Mulig Friday blei omtalt som det også, men jeg husker da både Bjarmann og Haglund omtale Friday under "fremtiden" og "etter hvert", noe som var nokså overraskende, og at vi tok oss/hadde råd til å signere noe vi ikke kunne bruke fast på øverste nivå med det aller første.
LSK - AaFK, søndag 6. oktober kl. 18.00, Åråsen Stadion
Collapse
X
-
Ja - jeg mener det mangler en spiss. Eller mener du dagens spisser er garantister for mål? Helstad holder nok en eller to sesonger til superinnbytter. Erling er litt ute av det om dagen. Det som har vært hentet av etablerte spisser, med delvis unntak av Helstad, har ikke vært mye å skryte av. Bunnen er vel satt av Luke Rodgers - Soler burde fått et tupp i ræva av det tipset.
Hvilke lag i Tippeligaen har egentlig denne målgarantisten som laget vårt ikke har?? Ser man på toppscorerne i Tippeligaen er det spillere som kvalitetsmessig ikke er stort bedre enn de vi har...Aalesund er vel nesten det nærmeste vi kommer en superspiss...i Godset er det en hjemvendt utenlandsflopp (de har vi en del av selv) som herjer...og Molde bruker jo spydspissen som ikke klarte å putte for oss....jeg tror det ikke bare er det skoen trykker gitt. Jeg tviler stort på at Frode Johnsen eller Vilhjalmsson hadde blitt storscorere for oss...Kommentar
-
Friday trenger nok en vinter med laget før han er førstelagsmateriel, men han kunne gjerne fått prøvd seg mer.
Ja - jeg mener det mangler en spiss. Eller mener du dagens spisser er garantister for mål? Helstad holder nok en eller to sesonger til superinnbytter. Erling er litt ute av det om dagen. Det som har vært hentet av etablerte spisser, med delvis unntak av Helstad, har ikke vært mye å skryte av. Bunnen er vel satt av Luke Rodgers - Soler burde fått et tupp i ræva av det tipset.
Han har hatt mer enn nok tid til å hente de spillerne han trenger og til å få de samspilte nok til å levere en respektabel plassering i kokosligaen vi spiller i, mem han leverer jo ikke.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Hvis den mangelen er så åpenbar, hvorfor har ikke Haglund hentet en riktig type for lenge siden? Han har da nok av feilsigneringer han kunne hoppet over for å gi plass til en spiss.
Han har hatt mer enn nok tid til å hente de spillerne han trenger og til å få de samspilte nok til å levere en respektabel plassering i kokosligaen vi spiller i, mem han leverer jo ikke.
Hvilke lag i Tippeligaen har egentlig denne målgarantisten som laget vårt ikke har?? Ser man på toppscorerne i Tippeligaen er det spillere som kvalitetsmessig ikke er stort bedre enn de vi har...Aalesund er vel nesten det nærmeste vi kommer en superspiss...i Godset er det en hjemvendt utenlandsflopp (de har vi en del av selv) som herjer...og Molde bruker jo spydspissen som ikke klarte å putte for oss....jeg tror det ikke bare er det skoen trykker gitt. Jeg tviler stort på at Frode Johnsen eller Vilhjalmsson hadde blitt storscorere for oss...Sint og tverr på felt NKommentar
-
Tror det mangler mye mer enn det. Spillestilen ser ut til å være for ambisiøs for stallen vi har.
Jeg nekter å tro at det er en del av planen at keeper skal involveres i det oppbyggende spillet hele tiden. Manglende ferdigheter blir nådeløst avslørt av aggressive motstandere...Hunter S. Thompson:
There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Merklig nok, så har han ikke gjort det så aller værst i Sverige om dagen. Man lykkes ikke i alle klubber. Luke Rodgers var den dårligste signeringen LSK gjorde i 2012. Westerberg var faktisk bedre.
Grytkjær, Johnsen, han nye til Aafk som jeg ikke våger å prøve å stave navnet på, Kamara, Nielsen, Ondrasek mfl ville garantert gjort en forskjell. Dessverre har i klubben engang penger til sokkelen til klubbens største legende sin statue.Sint og tverr på felt NKommentar
-
Kommentar
-
Synes egentlig vi spilte en bra kamp i dag. Johan og Riise dominerer sentralt på midten og spesielt Riise er over alt. Venstresiden vår spiller bra. Skulle gjerne hatt en spiss og en offensiv midtbanespiller som får til noe som helst. HAdde Palmi ikke hatt måltørke om dagen hadde vi vunnet denne til tross for fravær av spiss og offensiv midtbane.
Kippe var en gigant i dag.
Ringstad derimot, han var stoor :-)Kommentar
-
Forøvrig helt enig i at Rodgers er den verste signeringen, men han er ikke alene om å levere betydelig dårligere enn det man kan vente fra en "etablert" spiller som blir hentet. Hvem sitt ansvar er det?Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
VGs store komi-børs
I dag har VG, sikkert etter en grundig fotballfaglig vurdering av hver enkelt spiller, kommet til følgende konklusjon:
BHR, Andersson og Fofana får alle en 4'er på VGs børs. PVM får 5!
Snakk om å få betalt for å være programheltElska þetta félagKommentar
-
Jeg foreslår seriøst en teppebombing av denne idiotens mail fra alle Kanarifans. Kunne vi fått til et par hundre mailer som forteller han hvor inkompetent han er - gjerne med kopi til sjafsredaktør - kan vi kanskje dempe arrogansen deres et hakk eller to.Kommentar
-
Kommentar
-
Det jeg har å utsette på forsvaret er at de ikke faller når presset på ballfører ikke er tilstede. Det er farlig uten superfart I bakre rekker og med en linjedommer som jeg håper aldri mer setter sine ben på Åråsens deilige sidelinjer.Kommentar
-
Dette er direkte feil. Tipper du blander med uttalelser i forkant av at vi signerte Fofana, som så vidt jeg husker er den eldste afrikaneren vi har hentet. Friday derimot, er den yngste afrikaneren vi har hentet, og det har aldri vært uttalt noe sånt om ham, det er jeg temmelig sikker på.Kommentar
-
Dette er direkte feil. Tipper du blander med uttalelser i forkant av at vi signerte Fofana, som så vidt jeg husker er den eldste afrikaneren vi har hentet. Friday derimot, er den yngste afrikaneren vi har hentet, og det har aldri vært uttalt noe sånt om ham, det er jeg temmelig sikker på.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Syns ikke detta var så ille jeg? Har faktisk noen riktig gode angrep idag og til tider var det jo faktisk litt morsomt også. Kun tilfeldigheter som gjør at vi ikke vinner detta, men Ål kunne fort tatt seieren de også. Jævla typisk at Helstad først putter for så å redde et mål rett etterpå. Hva var det han svansa med på streken der? Venstresida vår er forøvrig helt sjef idag. Høyre derimot, mangler totalt. Hvem spilte egentlig der idag? PVM fortsatt like rævva. Mjelde må inn i nesteKommentar
Kommentar