LSK anno 2014

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Børge
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2013
    • 2558

    Opprinnelig skrevet av GIFKanari
    Tenk om man nå, samtidig som nyheten sprakk, med noen enkle tastetrykk kunne sikret seg sesongkortet. Tenk så mange impulskjøp klubben nå går glipp av. Det er knapt grunnkurs i markedsføring dette, å smi mens jernet er varmt.

    Fantastisk tilbud som fortjener all mulig ros, men i 2013 skjer det meste på nettet! Bli proffe!
    Er vel 14 dager siden denne nyheten ble presentert første gang.
    Sint og tverr på felt N

    Kommentar

    • Kay
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2004
      • 763

      Opprinnelig skrevet av Fugl1120
      Jeg synes dog det er spesielt at LSK kjører en SÅ god kampanje (40% er et helt vanvittig avslag), uten at jeg klarer å oppdrive noe som helst informasjon på hjemmesiden. Tilbudet ligger også bare som en liten notis på RB-nett i en annen artikkel.
      Det sete jeg har hatt i over 10 år koster nå 300kr/kamp, dvs 4500 for full sesong. Sesongkortet har de siste årene kostet rett i overkant av 3000kr, dvs 30-35% rabatt. Om rabatten øker til 40% gjør ikke det store utslaget. Hvis man derimot gir 40% rabatt på sesongkort prisen, så er det ett MEGET godt tilbud! (dog i 2002 kosta sete 17-1800kr)

      Kommentar

      • GIFKanari
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2009
        • 8243

        Opprinnelig skrevet av Børge
        Er vel 14 dager siden denne nyheten ble presentert første gang.
        Blir egentlig helt underordna. Poenget er at slike nyheter må utnyttes til å tjene penger når de legges ut. Og man må bruke penger for å tjene penger, her må man prioritere riktig. Verdien av flere folk på stadion kan jo knapt overvurderes hvis også kiosktilbud og andre ting oppgraderes.

        Kommentar

        • Fugl1120
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2005
          • 3528

          Opprinnelig skrevet av Kay
          Det sete jeg har hatt i over 10 år koster nå 300kr/kamp, dvs 4500 for full sesong. Sesongkortet har de siste årene kostet rett i overkant av 3000kr, dvs 30-35% rabatt. Om rabatten øker til 40% gjør ikke det store utslaget. Hvis man derimot gir 40% rabatt på sesongkort prisen, så er det ett MEGET godt tilbud! (dog i 2002 kosta sete 17-1800kr)
          Meget godt poeng! Jeg leste tilbudet som muligheten til å få 40% avslag på sesongkortprisen, men ser nå at det kan tolkes annerledes og at jeg kanskje har tolket feil. Her er det i såfall viktig at LSK er presise i ordbruken når de averterer; gir de muligheten til å spare 40% på sesongkort framfor enkeltbilletter dersom man går på samtlige kamper eller gir man 40% avslag på 2013-prisene på sesongkort? Dette utgjør som du nevner ganske solide forskjeller for sluttkunde, og jeg ble jaggu litt usikker på hva de egentlig annonserer.

          Forøvrig også helt enig med GIFKanari, få ting på stell på nett, direktelink fra annonsen på lsk.no og via Facebook til betalingssidene. Minst mulig effort og mest mulig effektivt for folk flest!
          Lauken er vår venn!

          Kommentar

          • DoubleHi5
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2011
            • 4112

            Opprinnelig skrevet av Børge
            Er vel 14 dager siden denne nyheten ble presentert første gang.
            På LSKs hjemmeside gikk jeg inn på billetter/sesongkort informasjon. Der fant jeg følgende:

            Sesongkortinformasjon 2014
            15.10.2013 - 12:41
            INFORMASJON OM JUBILEUMS-SESONGEN 2014 KOMMER SNART!

            Dette er nå 3 uker og 1 dag siden!

            Jeg skal ikke gjenta det så mange alt har skrevet her, men klubben trenger i høyeste grad en markedsavdeling! Raskt!
            Elska þetta félag

            Kommentar

            • dennis
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Apr 2006
              • 872

              Opprinnelig skrevet av Kay
              Det sete jeg har hatt i over 10 år koster nå 300kr/kamp, dvs 4500 for full sesong. Sesongkortet har de siste årene kostet rett i overkant av 3000kr, dvs 30-35% rabatt. Om rabatten øker til 40% gjør ikke det store utslaget. Hvis man derimot gir 40% rabatt på sesongkort prisen, så er det ett MEGET godt tilbud! (dog i 2002 kosta sete 17-1800kr)
              Slik jeg tolker det er at min plass som jeg betaler 3000,- for(felt d hovedtribunen) er at jeg får 40% på denne pris, IKKE 40% på løssalgprisen!!

