BHR er god til å løpe mye. Alt annet er det så som så med..
Sandnes/Ulf - Lillestrøm , Søndag 29.September kl 18.
Collapse
X
-
Hadde vi tatt 3 (som var det han snakka om) så hadde det vel vært et (særdeles velkomment) ran
Ikke akkurat noen fantastisk kamp, men som noen påpekte tidlig i tråden så bytta Molde 9 spillere (var det vel?) til kampen i dag. Den luksusen har dessverre ikke vi.
Når det gjelder Fofana så starta jo han mot Molde, men ble bytta ut fordi han ikke var i noe særlig form. I dag blir han bytta inn og gjør en knallkamp. Det er vel kanskje det at det er litt vanskelig å vite hva han klarer å prestere som gjør at vi ser mindre til han enn det mange kanskje skulle ønske?
Til neste kamp kan vel Mjelde få lov til å erstatte PVM fra start?Kommentar
-
Det ble en flott dag likevel, i hvert fall når Vrækdalgjengen tapte på slutten der. Bare tenk hvor mye de koste seg torsdag en sein kveld for tre dager sia.Kommentar
-
Nei, først og fremst MÅTEN vi spiller på offensivt. Plombert. Helt feil måte å gjøre det på. Stange-stange, og så opp med Kippe.Kommentar
-
Helt utrolig at vi ikke fikk uttelling før enn vi fikk.
Men kampen oppsummerer vårt problem. Vi klarer ikke å spille mot svakere lag før vi ligger under. 2. omgang vil jeg si er mer en godkjent der vi skaper endel, men vi mangler folk som kan sette dem. I tillegg savner jeg trøkk i boksen.Kommentar
-
Fofana er symbolet på laget, vanvittige svingninger, men han er tross alt ung og i utvikling. Det er sånne spillere som må spille uke ut og uke inn for å vokse, å se spillere som Erling i gult er bare trist fordi det er gårsdagens TL-spiller, han har ingenting på dette nivået å gjøre lenger. Ihvertfall ikke i den stilen vi prøver å utvikle. Nå må man ta tak i dette en gang for alle, kvitte seg med det som ikke holder mål, dette er profesjonell idrett.Kommentar
-
Tja, jeg så bare den siste halvtimen, og den var da bra? Spilte mot et drittlag med 11 mann bak ballen, som ikke er interesserte i å spille fotball, og fikk velfortjent uttelling.
Dessuten tapte vif på overtid. På hjemmebane. Mot Odds. Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahaCuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Materialet er mer enn godt nok, det er faktisk skandaløst at vi ikke evner å ligge høyere på tabellen! Skandaløst og også merkverdig, for spillet totalt sett tilsier en bedre plassering. Jeg merker at poenget i dag gleder meg svært lite. Kun fornøyd med at vi tok to poeng fra Ulf, blir viktig i kampen mot nedrykk!Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Vårt problem er og blir at vi mangler en kvalitetsspiss, ferdig snakka. Helstad har blitt for treig: Gjør de samme bevegelsene han gjorde for ti år siden, men er ikke lenger rask nok, og kommer konsekvent litt for sent. Dette må man ta tak i i løpet av vinteren. Vi rykker ikke ned.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Kommentar
-
Uansett: Poeng på en (åpenbart) elendig dag. Tar med meg det: Bedre enn å tape. 120 minutter cup på torsdag satt sikkert også i beina.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Vårt problem er og blir at vi mangler en kvalitetsspiss, ferdig snakka. Helstad har blitt for treig: Gjør de samme bevegelsene han gjorde for ti år siden, men er ikke lenger rask nok, og kommer konsekvent litt for sent. Dette må man ta tak i i løpet av vinteren. Vi rykker ikke ned.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
-
Om ikke annet holder vi plassen fordi lag som Tromsø, vif og Hønsefoss henholdsvis har enda verre form og selvtillit enn oss, har et spillesystem selv ikke en atomfysiker kunne forstått seg på og rett og slett er for ræva til å holde seg. Skal vi rykke ned må vi tape omtrent rubb og stubb i innspurten. Det tror jeg ikke vi gjør. Stryk det: Det HÅPER jeg ikke vi gjør. Innrømmer at jeg også har en liten usikkerhet, men syns laget spiller med en autoritet man ikke ser i nedrykksstriden, iallfall når det teller (som de siste 30 i dag).Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Og løsningen er ikke å hente enda flere spillere i sin "karrieremessig beste alder", men å se på det som kommer opp av unge spillere og bygge et lag på deres ferdigheter, ikke Drillogenerasjonens.Kommentar
-
Vårt problem er og blir at vi mangler en kvalitetsspiss, ferdig snakka. Helstad har blitt for treig: Gjør de samme bevegelsene han gjorde for ti år siden, men er ikke lenger rask nok, og kommer konsekvent litt for sent. Dette må man ta tak i i løpet av vinteren. Vi rykker ikke ned.Kommentar
-
Er PVM en god pasningsspillerspiller? Er Riise noen utpreget god paningsspiller? Helstad, Stoor, Ringstad, Kippe, Østli, Palmi? Vi har Johan og Fofana som de eneste som kan slå en pasning eller utfordre et forsvar til å gi fra seg rommene som trengs. Vi mangler pasningsspillere til en pasningsorientert stil og vi er i akutt beita på spillere som kan utfordre og stå imot en mot en.
Og løsningen er ikke å hente enda flere spillere i sin "karrieremessig beste alder", men å se på det som kommer opp av unge spillere og bygge et lag på deres ferdigheter, ikke Drillogenerasjonens.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kommentar