LSK anno 2014
Collapse
X
-
Det "analyserte" de ca 10min jeg så.... og de var elendige. Siden du sikkert satt klistra hele kampen var den vel antagelig så strålende at landslaget fra nå av vinner alt og norske lag blir å finne i champions league finalen hvert år. LSK garantert rykker ned med bakgrunn i den kremfotballen disse topplagene sikkert presterte.Fugla mot nye høyderKommentar
-
Det "analyserte" de ca 10min jeg så.... og de var elendige. Siden du sikkert satt klistra hele kampen var den vel antagelig så strålende at landslaget fra nå av vinner alt og norske lag blir å finne i champions league finalen hvert år. LSK garantert rykker ned med bakgrunn i den kremfotballen disse topplagene sikkert presterte.
Kampen var jo knallbra! Uten at det trenger å bety noe annet enn at.spillerne hadde en god dag på jobb. Scheie og Keiko konkluderte med at dette kanskje var årets beste kamp.
For å holde meg til tråden så både håper og tror jeg at LSK kommer til å bite betraktelig bedre for seg i 2014 enn i år.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
De siste to signeringene gjør meg bare enkelt og greit glad. Unge, sultne og arbeidsvillige ungutter... Håper dere biter godt fra dere i vinter!Kommentar
-
De satser med halve byen bak seg. Det er antageligvis større sjanse for at vå******* og Lillestrøm slås sammen, enn at Fram Larvik og Larvik Turn gjør det.
Tipper det har mest å gjøre med at Belsvik er godt kjent med Pål Albertsen i Fram fra tidligere, samt at Belsviks kone er fra Larvik. Noe rart må det jo være når han tydelig var ønsket videre av Stabæk.Kommentar
-
Fredrik Stoor blir ikke med videre iflg nyhetstråden. Ett bra valg hvis man føler man har gode alternativer til den plassen, men hvis dette betyr at vi skal bruke Erling Knudtzon på backen, så er jeg veldig skeptisk.Kommentar
-
Lurer veldig på hva planen er her. Har man en ny spiller i kikkerten? Tror man nordermoen kan ta steget så raskt? Er erling planen? Tror man ruben kan få bukt med skadene? Vil man bruke ødegaard som back til tross for at han selv vil være stopper og passer best der?Kommentar
-
Jeg må si jeg liker den ungdomslinja klubben åpenbart prøver å gå for nå! Moro med litt langsiktige prosjekter.
Edit: Det betyr vel også at det er klubben som bestemmer spillere og spillertyper. Det liker jeg også!Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.Kommentar
-
Finnes vel minst 3-4 stk i stallen som kan bekle det plassen! Selv om ingen av de er opplagte "forsterkninger" per nå, så tipper jeg det er flere av alternativene som på relativt kort sikt er habile nok til å gjøre en god figur alt i 2014. Fantastisk at klubben velger ungdommen her og heller bruker de store pengene på en skikkelig stjerne!Kommentar
-
Vi begynner jo å få så mange spillere som kan bekle flere posisjoner at man kan starte å spekulere i om det er helt bevisst og at formasjonen vil bli mer flytende, med målet å ha toveisspillere over hele fjøla. Ville skapt stor furore i det formasjonrunkende norske ekspertmiljøet.Kommentar
-
De dere nevner bør være nok til at en til to gjør det bra som h-back. I tillegg kan andre stå fram og vise seg verdig en plass på laget. Trener må være kreativ, men det vil også skje en naturlig "evolusjon" i troppen fram mot seriestart.
Ser man litt tilbake spilte EK borte på Lerk, i en knallbra kamp fra oss.Kommentar
Kommentar