LSK anno 2014
Collapse
X
-
Lundemo var fullstendig utslitt siste ti mot Viking, hvis dere ikke la merke til det må dere skjenke mindre.
Og Haglund har antakelig sånn passe trua på Lundemo når han kommer rett fra andre, starter alt og får dødballansvar.TS05 - Felt CKommentar
-
Nå har vi fått spilt med samme 11`er i flere kamper på rad, fått hvilt noen i cupkampen så alt ligger tilrette for å heve prestasjonen. Vi må få avgjort kampene (les scoret på sjansene våre).
Dette er en litt kjip kamp. Med tap entrer vi hengemyra, med seier henger vi med.Kommentar
-
Sint og tverr på felt NKommentar
-
Helt utrolig hvordan denne gutten har tatt nivået. Men er det sagt noe om utviklingen hans på utholdenheten?Kommentar
-
Visst er det en nivåforskjell, men det hjelper mye hvis resten av midtbanen gjør sin del av jobben, og gjerne litt til. Han kan ikke bære dette aleine så lenge det holder. Vil også se Mjelde i dag, selv med tempoproblemene hans veit du i det minste at innsatsen alltid er der. På tide å gi tillit til de som faktisk vil noe annet enn bare å heve lønn.Kommentar
-
Laget reflekterer treneren. Hjemme skal vi ut å bestemme, hvis ikke det engang er intensjonen kan man glemme å hevde seg i denne ligaen. Hvor er vilja, hvor er selvtilliten????Kommentar
-
At vi ikke er effektive er bare en av mange ting vi kan bli bedre på. Mot Ulf var vi effektive. I dag var vi ikke det.
Dessuten, Knudtzon sin sjanse var egentlig ikke så stor. Det var nærme, men først og fremst fordi det var et godt skuddforsøk.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Dette er realiteten: Vi har både nåværende og tidligere (etter Tippeligamålestokk) klassespillere som Bjørn Helge Riise, Frode og Petter Vaagan Moen for å nevne noe. Haglund kom (i mine øyne) inn som en tilsynelatende dyktig trener med god bagasje, men han har faktisk ikke fått til en pøkk. Flink til å snakke for seg, men en ræva trener målt etter LSK sin målestokk når det kommer til prestasjone. Av de kampene jeg har sett under Haglund så er det ingen av de som evner å ta skikkelig ansvar når det butter i mot, hverken trener eller spillere. Godt mulig de har forsøkt, men jeg har sett lite av det de siste årene. LSK er en bedrift som leverer et underholdningsprodukt, og når selv de mest hardbarka pasientene her inne på forumet har mugna, tilskuertallet faller raskere enn tabellplasseringa, og vi allikevel er "best på sosiale medier" som noen andre her syrlig påpeker, da går det en vei. Rett ned.
LSK har hverken økonomi eller geografi og ikke lenger status på sin side. At vi har for tiden Norges mest forhatte casuals hjelper heller ikke på, selv om svært få om noen egentlig gidder å bry seg om de.
LSK må slutte å pisse i buksa for å holde seg varm! Slutte å pælme trenere på dør, slutte å hente inn sulliker med en CV som HR-avdelinga får ståtiss av, og jeg håper de har lært av måten feks. Pål Strand måtte pakke sammen og reise hjem på. LSK må innse at de er en FOTBALLKLUBB, og levere deretter. Ikke være best på twitter eller få flest trykk på nettsia si. Vi trenger ikke flere solariumskonger eller formenn i borettslaget på Martins. Vi trenger ekte fotballspillere. Et lag. Et lag som gjør at jeg, deg, og alle rundt oss ikke klarer å vente til neste match, fordi vi vet at vi blir servert ekte fotball, taklinger det lukter svidd av og en god grunn til å få hetse de andre jålebukkene som møter opp på andre sia av banen.
Nå som tippeligaen minner mer om Paradise hotell eller Idol mer enn noen gang, så trenger vi et lag som tar oss tilbake til det fotball egentlig er. Mål, mannekos, flere mål og ekle motspillere som blir tackla tvers gjennom reklameskiltet litt bortenfor corner-flagget.
