LSK anno 2014

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • GIFKanari
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2009
    • 8243

Kommer det ikke flere så kommer det ikke flere. Men da forventer jeg også at det virkelig satses på de som er henta. Nå får det være nok med å signere/låne spillere som sliter benk og rekrutt, når man selv er så klare på alt som hentes også hentes med betingelsen at de styrker laget. Nå må klubbens ledere lære seg å kommunisere klart ut, de skjemmer bare ut seg selv og jobben de gjør med uttalelser som ikke henger ihop med virkeligheten.

Sats på spillere som Lundemo og Ødegård/Ruben, de som kanskje er nærmest av de nye. Først og fremst fordi de kan gi oss en ny dimensjon i spillet vårt. Lundemo på midten og Ødegaard/Ruben på stopperplass, det er for endimensjonalt i begge ledd slik det har vært. Haglunds ettårskontrakt må faen ikke være en hemsko for utvikling.

Kommentar

• ynnor
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2008
      • 857

Var jo en sak om en svensk journalist som var sjokkert over norske trenerlønninger. Der har vi vel svaret på hvorfor Haglund tok et år til.

Kommentar

• DoubleHi5
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2011
        • 4263

Topp 5 er målet!

– Hva tror du om LSK anno 2014?
        – Det ser bra ut. Stallen er litt yngre og vi har allerede fått på plass et par forsterkninger. Topp fem er målet. Det skal vi klare, mener Joakim Holmedal til Indre Akershus Blad.

Elska þetta félag

Kommentar

• Ketil Cantona
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 6813

Rolig nå!! Fugla venter på at vinduet i de større ligaene stenger 31-1. Da kan man hente spillere som har håpet på tilbud fra større klubber. Venter bare på Bergmann og Thomas Kind fra Tromsø...

Sponsor penga bekymrer meg minst, de lander en ok avtale som vanlig litt sent

Kommentar

• xeR
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Jan 2004
            • 11206

Opprinnelig skrevet av Paddis

Sponsor penga bekymrer meg minst, de lander en ok avtale som vanlig litt sent
            Sponsorpenger har vel lite å gjøre med spillerkjøp uansett da spillerkjøp stort sett har vært investorfinansiert de senere årene?
            Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• Børge
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2013
              • 2564

Opprinnelig skrevet av xeR
              Sponsorpenger har vel lite å gjøre med spillerkjøp uansett da spillerkjøp stort sett har vært investorfinansiert de senere årene?
              Men lønna skal vel også betales....?
              Sint og tverr på felt N

Kommentar

• xeR
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Jan 2004
                • 11206

Opprinnelig skrevet av Børge
                Vi har vel, eller har hatt spillere som er delvis lønnet av investorer også. Jeg er overbevist om at hvis rett spiller dukker opp så får man det til uavhengig av om man er i mål med sponsorbudsjettet..
                Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• Marit
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2010
                  • 885

Nja, vif og bartegutta har vist oss at forpliktelser i forhold til å betale lønn ikke betyr noe som helst
                  Andas in och andas ut
                  Orkar jag så orkar du

Kommentar

• MortenA
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2007
                    • 3492

Opprinnelig skrevet av cetor
                    Om det ikke kommer noen forsterkninger inn, er jeg stygt redd for at vi kan komme til å slite med å holde oss oppe i år. Men man vet jo aldri, plutselig er det noen spillere som presterer langt over forventning. Har jo noen ungdommer som kan ta noen steg helt ut av det blå også, men dette blir nok den første sesongen jeg ikke er optimistisk og med masse forventninger. Kanskje greit å bli positivt overrasket for en gang skyld.
                    Det er ingen grunn til å tenke Adecco 2015 ennå. Laget er kanskje ikke styrket så mye som vi supportere ønsker, men det er ikke så ille som noen vil ha det. Laget er på papiret bra nok til å snuse på topp-5, men ikke mer. Husk at vi kan stille med nærmest samme 11er som rundspilte Bart City på deres gress hvor de eneste som er borte er Stoor på høyrebacken og en spiss som ikke scorte. Resten av laget viste til tider gode takter og om vi unngår for mange skader går dette fint.

Er jeg fornøyd med laget og de utsiktene vi har til sesongen, nei. Allikevel er det ikke grunn til være for kritisk. Det som blir spennende er hva Haglund gjør i forhold til høyrebacken og spissplassen. Det hadde vært artig om Osvold griper muligheten og tar steget. Hvis ikke Friday kommer han i forkjøpet. Med mindre Erling blir satt på høyrebacken vil han med litt tillit og økende selvtillit sannsynligvis også kan gjøre en helt grei jobb på topp.
                    Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

Kommentar

• GIFKanari
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2009
                      • 8243

EK aleine på topp er ikke bra nok, hvor mange kamper må man bruke på å få det bekrefta? At han blir hivd inn der stiller også Haglund i et dårlig lys fordi hans ferdigheter som spiss overhode ikke støtter opp under den fotballen svensken ihvertfall gir inntrykk av at han vil legge opp til. Det blir en altfor enkel oppgave for motstanderen å stoppe, spesielt når LSK slår baller et bakrom som ikke finnes og EK selv ikke er i stand til å spille på mer enn farta si.

