LSK anno 2014
Collapse
X
-
-
Vi tåler ett tap, men ikke mot Godset. De to hjemmekampene må vi vinne, men jeg tror nesten at Start blir den vanskeligste. Mjelde har lagt om formasjon og innstilling og spiller veldig kynisk i 4-5-1, i hvertfall på bortebane. Det blir fort en match der vi kan slite. Tipper vi kan klare 7 poeng, 9 er nok maks...................Kommentar
-
Poeng mot godset holder ikke om målet er fjerdeplass. Her er det ingen grunn til å feige. All in!Kommentar
-
Sint og tverr på felt NKommentar
-
Kommentar
-
Det er logisk om spillere på utgående kontrakt vil møte framtidig trener, samt vite at økonomien er sikret før ny kontrakt signeres.
Håper på ryddig overgang. Primært på kontorene, framfor i ganger og i media.
Nå vil i alle fall supporterne få mulighet til å vise hva de står for ; klubb og optimisme, eller detaljklaging og pessimisme. Glasset er både halvtomt og halvfullt samtidig. Vi mister noe og får noe annet. Når vi vet hva annet er, så får vi brette opp ermene og kjempe, sammen med klubben!Kommentar
-
Kommentar
-
Først vil jeg si at jeg har full forståelse for Haglund sitt valg. Han har ikke fått det han ble lovet av ressurser. Det er egentlig for jævlig å sitte å se på at noen har vanskjøttet klubben vår så til de grader. 2015 blir et være eller ikke være for LSK. På kort sikt er kvalifisering til Europa livsviktig for å kunne beholde viktige spillere. På litt lengere sikt er spillerne som nå kommer inn helt uvurdelig viktig. Om vi mister PVM og Johan Andersson nå så har vi seriøst et alvorlig problem. Spillerne vi skal etsatte disse to med bør gå rett inn på laget og prestere fra dag en. Vi har jo ikke akkurat overflod av eksempler på det. Disse spillerne er det umulig å erstatte med LSK`s økonomi, og en plass blandt de 8-10 beste er det bare å glemme. Jeg har heller ikke tro på at Kristinsson kan komme hit å gjøre et mirakel. Mitt håper at PVM og JA sigerer for ihvertfall et år slik at vi får muligheten til å utvikle spillere i dems posisjon. Vi har Bonke men ryktene sier at han ikke er A-lags materiell foreløbig.Fugla ForeverKommentar
-
Absolutt. Heller ikke lett å fylle tribunene når en har enkelte pottesure supportere som er negative til alt som skjer i klubben.Kommentar
-
LSK anno høsten 2014 er unike i Norge på en detalj: hovedtreneren velger å ikke fortsette i klubben, men det står ikke en eneste bokstav om det på lsk.no. Ikke en eneste uttalelse fra styret, sportslig ledelse eller spillere. Det er helt unikt for norsk fotball i Tippeligaen anno 2014. Ikke en notis om en såpass viktig sak! Nyhetsbrev fra klubben på fredag kom uten en eneste sak om at Haglund pakker og finner seg nye lekekamerater.
Jeg vet det er nedbemannet og en rullende økonomisk krise i Sportsklubben, men slik informasjon er faktisk veldig viktig. Greit at den er offentlig gjennom andre medier, men man vil gjerne høre noe fra klubben også. I stede virker det som om hodet stikkes i sanden og "hvis vi ikke uttaler oss, eksisterer ikke problemet".
Dette står til stryk LSK!Sint og tverr på felt NKommentar
-
LSK anno høsten 2014 er unike i Norge på en detalj: hovedtreneren velger å ikke fortsette i klubben, men det står ikke en eneste bokstav om det på lsk.no. Ikke en eneste uttalelse fra styret, sportslig ledelse eller spillere. Det er helt unikt for norsk fotball i Tippeligaen anno 2014. Ikke en notis om en såpass viktig sak! Nyhetsbrev fra klubben på fredag kom uten en eneste sak om at Haglund pakker og finner seg nye lekekamerater.
Jeg vet det er nedbemannet og en rullende økonomisk krise i Sportsklubben, men slik informasjon er faktisk veldig viktig. Greit at den er offentlig gjennom andre medier, men man vil gjerne høre noe fra klubben også. I stede virker det som om hodet stikkes i sanden og "hvis vi ikke uttaler oss, eksisterer ikke problemet".
Dette står til stryk LSK!Kommentar
-
Hvor mange av lsk.no sine besøkende tror du ikke ville hørt noen ord fra klubben? Tyst som i graven. Ei uke har gått.Sint og tverr på felt NKommentar
Kommentar