Entusiasme kommer ikke av seg sjøl, det er som tillit - det må fortjenes! Og her har dessverre Sportsklubben så til de grader bomma, at de i tillegg skyter mot feil blink. Sosiale medier meg midt i brunøyet, fokus må være på det som leveres på banen, helt enkelt!
Det jeg har sett av LSK de siste åra kontra det jeg vokste opp med Åråsen, gjør meg flau. Akkurat som med landslaget da Semb tok over, etterfulgt av "TV-avtalen" og Se&Hør-vinklinga til TV2.
Jeg vil se ekte glede, fotball, tacklinger, mål og spillere som blør for drakta. Og gjerne en trener som ydmyk kommer bort og takker for støtten. Sistnevne kan jeg ikke at laget har fortjent siden cupfinalen i 2007, og det begynner å bli noen år sia.
For første gang i mitt liv er jeg nesten villig til å godta et nedrykk, fordi jeg oppriktig mener at dette er den ENESTE måten de som styrer klubben på, faktisk forstår både alvoret av sin egen stilling, og hvor ILLE det står til.
Kan vi slutte med koseklubben, og fokusere på primæroppgavene snart? Altså levere gode, severdige fotballmatcher? At administrasjonen har 1000 studiepoeng i markedsføring endrer ikke det faktum at Sportsklubben i mitt hjerte lever av å levere gode fotballmatcher, og de begynner det å bli faretruende lenge siden sist!Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Dette er realiteten: Vi har både nåværende og tidligere (etter Tippeligamålestokk) klassespillere som Bjørn Helge Riise, Frode og Petter Vaagan Moen for å nevne noe. Haglund kom (i mine øyne) inn som en tilsynelatende dyktig trener med god bagasje, men han har faktisk ikke fått til en pøkk. Flink til å snakke for seg, men en ræva trener målt etter LSK sin målestokk når det kommer til prestasjone. Av de kampene jeg har sett under Haglund så er det ingen av de som evner å ta skikkelig ansvar når det butter i mot, hverken trener eller spillere. Godt mulig de har forsøkt, men jeg har sett lite av det de siste årene. LSK er en bedrift som leverer et underholdningsprodukt, og når selv de mest hardbarka pasientene her inne på forumet har mugna, tilskuertallet faller raskere enn tabellplasseringa, og vi allikevel er "best på sosiale medier" som noen andre her syrlig påpeker, da går det en vei. Rett ned.
LSK har hverken økonomi eller geografi og ikke lenger status på sin side. At vi har for tiden Norges mest forhatte casuals hjelper heller ikke på, selv om svært få om noen egentlig gidder å bry seg om de.
LSK må slutte å pisse i buksa for å holde seg varm! Slutte å pælme trenere på dør, slutte å hente inn sulliker med en CV som HR-avdelinga får ståtiss av, og jeg håper de har lært av måten feks. Pål Strand måtte pakke sammen og reise hjem på. LSK må innse at de er en FOTBALLKLUBB, og levere deretter. Ikke være best på twitter eller få flest trykk på nettsia si. Vi trenger ikke flere solariumskonger eller formenn i borettslaget på Martins. Vi trenger ekte fotballspillere. Et lag. Et lag som gjør at jeg, deg, og alle rundt oss ikke klarer å vente til neste match, fordi vi vet at vi blir servert ekte fotball, taklinger det lukter svidd av og en god grunn til å få hetse de andre jålebukkene som møter opp på andre sia av banen.
Nå som tippeligaen minner mer om Paradise hotell eller Idol mer enn noen gang, så trenger vi et lag som tar oss tilbake til det fotball egentlig er. Mål, mannekos, flere mål og ekle motspillere som blir tackla tvers gjennom reklameskiltet litt bortenfor corner-flagget.
Entusiasme kommer ikke av seg sjøl, det er som tillit - det må fortjenes! Og her har dessverre Sportsklubben så til de grader bomma, at de i tillegg skyter mot feil blink. Sosiale medier meg midt i brunøyet, fokus må være på det som leveres på banen, helt enkelt!
Det jeg har sett av LSK de siste åra kontra det jeg vokste opp med Åråsen, gjør meg flau. Akkurat som med landslaget da Semb tok over, etterfulgt av "TV-avtalen" og Se&Hør-vinklinga til TV2.
