Erling, ballteknikk rett fra helvete. Flaut at dette er angrepsvåpenet vårt.
Sandnes/Ulf - Lillestrøm , Søndag 29.September kl 18.
Collapse
X
-
Haha, for en bedriten gjeng."And I never thought this life was possible.
You're the yellow bird that I've been waiting for."
Bright Eyes - Poison OakKommentar
-
-
Her sett oppskrifta før.
Støttepasniger i fleng, som resulterer i håpløse klareringer under press.
Lange baller mot en ensom og hjelpeløs spiss.
Kun Helstad som spissalternativ på benken.
Hvorfor Mjellde sitter på benken, fremfor Friday eller Osvold skjønner jeg ikke når det er uansett Piermayr som blir bytta innpå.Kommentar
-
Hvor blir responsen fra alle dere som ser haglund som et taktisk geni? Er dere fornøyd med laguttaket? Imponert over bidraget fra Ohi og Erling? Stolte av den defensive tryggheten? Glade for at spillere som Fofana og friday ikke får spille i en kamp som burde være skreddersydd for dem?
Jeg må være fotballidiot, for med mine øyne ser det ut som om Haglund vader rundt i tussmørke.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
hehe nå er Reka fæl...
Johan må opp to hakk, roter til på slutten der. Men han klarer seg nok bra i annen, må det.
Inn med Fofana på HØYRE, best der. Har Palmi Klippakortasson spilt..?Kommentar
-
Elendig av palm og ikke kunne bruke venstra. Han som møtende hadde vært terrible. Verste forslaget jeg har hørt.Kommentar
-
-
Hvor blir responsen fra alle dere som ser haglund som et taktisk geni? Er dere fornøyd med laguttaket? Imponert over bidraget fra Ohi og Erling? Stolte av den defensive tryggheten? Glade for at spillere som Fofana og friday ikke får spille i en kamp som burde være skreddersydd for dem?
Jeg må være fotballidiot, for med mine øyne ser det ut som om Haglund vader rundt i tussmørke.
Edit: jeg visste forresten ikke at det var mange på forumet som hadde oppfatningen av at Haglund var et teknisk geni. Men det er mulig at man bare kan velge mellom "tafatt nisse" og "geni"?Kommentar
-
-
Tendenser nå. Presser Ulf høyt i banen. Farlig nær Fofana. Venter bare på kontringen og 2-0."And I never thought this life was possible.
You're the yellow bird that I've been waiting for."
Bright Eyes - Poison OakKommentar
Kommentar