LSK anno 2014
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
Det mest utrolige er at de har fått seriøse "eksperter" til å mene noe om den. Savner Dagbladet sin ekstremt subjektive tabellen der de kompenserte for dommerfeil basert på Esten O.Sæther og Morten Pedersen sine meninger.
Er uansett positivt å se at vi har en stamme i laget med Norsk pass. Det er vel det eneste vi kan bruke den artikkelen til.Kommentar
-
Kommentar
-
" Et selvmål fra motstander telles som scoring hvis det er scoret av norsk spiller"
Hahaha. Bare for å gi statistikken enda mindre relevans til virkeligheten."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Odd - Molde i cupfinalen hvilket betyr at 4'eplassen (mest sannsynlig = Europa cup plass!
Nå må vi kjenne vår besøkelsestid!!!! Fugla til europa!Kommentar
-
-
Kommentar
-
Vi er gode nok til å ta sølv også. Odd sprekker totalt og vi vinner sølv. I år er det meste mulig.Kommentar
-
Sesongen i fjor endte vi på 36 poeng. Nå har vi altså 4 poeng mer enn i fjor, med fortsatt seks kamper igjen. Vi har mistet sentrale spillere, men virker sterkere enn på mange år. Mulig jeg har vært kritisk til Haglund over tid, men jeg må spise mine ord og kanskje best jeg holder kjeft. Haglund vet best. Håper han signerer for et nytt år. Vi har noe på gang. Odd og DEF er et godt eksempel på det.Kommentar
-
Sesongen i fjor endte vi på 36 poeng. Nå har vi altså 4 poeng mer enn i fjor, med fortsatt seks kamper igjen. Vi har mistet sentrale spillere, men virker sterkere enn på mange år. Mulig jeg har vært kritisk til Haglund over tid, men jeg må spise mine ord og kanskje best jeg holder kjeft. Haglund vet best. Håper han signerer for et nytt år. Vi har noe på gang. Odd og DEF er et godt eksempel på det...................Kommentar
-
Da er VIF hekta av i medaljekampen. Når det gjelder kritikerne av Haglund, kan man snu på det. Haglund har kjent pusten av kritikerne i nakken konstant. LSK er en uggen klubb å trene når det går under pari. Det er sånn det skal være. Hadde alle holdt hender og sunget Barn av regnbuen, så hadde vi ikke vært å regne med.Kommentar
-
Jeg er fortsatt ikke sikker på om jeg ønsker Haglund videre, da jeg ikke er noen fan av fotballen han spiller. Går litt for sakte i mine øyne og litt for defensiv filosofi.
Men, om Haglund velger å bli, blir jeg virkelig forbanna om han skriver under på en ny ettårskontrakt med opsjon til forlengelse kun i haglunds favør. Da forventer jeg tre år og case closed!Kommentar
-
Det eneste jeg misliker med dette er at enkelte spillere ser ut til å avvente hva som skjer med han, da det tydeligvis er ganske avgjørende for valget til flere av de.Kommentar
-
Begynner å bli litt redd for fortsettelsen nå. Håper at vi kan få med Haglund videre, og som en konsekvens av det at også Moen og Andersson signerer nye kontrakter også. Fugla på topp i 2015!
Hva med et banner før kampen mot RBK rettet mot Haglund?Gi alt, stå på LSKKommentar
-
På den ferske fair play tabellen til nff ligger vi på 6. plass.
Viking og nav ligger foran oss av de lagene som ikke er foran oss på TL-tabellen.
Vil tro at en evt. fair play plass i europaligaen tilfaller det laget som ligger høyest på fair play tabellen og som ikke gjennom serie- eller cupspill allerede er kvalifisert. Det er dermed større muligheter enn vanlig for fugla å kapre den plassen i år.
Molde 8, 383 Rosenborg 8, 075 Viking 8, 063 Odd 8, 035 Vålerenga 8, 014 Lillestrøm 7, 969 Aalesund 7, 947 Bodø/Glimt 7, 891 Strømsgodset 7, 868 Haugesund 7, 857 Brann 7, 829 Stabæk 7, 792 Sogndal 7, 685 Start 7, 616 Sarpsborg 08 7, 569 Sandnes Ulf 7, 547 MortenKommentar
-
På den ferske fair play tabellen til nff ligger vi på 6. plass.
Viking og nav ligger foran oss av de lagene som ikke er foran oss på TL-tabellen.
Vil tro at en evt. fair play plass i europaligaen tilfaller det laget som ligger høyest på fair play tabellen og som ikke gjennom serie- eller cupspill allerede er kvalifisert. Det er dermed større muligheter enn vanlig for fugla å kapre den plassen i år.I år så tar vi altKommentar
-
Helt utrolig at det er lovlig å dele ut europacupplasser på bakgrunn av dette makkverket."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
Kommentar