LSK anno 2014

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Uwes disippel
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2006
    • 6039

Opprinnelig skrevet av andee
    Vedr. "målgarantist" og targetspiss i én og samme person, så kan det dagsaktuelt nevnes, at Haugesunds tre mestscorende i fjor endte på 20 mål (bronse), mens våre tre mestscorende satte 18 (10. plass). Haugesund scora svimlende fire mål mer enn oss totalt. Poenget er, kanskje, hvert fall om man ser på treningskampene, at vi har større defensive enn offensive utfordringer. Håper likevel denne Eric kan være en annerledes friskus som kan gjøre 8-10 mål og gjøre oss mindre éndimensjonale offensivt.
    Det er ikke bare målene som må telles. Som en skrev over her, om spilleren knyter om motstanderen og gir fri bane for en medspiller, så er det like viktig som å score et mål. Samtidig så får vi også flere strenger å spille på og kan enklere snu kamper.

Kommentar

• andee
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2004
      • 1191

Jada, vi er helt på linje der, derfor jeg tok tre på topp, ville bare gi de mest spedalske noen stats, for å vise at man ikke automatisk rykker ned om man ikke har én spiss som min. dunker 12 goaler. Man kan altså ta bronse om man tre som tilsammen gjør 20.
      TS05 - Felt C

Kommentar

• mats
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Mar 2008
        • 621

Er Erling klar til helga. Om han har terpet masse på avsluttninger og kun skal brukes som spiss har jeg faktisk litt tro på at han kan levere ålreit i år altså.

Kommentar

• Folke
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2008
          • 5955

Opprinnelig skrevet av mats
          Er Erling klar til helga. Om han har terpet masse på avsluttninger og kun skal brukes som spiss har jeg faktisk litt tro på at han kan levere ålreit i år altså.
          Erling ble spart mot Odd, fordi han skulle spille mot Haugesund.

Kommentar

• trigz
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 7135

Det er en myte at Erling skal være så svak på avslutninger, han er ikke så verst når han får sjansen foran mål. Det er vel mer de taktiske valgene, plasseringene hans og det der som butter. Han blir litt endimensjonal.
            Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• reka
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Aug 2005
              • 13278

Erling er jo den beste spissen vi har hatt under Svaklund. Skåra mer enn BJ-örn og PVM i 2012, ville garantert skåra mer enn røkla i 2013 om han hadde blitt brukt. Om EK er så jævla svak på alt mulig må de andre spissene våre ha vært helt ræva på de samme tingene.

Kommentar

• Yellow-not-jella
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Mar 2009
                • 1606

Opprinnelig skrevet av reka
                Erling er jo den beste spissen vi har hatt under Svaklund. Skåra mer enn BJ-örn og PVM i 2012, ville garantert skåra mer enn røkla i 2013 om han hadde blitt brukt. Om EK er så jævla svak på alt mulig må de andre spissene våre ha vært helt ræva på de samme tingene.
                Ni menar vel Sväkklund?

Nei, nå ere samling i bånn. Første seier kommer i sjuende runde. Gradvis stigning derfra får vi hoppas.

Kommentar

• reka
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Aug 2005
                  • 13278

Satser på 600 % griseflaks ala den som er blitt oslo øst til del de siste åra. Spillemessig kommer vi til å se ut som FIFA med ødelagt håndkontroll, men alt går inn. Kommer til å få en lang rekke med griseheldige 1-0 seiere og seine utligninger, næringsmiddeltilsynet tar storkontroll i Lillestrøm og vi klarer å stille 11 mann uten magasjau hver bidige kamp. Slår RævBK 4-0 på hjemmebane og Per Joar må gå for 2. gang etter LSK-kamp. Morten Berre og hans rykte blir stygt skadet i en r*nkeulykke i en lekepark og søpla taper 4-0 på straffer påfølgende Åråsenkamp. Kippe setter alle straffene mot bortefeltet.

Kommentar

• hthaug
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Nov 2004
                    • 440

Opprinnelig skrevet av reka
                    Spillemessig kommer vi til å se ut som FIFA med ødelagt håndkontroll...
                    Takk du skylder meg minimum et nytt tastatur, kanskje en laptop. Jif flaska hadde blitt misunnelig på forstøvelsen som åpenbarte seg i munnviken i det colaen distribuerte et fint lag med snørr, cola og tårer utover både laptop, bord og klær.

