Frode Kippe spiller for en ny ettårskontrakt denne sesongen I hard konkurranse med Østli, Ruben +++- Dersom Lsk ikke rykker ned I år tror jeg han har lykkes. Tynn suppe uten en spiss. Dette blir atter en tung sesong med økonomiske bekymringer er jeg redd.
LSK anno 2014
Collapse
X
-
-
Hvis ryktene til til Tullebukk stemmer at Anderson og Vaagan Moen forsvinner så må vi forstå at nedrykket kommer.
Greit at man skal prøve å være positiv men nå må vi stikke fingeren i jorda. Her blir det mange "Ålesundbortekamper" i løpet av sesongen. Morsomt å lese innlegg på forumet at mange ikke vil ha Karadas og Kovacs fordi de vil ha unge spillere frem. Hvem da? Erling som spiss alene ???? Palmi som hengende spiss???Ohi og Lundemo sentralt. Forfana som er kjempespennende men som ikke scorer mål .Hvis ikke jeg kan lufte frustrasjonene mine her på forumet så hvor ellers? Jeg skriker høyest av alle når vi scorer mål og får vondest i hjertet når vi slipper inn et. Når man har sett så og si alle hjemmekamper siden 73 ,vært på hundrevis av bortekamper inkl. da vi tapte gullet i 85 så føler jeg at jeg fortjener å ha et sted jeg kan lufte tankene mine uten å bli nedsablet fordi jeg ikke klarer å se lyset i tunnelen. Ja det kommer noen ungdommer , men igjen hvis man ikke får gitt en proffkontrakt til en 15 åring i klubben fordi han venter på andre tilbud så er det nærmest håpløst. Jeg tror at styret må tenke nytt og innovativt igjen som vi gjorde før i klubben og som gjorde oss alle så stolte av laget vårt. Husker jeg på ungdomsskolen skrev en stil om hvordan Lsk og styret tenkte om nå og fremtiden. Ble en av mine få S'er de åreneKommentar
-
Hvordan er det verdt tre spørsmålstegn å eventuelt skulle sette Palmi som hengende? Han er jo skapt for det, ingen andre er i nærheten av å ha bedre forutsetninger for å lykkes på den plassen i dagens stall. Jeg har etterlyst dette siden han kom, fyren er konge på flikker, en-to, c-momenter og nærteknikk. For så vidt jeg kan se har han til og med lagets beste nærteknikk og dessuten bevegelse uten ball, så for meg er det en skandale at han aldri har fått prøve seg der. Tør nesten våge påstanden at han garanterer MINST 15 målpoeng om han får tieren.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Hvordan er det verdt tre spørsmålstegn å eventuelt skulle sette Palmi som hengende? Han er jo skapt for det, ingen andre er i nærheten av å ha bedre forutsetninger for å lykkes på den plassen i dagens stall. Jeg har etterlyst dette siden han kom, fyren er konge på flikker, en-to, c-momenter og nærteknikk. For så vidt jeg kan se har han til og med lagets beste nærteknikk og dessuten bevegelse uten ball, så for meg er det en skandale at han aldri har fått prøve seg der. Tør nesten våge påstanden at han garanterer MINST 15 målpoeng om han får tieren.Kommentar
-
Nja, Erling som fast spiss har ikke jeg helt troa på heller. I alle fall ikke uten alternative spillertyper å smekke inn som kan få hull på dype forsvar. Andersson håper og tror jeg er noe overvurdert, selv om han har kvaliteter ingen andre har, og PVM holdt lage tilbake i andre halvdel med klippekortet sitt. Bjørn Helge og Mjelde er all innpiskinga noen trenger. Misforstå meg rett, jeg er pessimistisk som faen og blir lykkelig sjokkert av alt over tosifret plassering, men med lønningene deres og Ohi og Lundemo som ser ut som en svært brukbar duo utifra det lille jeg har sett, kan det vise seg å være smart gambling. Kanskje. Med tur.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Hvorfor trur dere lsk sparer penger på å kvitte seg med de to, all den tid lønna blir betalt av investorer. Skjerp dere, hva er viktigst , beholde de og samtidig beholde plassen, eller kvitte seg med dem å rykke ned? Blir det billigere? Trur dere ohi og lundemo på sentral midt holder tippeliganivå over en hel sesong? Johan var vår beste spiller store deler av høsten, det samme var vaagan i vårsesongen. Men for all del, bli kvitt to av de fir profilene vi har på laget, så blir klubben enda gråere enn de er og tilskuertallet bikker under 3500. Hvis noen lurer på hvem de to siste profilene er , så er det Riise og fofana.VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!Kommentar
-
LSK har gjort mye rart de siste åra, men jeg tviler sterkt på at de kvitter seg med de to hvis det ikke er noe penger å hente på det. Hvis Johan drar så er det greit. Har totalt sett vært en flopp. PVM er det værre med på grunn av at han i større grad har vært mer avgjørende for oss i form av mål og assists...................Kommentar
-
Hvordan er det verdt tre spørsmålstegn å eventuelt skulle sette Palmi som hengende? Han er jo skapt for det, ingen andre er i nærheten av å ha bedre forutsetninger for å lykkes på den plassen i dagens stall. Jeg har etterlyst dette siden han kom, fyren er konge på flikker, en-to, c-momenter og nærteknikk. For så vidt jeg kan se har han til og med lagets beste nærteknikk og dessuten bevegelse uten ball, så for meg er det en skandale at han aldri har fått prøve seg der. Tør nesten våge påstanden at han garanterer MINST 15 målpoeng om han får tieren.
