Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Haglund til CMore rett etter den pinlige forestillingen i Kristiansand i dag: "Vi har et trykk på slutten som eventuelt (min utheving) kunne resultert i noe, ja, jeg tenker på Mjeldes sjanse da..."
Hadde ikke tippeligaen blitt utvidet til 16 lag så hadde vi vært nede for lengst. I flere år på rad har vi blitt redda av at ræl som Hønefoss, Sandnes Ulf, Sarpsborg osv får spille i tippeligaen. Man skal rett og slett være mig dårlig for å klare å rykke ned, noe som bevises når våre latterlige prestasjoner holder med forholdsvis grei margin hvert år. Tror dette blir redningen også neste år. Men sliter med å se hvordan vi plutselig skal bli stabilt bedre.
Siste årene har vi havna på 12, 11, 10, 13, 9. Nå kan vi havne mellom 7 og 10. Er ikke store steg, evt på stedet hvil, men vi er på vei vekk fra tosifra plassering i hvertfall.
Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
Anders, Tidligere styremedlem KFL
men vi er på vei vekk fra tosifra plassering i hvertfall.
Greit nok, en mager trøst. Poengmessig er det verre.
Etter 29 runder hadde vi følgende:
2010 - 40 poeng
2011- 33 poeng
2012 - 38 poeng
2013 - 36 poeng
Jeg lever i håpet, men tviler sterkt på om vi blir stort bedre i 2014. Om det skal skje så må hver og en gå i seg selv og spørre om det er dette de vil. En ting jeg blir forbanna på er tenningsnivå, samme faen om man ikke har noe å spille for. 110% skal man gi uansett. Man skal bære drakta med stolthet og ære, man skal grine seg i søvn om man ikke blir tatt ut på laget. Man skal være like utslitte etter kamp som de allierte var etter Ardenne-offensiven.
Sikkert mine romantiske tanker dette, men fuck it. Den moderne, slappe fotballen dreper fotballysten hos meg.
Hadde ikke tippeligaen blitt utvidet til 16 lag så hadde vi vært nede for lengst.
Dette blir bare spekulasjoner. Med færre lag i Tippeligaen vil de lagene som spiller der styrkes kontra lagene i Adeccoligaen. Færre lag som kjemper om samme sponsormidler og spillere, samt at med flere toppkamper tror jeg også tribunene vil fylles oftere som også vil styrke de lagene som er i Tippeligaen.
I tillegg har vi jo faktisk hatt en tendens til å klare å ta flere poeng mot lag på øvre del av tabellen enn nedover. I år har vi f.eks kun tatt 3 av 12 mulige poeng mot de to lagene som ligger på nedrykksplass for øyeblikket og i fjor var det 6 av 12 mot Stabæk og Fredrikstad som rykket ned. Derfor er det jo ikke sikkert at vi nødvendigvis ville kommet svekket ut av at vi hadde kuttet ned til 14 lag igjen.
Siste årene har vi havna på 12, 11, 10, 13, 9. Nå kan vi havne mellom 7 og 10. Er ikke store steg, evt på stedet hvil, men vi er på vei vekk fra tosifra plassering i hvertfall.
Tosifret plassering var helt greit når vi spilte med et hovedsaklig juniorlag. Hadde Ringstad, Ohi, Fofana, Friday, Piermayr spilt hver kamp hadde det vært greit fordi man vet at disse vil bli bedre, men med førsteelleveren vår så er det kun Ringstad som vil bli bedre. Resten er ved høyvannsmerket eller forbi det. Det bør stilles bedre forventninger til et lag hvor snittet er ca. 30 år, og treneren har fått plukke majoriteten av spillerne.
Haglund til CMore rett etter den pinlige forestillingen i Kristiansand i dag: "Vi har et trykk på slutten som eventuelt (min utheving) kunne resultert i noe, ja, jeg tenker på Mjeldes sjanse da..."
Snakk om å koke suppe på en spiker!
Du skjønte ikke den du. Siden det sto 1-0 når den sjansen kom kunne det blir 1-1. Det er da naturlig at vi hadde fått med oss noe da. Eller??????????? Ja, vel. Start hadde vel noen sjanser, men de scoret ikke på den. Udyktighet heter det.
Markedsavdelinga og klubben får mye fortjent kritikk. Et spørsmål som kan være verdt å stille seg, all den tid vi ønsker å forbedre det produktet som tilbys på åråsen: hvordan kan kanarifansen (og gjerne fansen forøvrig) bli ennå bedre?
Markedsavdelingen gjør et forsøk på øke antall sesongkort i 2014 ved å kjøre en kampanje der de gir 40% avslag på sesongkort fra førstkommende søndag og fram til 10 desember. Hvorfor nettopp 40%? Jo, pga 40 år i toppen
Markedsavdelingen gjør et forsøk på øke antall sesongkort i 2014 ved å kjøre en kampanje der de gir 40% avslag på sesongkort fra førstkommende søndag og fram til 10 desember. Hvorfor nettopp 40%? Jo, pga 40 år i toppen
Kred til markedsavdelingen!
NB! Står i RB..
Forza..
Over hele stadion ?
Og er det 40% på sesongkortpris? (som allerede er nesten 40% lavere enn enkeltkamp pris)
Kred til markedsavdelingen!
Helt kjempefantastisk i så fall! Rimeligere enn å gå på 10 enkeltmatcher eller så.
Ser at klubben på sin Twitter-konto har lagt ut info om at Ull/Kisas Kind Mikalsen igjen er tatt ut på U21. Er det lov å håpe på at det ligger noe mer i den tweeten fra LSKs side?
Kommentar