Jeg vil se ekte glede, fotball, tacklinger, mål og spillere som blør for drakta. Og gjerne en trener som ydmyk kommer bort og takker for støtten. Sistnevne kan jeg ikke at laget har fortjent siden cupfinalen i 2007, og det begynner å bli noen år sia.
For første gang i mitt liv er jeg nesten villig til å godta et nedrykk, fordi jeg oppriktig mener at dette er den ENESTE måten de som styrer klubben på, faktisk forstår både alvoret av sin egen stilling, og hvor ILLE det står til.
Kan vi slutte med koseklubben, og fokusere på primæroppgavene snart? Altså levere gode, severdige fotballmatcher? At administrasjonen har 1000 studiepoeng i markedsføring endrer ikke det faktum at Sportsklubben i mitt hjerte lever av å levere gode fotballmatcher, og de begynner det å bli faretruende lenge siden sist!
Du klager på mye rart her, men spesifikke løsninger kommer du ikke med. Det du ønsker her vil aldri skje, og mest sannsynlig vil det ikke funke lenger. Fotballen har utviklet seg siden 90 tallet.
Trur du virkelig det ikke er fokus på det sportslige i tillegg til sosiale medier? Trur du virkelig det ikke hjelper at klubben er flink både på facebook, instagram og twitter? Hadde de ikke lagd ned den jobben kan jeg garantere at det hadde vært enda mindre folk på Åråsen.
Det er slik at al alle andre klubber her i landet også forbedrer seg og jobber med det sportslige. Hvorfor skal LSK plutselig skyte forbi alle de andre? Er ikke slik at vi har en milliardær som Røkke til å gi oss penger.
Du ønsker kontinuitet samtidig som du vil bytte ut Haglund, det henger ikke på greip.
Det beste vi supportere kan gjøre er å støtte opp for spillerne og støtte opp for treneren. Møt opp på Åråsen, bli med på borteturer. Bidra positivt, mener gulrota er bedre en pisken uansett.
PS: Det at du mener nedrykk vil hjelpe på noen som helst måte sier egentlig det meste. Våkn opp.Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
Anders, Tidligere styremedlem KFLKommentar
-
Det klages på at Haglund kommer med det samme pjattet etter hver kamp, men det er jammen meg noen som går på repate her inne også. Og det enda verre. Selv om store deler av styret, administrasjonen er slanket og nye daglig leder er inne - så skal dem uansett sparkes og er stemplet udugelige.
God bedring!Sint og tverr på felt NKommentar
-
Det klages på at Haglund kommer med det samme pjattet etter hver kamp, men det er jammen meg noen som går på repate her inne også. Og det enda verre. Selv om store deler av styret, administrasjonen er slanket og nye daglig leder er inne - så skal dem uansett sparkes og er stemplet udugelige.
God bedring!
God bedring.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
To i stolpen, en like utenfor av sterkt pressa Riise og Lundemo brenner en knallsjanse fra 10-12 meter. Ville også vært en straffe til LSK med normalt oppegående og konsekvent dommer. Vi snakker marginer i mot, men slikt har du for vane å ikke bry deg om. Spillerne gjorde en grei kamp og hadde fortjent 3 poeng i går. Hadde den ene sjansen sitti i nota, hadde tonen vært en helt annen. Laget holdt for øvrig nullen for første gang på gudene vet hvor lenge - pluss i margen.Sint og tverr på felt NKommentar
-
To i stolpen, en like utenfor av sterkt pressa Riise og Lundemo brenner en knallsjanse fra 10-12 meter. Ville også vært en straffe til LSK med normalt oppegående og konsekvent dommer. Vi snakker marginer i mot, men slikt har du for vane å ikke bry deg om. Spillerne gjorde en grei kamp og hadde fortjent 3 poeng i går. Hadde den ene sjansen sitti i nota, hadde tonen vært en helt annen. Laget holdt for øvrig nullen for første gang på gudene vet hvor lenge - pluss i margen.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Sint og tverr på felt NKommentar
-
Det hadde sannsynligvis ikke blitt kåret en seriemester, og alle hadde kjempet i bunn av tabellen hvis Magnus Haglund hadde trent samtlige lag i Tippeligaen.Kommentar
Kommentar