Kommentar

• fjacob82
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2005
                      • 1509

Leste nettopp tweet fra NFF at overgangsvinduet for proffesjonelle spillere stenger 31.mars
                      Begynner å få veldig dårlig tid ifht ny spiss. Anser egentlig sjansen for at vi får inn en spiss til å være minimal.
                      Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                      *Brasseberget*

Kommentar

• Pingla
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Nov 2006
                        • 379

Lukter vel for øyeblikket at det enten blir vår venn Eric Mouloungui eller at det ikke signeres noen spiss.
                        ¯\_(ツ)_/¯

Kommentar

• andersmm
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2006
                          • 5764

Bjarmann prata om andre alternativer. Mulig det finnes et par utveier som koster noen kroner mer, og at man først vil se om man kan få tak i et billigere alternativ. Men man har ikke all verdens tid lenger.
                          "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                            Poll St. Ring
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Dec 2005
                            • 11796

Kan jo hende noen senker lønnskravene rett før vinduet stenger?
                            Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• DoubleHi5
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2011
                              • 4263

Opprinnelig skrevet av andersmm
                              Bjarmann prata om andre alternativer. Mulig det finnes et par utveier som koster noen kroner mer, og at man først vil se om man kan få tak i et billigere alternativ. Men man har ikke all verdens tid lenger.
                              For ordens skyld: Det var Haglund som sa dette til rb.no. "– Vi får se denne uka om han kan være en spiller for oss. I tillegg har vi et par andre alternativer, sier LSK-trener Magnus Haglund."

Hvis vinduet stenger ved midnatt 31. mars, har vi i skrivende stund 105 timer og 20 minutter på oss... (1 time forsvinner natt til søndag.)
                              Elska þetta félag

Kommentar

• DoubleHi5
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2011
                                • 4263

Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                                Kan jo hende noen senker lønnskravene rett før vinduet stenger?
                                Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
                                Jeg har følgende ferske oppdatering fra en kilde med god innsikt i klubben: Det kommer en spiss som ikke er norsk. Klubben har god oversikt over flere aktuelle kandidater, men valget skal ikke være gjort. Det er litt kjøpers marked og jo nærmere man kommer 1. april, jo større er sjansen for å få til en god deal.
                                Alltid festlig å sitere seg selv! Jeg skrev ovenstående i ryktetråden 27. februar. Når Haglund snakker om et par andre alternativer så nært opp til vinduet stenger, kan det tyde på at min kilde hadde rett. La oss håpe de finner vår mann!
                                Elska þetta félag

Kommentar

• GIFKanari
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2009
                                  • 8243

Pressekonferanse på Åråsen uten interesse fra Sportskanalen, som heller er i Molde og RBK. Nye tider, ja.

Kommentar

• ynnor
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • May 2008
                                    • 857

97 år. Gratulerer alle sammen.

Kommentar

• Yellow-not-jella
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Mar 2009
                                      • 1606

Haglund er SÅ lett å lese. -vi gjør alltid sånn. Som i Ælfsbårj.

Gi oss en positiv overraskning.

Kommentar

• ulfpulf
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • May 2004
                                        • 2509

Opprinnelig skrevet av Yellow-not-jella
                                        Gi oss en positiv overraskning.
                                        Det er spesielt at DU etterlyser noe positivt.

Kommentar

• Yellow-not-jella
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Mar 2009
                                          • 1606

Veldig positiv til mye, feks Bjarmann, Lundemo, Gabrielsen osv. Til og med Knudtzon. Men Palmi og Westerberg skulle vi aldri ha henta.

Man må være realist, og Haglund har ni poeng på ni matcher, evt seks poeng på åtte. Det er trist.

55 % sjans for seier mot S-ulf.

Positivitetstråden er spesiell, iom at man ikke kan diskutere påstandene som dukker opp der, som for eksempel hvor godt vi er stilt. Håper dette stemmer. Sitter også klar med sms-hashtægg opplegget, avhenger av visse ting i laget. Er også del av et nettverk på ca ti personer, skal jobbe tett på de, få de til å sende inn en tohundrings. Å reise på kamp sammen har dessverre blitt ødelagt av svake prestasjoner på Åråsen, for eksempel vif-kampene, 16. mai i fjor, Hønefoss herregud, and the list goes on...

Men trur vi har en sjans på übere halvdel i år. Det er 2015 vi er skeptiske til, rett å slett litt engstelige. Funker Riise i årevis? Yohan ny kontrakt? Deilig med disse 20-22 åringene, men hvor lenge blir Stian? Min favoritt sedan länge.

Håper på et kanonår, med 5. plass og legendariske cupkamper!

Kommentar

Working...