              Kommentar

              • HolterKanaris
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2006
                • 1603

                Igjen ble jeg nødt til å sende Mail til Lauritzen (folk her inne er tydeligvis lamme i huet og ønsker helst å tro det verste om klubben uansett). Her er svaret:

                "Det er slik at sesongkortpris etter 10.12 gjør at du sparer 2 kamper. Kjøper man før denne dato, så er det 40% på denne pris. Dvs løssalg x 15 minus 2 kamper = en sum (sesongkortpris) minus 40%"
                ***Større baller enn vett***

                Kommentar

                • Kay
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jan 2004
                  • 763

                  Det ble på en måte noe midt imellom da. Avslaget mitt har ihvertfall tidligere vært mer enn 2 kamper. Men har også alltid kjøpt sesongkort i nov/des, så avslaget har sikkert vært større da.

                  Uansett ett meget godt tilbud! Håper det lokker mange til å kjøpe.

                  Kommentar

                  • Canário
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Sep 2005
                    • 1471

                    Gode poeng om mer entusiasme fra både klubben og floraen rundt. Fra klubben er mer inngående og ikke minst ærlige intervjuer absolutt savnet. Som flere sier skal det ikke mye til for å lage interessante saker om for eksempel juniorlaget. Standardfraser i løpet av en hel sesong er dårlig stoff. Dårlig stoff selger lite. I det hele tatt savner jeg mer ærlighet og svar som roper ut at man skuffa etter dårlige prestasjoner. Gjentagende selvfølgeligheter passer ekstra dårlig når det har duret og gått i samme spor for lenge.

                    Rundt klubben bør RB våkne og stille mer spørsmålstegn ved taktikk og disposjoner. Det er tilsynelatende likegyldighet over mangelen på mottrekk og kynisme for motstanderen enn konkrete spørsmål om hva Haglund selv tenker om å tilpasse seg motstander og kampbilde, spesielt på hjemmebane. Jeg vil gjerne lese en sak på lsk.no eller i RB om hvorfor vi neste år skal få en positiv hjemmestatistikk etter to begredelige år, og gjennom hvilke elementer det skal skje? Hvilke planer har han for spillere? Kan Palmi eller Ohi være aktuelle i mellomrommet? Har labert tempoet i overgangene vært et problem i år? Både Erlandsen, Uwe og Berg hadde intervjuer på rb.no der man kunne stille spørsmål. Selv dette er fraværende.

                    Kommentar

                    • Dole
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2004
                      • 1586

                      Jeg synes 40% rabatt på sesongkort er et offensivt og modig tiltak fra klubben. De fortjener ros for dette. Forhåpentligvis vil mange benytte seg av dette tilbudet. En positiv rekruteringseffekt er at mange nye kortinnehavere trolig vil fornye kortet også for 2015 og påfølgende sesonger.

                      Kommentar

                      • sk-kanaris
                        Seniormedlem
                        Forumonanist
                        • May 2007
                        • 240

                        Da er jeg spent på hva som skjer fremover med spillere inn og om det satses på de talentene vi har, om de i det hele tatt får spilletid i kamper med Haglund som sjef. Hadde vært gøy å høre fra Haglund om hva han tenker om Ohi, Osvold etc om han har de med i planene, eller om det tenkes ut en annen strategi. Ser at Osvold har 18 kamper på benken og spilt rundt 20 minutter.... Har vel varmet opp flere mil på sidelinja under kamper uten å spille mer enn de 20 minutter Håper ikke på avdanka spillere som tar plassen til potensielle a-lag spillere som er i klubben allerede. Lurer rett å slett hva klubbens strategi fremover på spillere er og jeg tror ikke en større rullering hadde skadet?!
                        /Ståle

                        http://youtu.be/wIQDoYUcwDg

                        Kommentar

                        • PetterH
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Apr 2012
                          • 668

                          Når hovedtreneren har signert for 1 år tror du da han tenker lengre frem enn 1 år?

