Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
FK Haugesund - Lillestrøm Sportsklubb, søndag 20.10.13 18.00
Fy faen så mange gode angrep Helstad har ruinert grunnet at han sadig havner i offside. Jeg skjønner ikke hvordan dte er mulig. Der kom den obligatoriske scoringa til måkene ja. Finnes ikke noe mer standard LSK enn det der. Henter opp 2-0 ledelsen og så får man en i rævva med en gang. DEn vanlige elendige markeringa i egen boks på dødballer
Prøver for første gang å være positiv, så går det typ 6 min før alt går i dass... Nei, jeg får fyke over i sutre-gruppa her inne igjen. Eller realistene, som vi egentlig er.
Haugesynd har 6.000 på kamp idag. 2.000 mer enn vi pleier å ha. Sier det meste om situasjonen klubben er i. Og så utligner enga med Zajic også. Svinet der. Faen!!!
Det er så lett å se, vi har ingen disiplin i pasningsspillet. Det blir spilt på feilvendt spiller som flikker videre uten noen som helst oversikt over hvor flikken hans faktisk havner. Det er fotball som faen ikke ligner grisen, og drømmescenario for et lag som FKH.
Haugesynd har 6.000 på kamp idag. 2.000 mer enn vi pleier å ha. Sier det meste om situasjonen klubben er i. Og så utligner enga med Zajic også. Svinet der. Faen!!!
Ingen tvil om at vi trekker få på kamp, men vi hadde nok klart 6000 dersom vi hadde åpnet ny stadion, vi også.
Det er så lett å se, vi har ingen disiplin i pasningsspillet. Det blir spilt på feilvendt spiller som flikker videre uten noen som helst oversikt over hvor flikken hans faktisk havner. Det er fotball som faen ikke ligner grisen, og drømmescenario for et lag som FKH.
Det jeg ikke skjønner med Haglund, hvorfor endrer han ikke spillet når vi ligger under. Hvorfor tas ingen grep? Denne omgangen er bedre enn forrige, men uansett. Et bytte kan endre en kamp om man tar den rette avgjørelsen. Jeg kan ikke huske ett eneste bytte der vi har endret spillet. Kun de faste byttene med de faste spillerne.
Kommentar