LSK anno 2014

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • HolterKanaris
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2006
    • 1603

    Opprinnelig skrevet av superbøffel
    Sesongkortene har da blitt solgt før jul hvert år.
    My bad... Blandet med draktsalget jeg Ikke likt meg å skrive før jeg tenker, så det beklager jeg
    ***Større baller enn vett***

    Kommentar

    • Kay
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2004
      • 763

      Opprinnelig skrevet av superbøffel
      For oss som fremdeles benytter en telefon (google it) er det en løsning som har fungert meget godt i alle år.
      Har telefon med 5.2" skjerm, men billettservice.no er fortsatt mye enklere å bruke på pc

      Kommentar

      • Bukkenbruse
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2008
        • 515

        Er det mulig å kjøpe sesongkort gjennom å få opp et "setekart" over stadion og velge seg en plass blant de ledige? Jeg finner ikke en slik løsning, men glad hvis noen kan hjelpe.

        Kommentar

        • Børge
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2013
          • 2558

          Opprinnelig skrevet av Bukkenbruse
          Er det mulig å kjøpe sesongkort gjennom å få opp et "setekart" over stadion og velge seg en plass blant de ledige? Jeg finner ikke en slik løsning, men glad hvis noen kan hjelpe.
          Det er noe jeg virkelig savner. Teller litt på knappa om vi blir flere som skal ha sesongkort her hjemme til neste år, men da vil jeg velge dem fra et kart - ikke tilfeldig plassering gitt av en webside. Selvsagt kan man ringe, som jeg har gjort tidligere, men enklere via web da man gjerne er flere som ønsker å være med å bestemme.
          Sint og tverr på felt N

          Kommentar

          • Seb.R
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2006
            • 4159

            Opprinnelig skrevet av Bukkenbruse
            Er det mulig å kjøpe sesongkort gjennom å få opp et "setekart" over stadion og velge seg en plass blant de ledige? Jeg finner ikke en slik løsning, men glad hvis noen kan hjelpe.
            Meg bekjent har det gått fint an å velge plasser selv via nett. De feltene det ikke er mulig på er A, B og H, som alle er unummererte. Hvis det allikevel ikke går an å velge en spesifikk plass, så anbefaler jeg å komme innom LSK-Shopen på Åråsen.
            www.sebastianramsland.com
            www.twitter.com/sebramsland

            Kommentar

            • Bukkenbruse
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2008
              • 515

              Opprinnelig skrevet av Seb.R
              Meg bekjent har det gått fint an å velge plasser selv via nett. De feltene det ikke er mulig på er A, B og H, som alle er unummererte. Hvis det allikevel ikke går an å velge en spesifikk plass, så anbefaler jeg å komme innom LSK-Shopen på Åråsen.
              Det har gått an tidligere år, men ikke foran denne sesongen og jeg finner fortsatt ingen plass å ordne det. LSK-shopen ligger desverre en times reisevei fra meg, så hadde vært veldig behagelig å kunne ordna dette fra sofan. Vi må omtrent være eneste klubben i norge hvor dette ikke er mulig....

              Kommentar

              • Ola
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2003
                • 1651

                Helstad og Stoor må ikke fornyes. Hent heller noen gode Adeccospillere.

                Kommentar

                • Ola
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2003
                  • 1651

                  Faen så bra Ringstad er. Han er vel et av få lyspunkt.

                  Kommentar

                  • Folke
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jun 2008
                    • 5955

                    Godset og Odd bruker Kenn Hallstensen (www.eatclub.no) som rådgiver på kosthold, kanskje på tide at LSK spør om han kan hjelpe til på Åråsen også? Bosatt i Fetsund, så avstanden er ikke problemet.

                    Kommentar

                    • Uwes disippel
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2006
                      • 6039

                      Endelig er sesong 5 fra helvete over. Skuffelsen dyttes vekk med tvang, så er det bare å se frem i mot en ny sesong. Før sesongen starter så må Haglund gå i seg selv og ta en ærlig evaluering av seg selv og sette fokus der problemet ligger. Jeg tror mye av utfordringen ligger i lederstilen og måten Haglund inspirerer gutta på. I to år har det vært kollektiv svikt i flertallet av kampene uten at Haglund har klart å endre det. Han viser liten evne til å snu kamper og bruker stort sett de samme byttene kamp etter kamp. Alt er så utrolig forutsigbart, det å lese LSK er den enkleste sak i verden.

                      Så er det stallen. Hvem skal med videre. I den optimale verden måtte mange blitt byttet ut, men det skjer vel neppe. Det er ikke mange jeg ønsker å beholde. Riise, Friday, Fofana, Andersson, Mjelde, Origi, Ringstad, Osvold, Kippe og Ødegård. Piermayr er jeg usikker på, da vi har fått sett han alt for lite. Det vil si at vi mangler mange og mye kvalitet. Vi trenger en målgarantist, to sterke sentrale midtbanespillere og to kvalitetspillere i forsvaret. Etter det må vi ha inn 4-5 spillere som kan kjempe om en plass, ikke stallfyll, men spillere som kan ta steget.