                          Kommentar

                          • sk-kanaris
                            Seniormedlem
                            Forumonanist
                            • May 2007
                            • 240

                            Nei mulig han tenker ett år av gangen og ikke tenker langsiktig, da burde det være på sinn plass at klubben gir stillinginstrukser så det ligger en langsiktig plan for klubben
                            /Ståle

                            http://youtu.be/wIQDoYUcwDg

                            Kommentar

                            • Fugl1120
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2005
                              • 3528

                              Opprinnelig skrevet av HolterKanaris
                              Igjen ble jeg nødt til å sende Mail til Lauritzen (folk her inne er tydeligvis lamme i huet og ønsker helst å tro det verste om klubben uansett). Her er svaret:

                              "Det er slik at sesongkortpris etter 10.12 gjør at du sparer 2 kamper. Kjøper man før denne dato, så er det 40% på denne pris. Dvs løssalg x 15 minus 2 kamper = en sum (sesongkortpris) minus 40%"
                              Overhode ikke lamma i huet. Hadde det vært interessant for meg å kjøpe sesongkort for neste år, hadde jeg hatt null problemer med å kontakte LSK selv for å få svaret, uten at jeg som student egentlig aldri har reagert på prisen og hadde betalt hva det koster uansett. Nå er jeg bosatt i utlandet, og har derfor ingen intensjoner om å kjøpe sesongkort for neste år. Poenget er likevel at LSK bør være tydeligere slik at ALLE får med seg denne informasjonen, ikke bare deg og meg som sitter på KFL.no 3 timer dagen og følger med på alt som skjer i og rundt klubben. Den informasjonen du deler nå er det maks et par hundre LSK-supportere som snapper opp, ved å dele ut på Facebook og LSK.no når man ut til tusenvis. Det er det som er poenget mitt, ikke at det er for stress for meg å sende en mail.
                              Lauken er vår venn!

                              Kommentar

                              • knut
                                Make knut Great Again
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2006
                                • 9463

                                Sa jeg skulle kjøpe sesongkort, men penga brenner i lomma. Og de brenner hardt. Fikk rørlegger'n til halv pris av hva jeg hadde holdt av ser'u. Så ønsket om sesongkort er egentlig en impulshandling... Men ser at info om korta kommer snart. Da bør døm kjappe seg, gjerne med en løsning hvor jeg bare taster inn kortinfo, sånn som jeg gjorde da jeg først handla på nettet i 2002-2003. Jaggu over 10 år sia det. Uansett, med den impulskontrollen jeg har, er det nå en reell fare for at penga nå ryker i sin helhet på vif-brød <3

                                Kommentar

                                • 307
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Mar 2007
                                  • 358

                                  Her var det mye kok. Hva er problemet? Sesongen er ikke over enda. Og det er lang tid til 10 desember. Over en mnd til. Et sesonkort er uansett billigere en å kjøpe enkelt billett dersom man skal på de fleste kamper. Pluss at man slipper å tenke på å kjøpe billett. Når man da gir 40% rabatt så blir det for meg suverent. Eller er poenget å finne ting og tang man skal klager over. Mulig folk stiller veldige krav på hvor enkelt det skal være å få tak i sesongkort. Jeg er ingen internett guru, men har aldri hatt problemer med dette med kjøp av sesongkort.

                                  Kommentar

                                  • HolterKanaris
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • May 2006
                                    • 1603

                                    At sesongkortene selges før jul er massiv fremgang ift. tidligere år
                                    ***Større baller enn vett***

                                    Kommentar

                                    • superbøffel
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2005
                                      • 5611

                                      Opprinnelig skrevet av HolterKanaris
                                      At sesongkortene selges før jul er massiv fremgang ift. tidligere år
                                      Sesongkortene har da blitt solgt før jul hvert år.
                                      Enøyd i de blindes dal.

                                      Kommentar

                                      • Kay
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jan 2004
                                        • 763

                                        Sesongkortene har alltid vært solgt tidlig. Og tydeligvis med ekstra rabatt hvis man har kjøpt før en dato i desember. At det alltid har vært like enkelt, selv for en internet guru *kremt* - kan jeg ikke underskrive på.

                                        De siste årene har det dog fungert greit for meg som jeg kan minnes, men har opplevd litt problemer tidligere.

                                        Så kan man spørre seg hva som er god markedsføring, å ha alt klart når noe lanseres eller dryppe ut noen lekkasjer i forkant. Tipper de lærde strides.

                                        Kommentar

                                        • superbøffel
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2005
                                          • 5611

                                          Opprinnelig skrevet av Kay
                                          Sesongkortene har alltid vært solgt tidlig. Og tydeligvis med ekstra rabatt hvis man har kjøpt før en dato i desember. At det alltid har vært like enkelt, selv for en internet guru *kremt* - kan jeg ikke underskrive på.

                                          De siste årene har det dog fungert greit for meg som jeg kan minnes, men har opplevd litt problemer tidligere.

                                          Så kan man spørre seg hva som er god markedsføring, å ha alt klart når noe lanseres eller dryppe ut noen lekkasjer i forkant. Tipper de lærde strides.
                                          For oss som fremdeles benytter en telefon (google it) er det en løsning som har fungert meget godt i alle år.
                                          Enøyd i de blindes dal.

                                          Kommentar

                                          Working...