Østli har reddet mange av de der for fugla :-)
FK Haugesund - Lillestrøm Sportsklubb, søndag 20.10.13 18.00
Collapse
X
-
-
og de har til salt i grøten også for å si det sånn... Tifoen for neste hjemmekamp bør vel strengt tatt være en gigantisk plakat av skattelista som var publisert i RB her om dagen med inntektene til LSK spillerene.. Tjener 2 mill i året, men klarer faen ikke å slå et jævla tilbakespill engang... patetiskKommentar
-
Høyt nivå fra deg som vanlig. Udjus er og blir en ubrukelig keeper. Han skal sweepe tilbakespillet på 2-0 uavhengig av om pasninga ikke er av de beste. Han har også svært lite å gjøre på 25 meter med ballen flyvende over huet hans. Ubrukelig keeper, verste førstekeeperen vi har hatt på minst 10 år.Lauken er vår venn!Kommentar
-
Få inn Jon Knudsen i mål nå. Eller Arne Amundsen for den del. Udjus er livsfarlig å ha bak der. Neste gang han viser en sur mine til kanarifansen når han nok en gang har driti seg ut klikker det fullstendig for meg. Forhåpentligvis slipper vi å se det igjen om han selges etter denne sesongen, som han bør bliI år så tar vi altKommentar
-
Sant, men de viser null glede for spillet. Jeg lurer virkelig på hva som sies i garderoben før kampene. Virker som hver og en har lyst til å sitte hjemme med cola, pottis og åndenes makt.Kommentar
-
Kommentar
-
-hva skjedde på det derre reduseringsmålet, du var jo der..
Kippe: -Hva mener du, dems mål eller vårt mål?Kommentar
Kommentar