LSK anno 2014

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kanariz
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2005
    • 2507

    Jeg drar til Asia med en minnepenn som inneholder gamle LSK klipp. Da bør den økonomiske krisa i klubben være over innen 1 mars. Ulempen er at vi må bytte draktfarge og logo.

    Kommentar

    • GIFKanari
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2009
      • 8243

      Opprinnelig skrevet av klippen
      Den sportslige biten er det som bekymrer meg minst i år. Det som bekymrer meg klart mest er entusiasmen rundt klubben, og hvordan man skal klare å bedre denne.
      Jøss, da er du en kald fisk! Har du sjekket alle på utgående kontrakt? Skal vi få en bedre uttellingsprosent med fjorårets tredjevalg på topp som ikke har noe utviklingspotensial? Entusiasmen kommer tilbake med resultater og en håndtering fra ledelsen som tilsier at de fortjener tillit, så enkelt er det.

      Kommentar

      • Børge
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2013
        • 2558

        Opprinnelig skrevet av klippen
        Den sportslige biten er det som bekymrer meg minst i år. Det som bekymrer meg klart mest er entusiasmen rundt klubben, og hvordan man skal klare å bedre denne. Her må det gjøres noen svært lure grep. Grep jeg har vanskeligheter for å se at noen i klubben klarer å ta, men overrask meg gjerne.
        Det eneste som mangler nå, er at sparepakka til klubben inneholder kunstgress i landslagspausen. Om så skjer, da gjør jeg følgende: mitt sesongkort går i retur m/adresse til den som kom med forslaget. Jeg blir hjemme. Plastikk ser jeg nok av på breddefotballen.

        (Det skal sies at jeg ikke har noen dekning for påstanden. Kun eksempel på hva som kan bli verre og knekke entusiasmen enda mer.)
        Sint og tverr på felt N

        Kommentar

        • Børge
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2013
          • 2558

          Mod kan bare ta meg for spam, men denne hører så hjemme i denne tråden. Fra KFL sin side på Facebook
          Dagens quiz...

          LSK skal ansette en person til å jobbe i LSK-SHOP...

          Hvordan tror du vedkommende som har ansvaret for dette skaffer denne personen?.

          1. Hører med KFL om de kjenner til en person som kunne vært primos motor og jobbe for klubben med stolthet og ære.

          2. Annonsere stillingen utad på sosiale medier og rb.

          3. Høre med naboen..en blid og hyggelig person med hjerte sitt i bydelsklubben som er arbeidsledig og trenger jobb.
          Sint og tverr på felt N

          Kommentar

          • Uwes disippel
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2006
            • 6039

            Opprinnelig skrevet av Børge
            Mod kan bare ta meg for spam, men denne hører så hjemme i denne tråden. Fra KFL sin side på Facebook
            Det kan ikke være sant at det er nummer tre?

            Kommentar

            • Håkon Henriksen
              Administrator
              • Nov 2003
              • 6411

              KFL Styret hørte ikke noe, og jeg har ikke sett noen stillingutlysning!?
              Håkon Henriksen
              -
              Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
              -
              ALT FOR FUGLA

              Kommentar

              • jeykey
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Sep 2012
                • 452

                Når kommer LSK-drakta 2014?
                "Jeg hater søpla så intenst at jeg ikke kan spille med Korea på civilization fordi de er røde og blå."
                - Sitat Grusom B

                Kommentar

                • tullebukk
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2006
                  • 5446

                  Opprinnelig skrevet av jeykey
                  Når kommer LSK-drakta 2014?
                  send spørsmålet til hun som er vif supporter og som jobber i Lsk shop

                  Kommentar

                  • andee
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2004
                    • 1191

                    Opprinnelig skrevet av tullebukk
                    send spørsmålet til hun som er vif supporter og som jobber i Lsk shop
                    Som for øvrig har gjort jobben sin og vel så det de 4-5 gangene jeg har handlet av henne, men det er kanskje ikke relevant i denne sammenheng.
                    TS05 - Felt C

                    Kommentar

                    • G-Man
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2011
                      • 3209

                      Jeg er positiv. Jeg har tro på et sportslig løft, noe som igjen vil få flere folk på tribunen. Jeg har tro på økonomisk konsolidering og bra drift fremover. Jeg har tro på et nødvendig ryddesjau og de resultatene det vil gi. Jeg har tro på den langsiktige satsingen vår. Jeg ønsker meg egentlig bare to ting. Det første er å finne en spiss som vil putte 10+. Det andre er at vi, som er helt essensielle for å skape entusiasme rundt laget (og få folk på tribunen), slutter å male fanden på veggen ved hver eneste anledning. Av en eller annen grunn (erfaring?) tror jeg det første blir langt enklere enn det andre.

                      Jeg stikker frem hue og sier at vi blir topp 6 i år. Ikke bare fordi jeg ønsker det, men fordi jeg faktisk tror det.

                      Kommentar

                      • Holterkanari
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Aug 2009
                        • 581

                        Opprinnelig skrevet av G-Man
                        Jeg er positiv. Jeg har tro på et sportslig løft, noe som igjen vil få flere folk på tribunen. Jeg har tro på økonomisk konsolidering og bra drift fremover. Jeg har tro på et nødvendig ryddesjau og de resultatene det vil gi. Jeg har tro på den langsiktige satsingen vår. Jeg ønsker meg egentlig bare to ting. Det første er å finne en spiss som vil putte 10+. Det andre er at vi, som er helt essensielle for å skape entusiasme rundt laget (og få folk på tribunen), slutter å male fanden på veggen ved hver eneste anledning. Av en eller annen grunn (erfaring?) tror jeg det første blir langt enklere enn det andre.

