LSK anno 2014
Collapse
X
-
-
Jada, vi er helt på linje der, derfor jeg tok tre på topp, ville bare gi de mest spedalske noen stats, for å vise at man ikke automatisk rykker ned om man ikke har én spiss som min. dunker 12 goaler. Man kan altså ta bronse om man tre som tilsammen gjør 20.TS05 - Felt CKommentar
-
Kommentar
-
Det er en myte at Erling skal være så svak på avslutninger, han er ikke så verst når han får sjansen foran mål. Det er vel mer de taktiske valgene, plasseringene hans og det der som butter. Han blir litt endimensjonal.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Erling er jo den beste spissen vi har hatt under Svaklund. Skåra mer enn BJ-örn og PVM i 2012, ville garantert skåra mer enn røkla i 2013 om han hadde blitt brukt. Om EK er så jævla svak på alt mulig må de andre spissene våre ha vært helt ræva på de samme tingene.Kommentar
-
Nei, nå ere samling i bånn. Første seier kommer i sjuende runde. Gradvis stigning derfra får vi hoppas.Kommentar
-
Satser på 600 % griseflaks ala den som er blitt oslo øst til del de siste åra. Spillemessig kommer vi til å se ut som FIFA med ødelagt håndkontroll, men alt går inn. Kommer til å få en lang rekke med griseheldige 1-0 seiere og seine utligninger, næringsmiddeltilsynet tar storkontroll i Lillestrøm og vi klarer å stille 11 mann uten magasjau hver bidige kamp. Slår RævBK 4-0 på hjemmebane og Per Joar må gå for 2. gang etter LSK-kamp. Morten Berre og hans rykte blir stygt skadet i en r*nkeulykke i en lekepark og søpla taper 4-0 på straffer påfølgende Åråsenkamp. Kippe setter alle straffene mot bortefeltet.Kommentar
-
Takk du skylder meg minimum et nytt tastatur, kanskje en laptop. Jif flaska hadde blitt misunnelig på forstøvelsen som åpenbarte seg i munnviken i det colaen distribuerte et fint lag med snørr, cola og tårer utover både laptop, bord og klær.Kommentar
-
Leste nettopp tweet fra NFF at overgangsvinduet for proffesjonelle spillere stenger 31.mars
Begynner å få veldig dårlig tid ifht ny spiss. Anser egentlig sjansen for at vi får inn en spiss til å være minimal.Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
Bjarmann prata om andre alternativer. Mulig det finnes et par utveier som koster noen kroner mer, og at man først vil se om man kan få tak i et billigere alternativ. Men man har ikke all verdens tid lenger."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Kan jo hende noen senker lønnskravene rett før vinduet stenger?Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Hvis vinduet stenger ved midnatt 31. mars, har vi i skrivende stund 105 timer og 20 minutter på oss... (1 time forsvinner natt til søndag.)Elska þetta félagKommentar
-
Opprinnelig skrevet av DoubleHi5Jeg har følgende ferske oppdatering fra en kilde med god innsikt i klubben: Det kommer en spiss som ikke er norsk. Klubben har god oversikt over flere aktuelle kandidater, men valget skal ikke være gjort. Det er litt kjøpers marked og jo nærmere man kommer 1. april, jo større er sjansen for å få til en god deal.Elska þetta félagKommentar
-
Haglund er SÅ lett å lese. -vi gjør alltid sånn. Som i Ælfsbårj.
Gi oss en positiv overraskning.Kommentar
-
Veldig positiv til mye, feks Bjarmann, Lundemo, Gabrielsen osv. Til og med Knudtzon. Men Palmi og Westerberg skulle vi aldri ha henta.
Man må være realist, og Haglund har ni poeng på ni matcher, evt seks poeng på åtte. Det er trist.
55 % sjans for seier mot S-ulf.
Positivitetstråden er spesiell, iom at man ikke kan diskutere påstandene som dukker opp der, som for eksempel hvor godt vi er stilt. Håper dette stemmer. Sitter også klar med sms-hashtægg opplegget, avhenger av visse ting i laget. Er også del av et nettverk på ca ti personer, skal jobbe tett på de, få de til å sende inn en tohundrings. Å reise på kamp sammen har dessverre blitt ødelagt av svake prestasjoner på Åråsen, for eksempel vif-kampene, 16. mai i fjor, Hønefoss herregud, and the list goes on...
Men trur vi har en sjans på übere halvdel i år. Det er 2015 vi er skeptiske til, rett å slett litt engstelige. Funker Riise i årevis? Yohan ny kontrakt? Deilig med disse 20-22 åringene, men hvor lenge blir Stian? Min favoritt sedan länge.
Håper på et kanonår, med 5. plass og legendariske cupkamper!Kommentar
Kommentar