At vi fortsatt satser på spillertyper som EK er bare et bevis på at LSK sliter med å utvikle spillet.

Kommentar

• Leif A
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2003
                        • 3962

I mangel av en erfaren targetspiss i stallen: har man vurdert å prøve Palmi i den rollen?
                        Knurr...

Kommentar

• klippen
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Aug 2009
                          • 251

Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                          EK aleine på topp er ikke bra nok, hvor mange kamper må man bruke på å få det bekrefta? At han blir hivd inn der stiller også Haglund i et dårlig lys fordi hans ferdigheter som spiss overhode ikke støtter opp under den fotballen svensken ihvertfall gir inntrykk av at han vil legge opp til. Det blir en altfor enkel oppgave for motstanderen å stoppe, spesielt når LSK slår baller et bakrom som ikke finnes og EK selv ikke er i stand til å spille på mer enn farta si.

At vi fortsatt satser på spillertyper som EK er bare et bevis på at LSK sliter med å utvikle spillet.
                          Med den spillerstallen Haglund rår over pdd, hvem mener du han burde valgt?

Kommentar

• HSft
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2004
                            • 6104

Opprinnelig skrevet av klippen
                            Med den spillerstallen Haglund rår over pdd, hvem mener du han burde valgt?
                            Fred Friday!

Kommentar

• Børge
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2013
                              • 2564

Opprinnelig skrevet av HSft
                              Fred Friday!
                              Og han vil sikkert spille i morgen, bare ikke hele kampen. Stiller vel med nok unge spillere fra start i morgen?
                              Sint og tverr på felt N

Kommentar

• HSft
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2004
                                • 6104

Og han vil sikkert spille i morgen, bare ikke hele kampen. Stiller vel med nok unge spillere fra start i morgen?
                                Synes ikke det er å interessant å telle antall unge spillere. Riise, Palmi, Mjelde og Kippe er uansett bra nok med rutine for å starte en treningskamp. Friday har høyere potensiale, jeg tror han allerede er bedre enn Erling og han passer spillestilen vår mye bedre enn Erling.

Men, som du sier så får vi sikkert sett begge to i løpet av kampen uansett.

Kommentar

• Bibaboy
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Mar 2008
                                  • 712

Til tross for mange skader ser stallen tynnere ut enn noen gang. Heldigvis er dette en treningskamp og det er fortsatt en stund til serie start. Jeg håper imidlertid på ihvertfall en forsterkning, og aller helst to. Vi er tynt besatt på både sentral midtbane og spissplassen. Jeg har veldig sansen for at vi signerer unge talenter, og at også disse blir brukt på en fornuftig måte. Jeg er også veldig positiv til BHR som kantspiller, men dette betinger en stor og sterk spiss. Vi trenger også en rutinert spiller på den defensive midtbaneplassen som kan vise vei for vårt nye tilskudd Lundemo. Ohi viste i fjor at han definitivt ikke er god nok i denne rollen. Det samme gjelder Palmason. Andersson tror jeg vi får best utbytte av som en mer offensiv drivkraft. Får håper at noen snille onkler ser viktigheten av å forsterke stallen slik at vi for første gang på mange år kan kjempe på den øvre delen av tabellen.
                                  Fugla Forever

Kommentar

• ragnarrock
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Mar 2008
                                    • 937

Opprinnelig skrevet av HSft
                                    og han passer spillestilen vår mye bedre enn Erling.

når fikk vi en spillestil?
                                    *Kjempe gutta fighte gutta!!*

-RagnarRock-

Kommentar

• tad
                                      Juniormedlem
                                      Bøffel
                                      • Oct 2007
                                      • 27

Opprinnelig skrevet av Leif A
                                      I mangel av en erfaren targetspiss i stallen: har man vurdert å prøve Palmi i den rollen?
                                      Eller Ohi..

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                                        Poll St. Ring
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Dec 2005
                                        • 11796

Opprinnelig skrevet av tad
                                        Eller Ohi..
                                        Erfaren targetspiss? Ohi?
                                        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• superbøffel
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2005
                                          • 5611

Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                                          Erfaren targetspiss? Ohi?
                                          Tja, 58 matcher for LSK bør da har gitt noe erfaring?
                                          Enøyd i de blindes dal.

Kommentar

Working...