                        Jeg stikker frem hue og sier at vi blir topp 6 i år. Ikke bare fordi jeg ønsker det, men fordi jeg faktisk tror det.
                        Hva drakk du sist?????
                        Jeg vil også ha
                        ________________________
                        TB

                        Kommentar

                        • _Jonern
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2004
                          • 4384

                          Opprinnelig skrevet av G-Man
                          Jeg er positiv. Jeg har tro på et sportslig løft, noe som igjen vil få flere folk på tribunen. Jeg har tro på økonomisk konsolidering og bra drift fremover. Jeg har tro på et nødvendig ryddesjau og de resultatene det vil gi. Jeg har tro på den langsiktige satsingen vår. Jeg ønsker meg egentlig bare to ting. Det første er å finne en spiss som vil putte 10+. Det andre er at vi, som er helt essensielle for å skape entusiasme rundt laget (og få folk på tribunen), slutter å male fanden på veggen ved hver eneste anledning. Av en eller annen grunn (erfaring?) tror jeg det første blir langt enklere enn det andre.

                          Jeg stikker frem hue og sier at vi blir topp 6 i år. Ikke bare fordi jeg ønsker det, men fordi jeg faktisk tror det.
                          Klarer vi å få inn en god spiss så ser det ikke altfor ille ut. Men verken Knudtzon, Friday eller Osvold holder stabilt godt nivå over en hel sesong, så jeg tror vi vil slite i perioder hvis de tre er alternativene. Får vi inn den spissen vi bør ha så deler jeg din tro om topp 6, resten av stallen er god nok til det.
                          ..................

                          Kommentar

                          • trigz
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2004
                            • 7092

                            Opprinnelig skrevet av _Jonern
                            Klarer vi å få inn en god spiss så ser det ikke altfor ille ut.
                            Hva tyder på at det kommer inn noen spillere i det hele tatt?

                            Vi kommer ikke over 10. plass i år.
                            Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                            Kommentar

                            • _Jonern
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 4384

                              Opprinnelig skrevet av trigz
                              Hva tyder på at det kommer inn noen spillere i det hele tatt?.
                              Klubben vil jo ha en ny spiss inn ref sykkels innlegg i ryktetråden. Utfordringa er jo rette spillertypen og lav nok pris. Synes det er helt greit at man bruker lang tid på å finne den spilleren istedenfor å kjøre en panikkløsning ala Helstad. Da er det bedre å bruke de vi har. Forsøket på å få Björn inn viser hvertfall at de prøver, men jeg er også tvilsom på om de vil lykkes med noen andre.
                              ..................

                              Kommentar

                              • Frode D. Homb
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Dec 2003
                                • 982

                                Laget har da ikke gjort seg bort så langt i år? Klarer vi å unngå at vi må kvitte oss med for mange spillere, og slipper skader, så ligger jo alt til rette for en høvelig sesong.

                                Kommentar

                                • Percy Nilegård
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2003
                                  • 5146

                                  At klubben i det lengste prøvde å hente Bjørn tyder på at det er midler tilgjengelig om den rette dukker opp. Tviler på at de prøvde å få han for en pose pant og fire bugg.
                                  "Alltid blodsprengt"!
                                  Fong/Macho

                                  Even Nordlien

                                  Kommentar

                                  • Rune
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Aug 2008
                                    • 1229

                                    Opprinnelig skrevet av Percy Nilegård
                                    At klubben i det lengste prøvde å hente Bjørn tyder på at det er midler tilgjengelig om den rette dukker opp. Tviler på at de prøvde å få han for en pose pant og fire bugg.
                                    Jeg synes at det er et pussig signal at man forsøker å hente nye spillere samtidig som at man sier opp ansatte. Det er sikkert nødvendig å kutte i administrasjonen, men synes det er litt ubehagelig at man forsøker å hente nye spiller (uavhengig av hvordan dette er tenkt finansiert).
                                    "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

                                    Kommentar

                                    • Uwes disippel
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2006
                                      • 6039

                                      Opprinnelig skrevet av Rune
                                      Jeg synes at det er et pussig signal at man forsøker å hente nye spillere samtidig som at man sier opp ansatte. Det er sikkert nødvendig å kutte i administrasjonen, men synes det er litt ubehagelig at man forsøker å hente nye spiller (uavhengig av hvordan dette er tenkt finansiert).
                                      Helt enig. Vi er i beita for en spiss, men det å sparke noen for deretter å ansette ny spiller eller annen ansatt er stygt. Er vel kun i fotball man kan drive slikt.

                                      Kommentar

                                      • Rune
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Aug 2008
                                        • 1229

                                        Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                                        Helt enig. Vi er i beita for en spiss, men det å sparke noen for deretter å ansette ny spiller eller annen ansatt er stygt. Er vel kun i fotball man kan drive slikt.
                                        Det bekrefter at det akronymet klubben driver å flotter seg med ikke betyr enn dritt. De kan i hvert fall stryke G'en og den ene L'en. Ikke mye generøst og lojalt over dette.
                                        "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

                                        Kommentar

                                        • andee
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • May 2004
                                          • 1191

                                          Opprinnelig skrevet av trigz
                                          Vi kommer ikke over 10. plass i år.
                                          Sier ikke at du tar feil, trigz, kan fort bli en kamp for å overleve, igjen, men hvilke ni klubber, slik du ser det, er så sterke/lite dårlige at max'en vår er tiende?
                                          TS05 - Felt C

                                          Kommentar

                                          Working...