FK Haugesund - Lillestrøm Sportsklubb, søndag 20.10.13 18.00
Collapse
X
-
-
Nå vant både Tromsø og Sarpsborg i helgen. Taper vi denne vil det være fem poeng til kvalik, nedrykk også om Hønefoss vinner. Dette kan bli mye mye mer nervepirrende enn jeg håpet.
Så i denne kampen så forventer jeg at alle går ut i hundre og jager ballen. Ikke safe med den forbanna kjedelige possesion-fotballen.Kommentar
-
Jeg er litt skeptisk til manglende rutine på backene i dette laget. Vi kan ikke tenke på fremtiden når vi bygger fotballag, det må handle om å vinne neste kamp. En lagoppstilling der snittalderen ikke en gang er over 30 (29.4), og med backer som trolig ikke har kommet i puberteten ennå så synes jeg vi fremstår som uansvarlige!Kommentar
-
-
Samtlige ganger disse spørsmålene har kommet her inne har det vært en grunn til at han starter på benken eller blir byttet ut, så man må jo nesten tro det er noe sånt nå også. Kanskje han sliter med noe småtteri, og at man da heller vil ha han 100% som en joker mot slutten av kampen istedenfor å la han spille halvveis i en omgang?Kommentar
-
Samtlige ganger disse spørsmålene har kommet her inne har det vært en grunn til at han starter på benken eller blir byttet ut, så man må jo nesten tro det er noe sånt nå også. Kanskje han sliter med noe småtteri, og at man da heller vil ha han 100% som en joker mot slutten av kampen istedenfor å la han spille halvveis i en omgang?Kommentar
-
Kommentar