                      Så får vi håpe at 2014 blir et år med fotballglede og engasjement. Selvom jeg har mine tvil.

                      Kommentar

                      • Trønderkanari
                        Medlem
                        Møteplager
                        • Aug 2004
                        • 84

                        Om Ødegaard ikke vil signere for oss, forstår jeg han!! Han har faen meg ikke fått mange sjansene å vise seg fram.

                        Kommentar

                        • Mynten
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Mar 2008
                          • 484

                          Jeg må ærlig innrømme at jeg er ikke spesielt optimistisk med tanke på neste sesong. Ser ingenting per i dag som kan gjøre meg optimistisk heller. Hvorfor skal disse stort sett gamle LSK-spillerne bli bedre med den samme treneren som de nå har hatt i to sesonger?

                          Kommentar

                          • Roll75
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Dec 2007
                            • 834

                            Hva med sponsorer? Er det ting som tyder på at de vil stå i kø for å signere med Sportsklubben?

                            Kommentar

                            • skotten
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2004
                              • 1794

                              Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                              Endelig er sesong 5 fra helvete over.
                              Tror vi sier 6...

                              Kommentar

                              • Boing
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Dec 2005
                                • 711

                                Overhørte en i pausa på kampen i dag som sa att LSK er på vei til å ende som smartklubben lyn. For håpe han ikke for rett, men ja, jeg ser dessverre att likheten er der. Men for håpe vedkommende tar feil, og vi blir i øverste divisjon i 40 år til.

                                Kommentar

                                • jeykey
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Sep 2012
                                  • 452

                                  Opprinnelig skrevet av Boing
                                  Overhørte en i pausa på kampen i dag som sa att LSK er på vei til å ende som smartklubben lyn. For håpe han ikke for rett, men ja, jeg ser dessverre att likheten er der. Men for håpe vedkommende tar feil, og vi blir i øverste divisjon i 40 år til.
                                  Lyn gikk konkurs. De eide ingen fasiliteter. Alt var leid.

                                  LSK går ikke konkurs. De eier alle fasilitetene. Alt eies.

                                  Tenk at Lyn engang eide majoriteten av Ullevål Stadion, men gradvis nedsalg var med på å sørge for kroken på døra.
                                  "Jeg hater søpla så intenst at jeg ikke kan spille med Korea på civilization fordi de er røde og blå."
                                  - Sitat Grusom B

                                  Kommentar

                                  • Ketil Cantona
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2004
                                    • 6813

                                    Ref til nyhetstråden:

                                    Per trekker seg, Bjarmann ønsker å kun være sportsdirektør. Kan vi "endelig" få satt rollene skikkelig i denne klubben...?

                                    Takker Per av helle mitt hjerte, men var kanskje på tide med nytt blod.
                                    Anita Westbye ny daglig leder forøvrig.

                                    Kommentar

                                    • Kjell.T.Ring
                                      Poll St. Ring
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Dec 2005
                                      • 11796

                                      "Anita Westby kommer fra stillingen som direktør for marked og utvikling i Adecco, og starter nå på Åråsen som daglig leder."

                                      Høres skummelt ut.
                                      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                      Kommentar

                                      • G-Man
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2011
                                        • 3209

                                        Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                                        "Anita Westby kommer fra stillingen som direktør for marked og utvikling i Adecco, og starter nå på Åråsen som daglig leder."

                                        Høres skummelt ut.
                                        Næh. Hun har forlatt Adecco, og vil ikke tilbake dit med oss.

                                        Kommentar

                                        • S-kill
                                          Medlem
                                          Møteplager
                                          • Jan 2010
                                          • 79

                                          Det skjer mye bra i LSK.

                                          Ny daglig leder som i første intervju trekker frem kommunikasjon som viktig, ny styreformann på vei inn og en sportsdirektør som endelig får mulighet til å fokusere hundre prosent på jobben. Haglund fortsetter, og vi kjenner ikke alle variablene i regnestykket han satt med før han signerte. Kanskje har han et ess i ermet før vinterens overgangsmarked. Dessuten er kontraktsituasjonen slik at vi har mange muligheter til å beholde eller skifte ut enkeltspillere i troppen: stoor, helstad, piermayer, ødegaard, knudsen.

                                          Jeg elsker squad players som mjelde, knudtzon og piermayer. Med de tre har vi nødløsninger på samtlige plasser bortsett fra keeper. De gir oss bredden vi trenger. Håper personlig at vi får inn en ny høyreback (ødegaard) og en ny spiss, i tillegg til Lundemo.

                                          Kanskje er det naivt, men betydningen av kontinuitet er vanskelig å spå, og jeg velger å se med forventning frem mot neste sesong.
                                          Last edited by S-kill; 11.11.2013, 12:45. Begrunnelse: Kommafeil

                                          Kommentar

                                          Working...