Nesten garantere 15 målpoeng ?
jeg kan bare ikke fatte de som ser god TL kvalitet over denne høyst ordinære "adecco-spilleren",
og attpåtil vurdere å gi han tieren ?Last edited by Playboy1; 12.02.2014, 07:45.Kommentar
-
Hvis Johan og PVM forsvinner ut porten, hvem skal legge opp til mål og score dem i 2014? Noen som tenker på det? Greit at man har Ohi, Lundemo og Ajer, men skal man virkelig stole på dem gutter på under 20 år skal holde midtbanen sammen i jubileumssesongen? Skal man stole på laget som blir spilt av banen og taper 3-0 i andre omgang mot S08?
Tror faktisk noen og en hver, i sær Bjarmann om dette vurderes, å stikke fingeren i jorda og finne ut hvor LSK står. Pr d.d er det enda ikke spilt en kamp i Tippeligaen 2014, men siden 2008 og til d.d. har LSK vært bunnlag nr 1 i tippeligaen. Ingen har spilt dårligere over dette tidsrommet og mirakuløst overlevd år etter år. Og nå skal to av de som faktisk står bak poengsanking ut av klubben for å spare penger? Fabelaktig - spar klubben rett ned i 1. divisjon og nedrykk fra Tippeligaen. Er sikkert spenstig det i jubileumssesongen.
Hvis LSK skulle finne på noe som dumt, kan dem i grunn starte en ordning for retur av sesongkort og tilbakebetaling av penger. Jeg er glad i klubben, men spørsmålet er om det frister så jævlig mye å reise til Åråsen for å se slakteoffer alla høsten 2011?
Det er jævlig fint for positiviteten i klubben om slike rykter som dette kommer ut uten å ha substans i seg. For dette er et så absurd rykte at det ikke bør og kan være hold i det.Sint og tverr på felt NKommentar
-
Kommentar
-
Og så er det bare å minne om at Stabæk henter spiller med CL-erfaring og Ulf har gjort flere signeringer som virker både kloke og med klar plan om å etablerere seg skikkelig i TL. To lag vi helst skal ha bak oss i 2014. Det er haugevis av potenielle kupp der ute, har vi oversikten?Kommentar
-
Oversikt eller ikke, er det spørsmålet? Penger er vel spørsmålet først og fremst. Ingen konkrete navn rundt spiss har dukket opp siden nyttår, annet enn Karadas som har signert for Sogndal og Kovacs som har spist lunsj sammen med resten av laget på Åråsen.
Energien virker det som om brukes på kutte i kostnader og få i land budsjett. Årsmøte til Sportsklubben nærmer seg og der skal vel budsjett behandles i henhold til ordinære statutter innenfor idretten.Sint og tverr på felt NKommentar
-
Kommentar
-
Er det ikke nettopp dette mange på forumet, såvidt jeg husker du også, har kritisert så voldsomt? Låneavtaler som har vært kortsiktige uten plan om hvor man skal videre? Jeg tror LSK gjør lurt i ungdomssatsinga, det jeg virkelig savner er en skikkelig islending på vei inn dørene. Før i tia var vi bortskjemte med å fylle på med den ene spennende spilleren etter den andre fra sagaøya, jeg skjønner ikke hvorfor dette har opphørt fullstendig.Lauken er vår venn!Kommentar
-
Er det ikke nettopp dette mange på forumet, såvidt jeg husker du også, har kritisert så voldsomt? Låneavtaler som har vært kortsiktige uten plan om hvor man skal videre? Jeg tror LSK gjør lurt i ungdomssatsinga, det jeg virkelig savner er en skikkelig islending på vei inn dørene. Før i tia var vi bortskjemte med å fylle på med den ene spennende spilleren etter den andre fra sagaøya, jeg skjønner ikke hvorfor dette har opphørt fullstendig.
vi er ikke lengre en interessant klubb.
for ti år siden:JA
i dag:neiKommentar
-
Kommentar
Kommentar