Jeg drar til Asia med en minnepenn som inneholder gamle LSK klipp. Da bør den økonomiske krisa i klubben være over innen 1 mars. Ulempen er at vi må bytte draktfarge og logo.
LSK anno 2014
Collapse
X
-
Jøss, da er du en kald fisk! Har du sjekket alle på utgående kontrakt? Skal vi få en bedre uttellingsprosent med fjorårets tredjevalg på topp som ikke har noe utviklingspotensial? Entusiasmen kommer tilbake med resultater og en håndtering fra ledelsen som tilsier at de fortjener tillit, så enkelt er det.Kommentar
-
Den sportslige biten er det som bekymrer meg minst i år. Det som bekymrer meg klart mest er entusiasmen rundt klubben, og hvordan man skal klare å bedre denne. Her må det gjøres noen svært lure grep. Grep jeg har vanskeligheter for å se at noen i klubben klarer å ta, men overrask meg gjerne.
(Det skal sies at jeg ikke har noen dekning for påstanden. Kun eksempel på hva som kan bli verre og knekke entusiasmen enda mer.)Sint og tverr på felt NKommentar
-
Mod kan bare ta meg for spam, men denne hører så hjemme i denne tråden. Fra KFL sin side på FacebookDagens quiz...
LSK skal ansette en person til å jobbe i LSK-SHOP...
Hvordan tror du vedkommende som har ansvaret for dette skaffer denne personen?.
1. Hører med KFL om de kjenner til en person som kunne vært primos motor og jobbe for klubben med stolthet og ære.
2. Annonsere stillingen utad på sosiale medier og rb.
3. Høre med naboen..en blid og hyggelig person med hjerte sitt i bydelsklubben som er arbeidsledig og trenger jobb.Sint og tverr på felt NKommentar
-
Kommentar
-
KFL Styret hørte ikke noe, og jeg har ikke sett noen stillingutlysning!?Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Kommentar
-
Jeg er positiv. Jeg har tro på et sportslig løft, noe som igjen vil få flere folk på tribunen. Jeg har tro på økonomisk konsolidering og bra drift fremover. Jeg har tro på et nødvendig ryddesjau og de resultatene det vil gi. Jeg har tro på den langsiktige satsingen vår. Jeg ønsker meg egentlig bare to ting. Det første er å finne en spiss som vil putte 10+. Det andre er at vi, som er helt essensielle for å skape entusiasme rundt laget (og få folk på tribunen), slutter å male fanden på veggen ved hver eneste anledning. Av en eller annen grunn (erfaring?) tror jeg det første blir langt enklere enn det andre.
Jeg stikker frem hue og sier at vi blir topp 6 i år. Ikke bare fordi jeg ønsker det, men fordi jeg faktisk tror det.Kommentar
-
Jeg er positiv. Jeg har tro på et sportslig løft, noe som igjen vil få flere folk på tribunen. Jeg har tro på økonomisk konsolidering og bra drift fremover. Jeg har tro på et nødvendig ryddesjau og de resultatene det vil gi. Jeg har tro på den langsiktige satsingen vår. Jeg ønsker meg egentlig bare to ting. Det første er å finne en spiss som vil putte 10+. Det andre er at vi, som er helt essensielle for å skape entusiasme rundt laget (og få folk på tribunen), slutter å male fanden på veggen ved hver eneste anledning. Av en eller annen grunn (erfaring?) tror jeg det første blir langt enklere enn det andre.
Jeg stikker frem hue og sier at vi blir topp 6 i år. Ikke bare fordi jeg ønsker det, men fordi jeg faktisk tror det.
Jeg vil også ha________________________
TBKommentar
-
Jeg stikker frem hue og sier at vi blir topp 6 i år. Ikke bare fordi jeg ønsker det, men fordi jeg faktisk tror det...................Kommentar
-
Kommentar
-
Klubben vil jo ha en ny spiss inn ref sykkels innlegg i ryktetråden. Utfordringa er jo rette spillertypen og lav nok pris. Synes det er helt greit at man bruker lang tid på å finne den spilleren istedenfor å kjøre en panikkløsning ala Helstad. Da er det bedre å bruke de vi har. Forsøket på å få Björn inn viser hvertfall at de prøver, men jeg er også tvilsom på om de vil lykkes med noen andre...................Kommentar
-
Laget har da ikke gjort seg bort så langt i år? Klarer vi å unngå at vi må kvitte oss med for mange spillere, og slipper skader, så ligger jo alt til rette for en høvelig sesong.Kommentar
-
At klubben i det lengste prøvde å hente Bjørn tyder på at det er midler tilgjengelig om den rette dukker opp. Tviler på at de prøvde å få han for en pose pant og fire bugg."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Jeg synes at det er et pussig signal at man forsøker å hente nye spillere samtidig som at man sier opp ansatte. Det er sikkert nødvendig å kutte i administrasjonen, men synes det er litt ubehagelig at man forsøker å hente nye spiller (uavhengig av hvordan dette er tenkt finansiert)."Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)Kommentar
-
Jeg synes at det er et pussig signal at man forsøker å hente nye spillere samtidig som at man sier opp ansatte. Det er sikkert nødvendig å kutte i administrasjonen, men synes det er litt ubehagelig at man forsøker å hente nye spiller (uavhengig av hvordan dette er tenkt finansiert).Kommentar
-
Det bekrefter at det akronymet klubben driver å flotter seg med ikke betyr enn dritt. De kan i hvert fall stryke G'en og den ene L'en. Ikke mye generøst og lojalt over dette."Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)Kommentar
-
Kommentar
Kommentar