FK Haugesund - Lillestrøm Sportsklubb, søndag 20.10.13 18.00
Collapse
X
-
Vet ikke om det er nevnt, men Helgerud var eksepsjonelt dårlig og inkonsekvent. Vi skulle hatt straffe også, men da blåste han en offside jeg tror var feil.
Uten at det betyr at vi ikke tapte pga vår egen jævla udugelighet i dag.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Mulig vi ikke vinner noen av de tre siste, men jeg tipper vi klarer oss pga at de andre lagene i bånn er udugelige. En U i en av de to neste vil hjelpe mye. Likevel hadde det vært greit å klart oss ved å prestere selv istedet for å håpe at andre lag ikke vinner. Hvis det likevel skal gå til helvete, kan jeg i hvertfall tjene noen kr på å spille skrekkresultatene på oddsen. Begynte med Tromsø igår og FKH idag. Neste er Tromsø neste helg.Kommentar
-
Lo de like godt av FKH's forsvarsspill, spesielt foranledningen til 2-2 målet? Og hva med alle de gode skuddforsøkene de hadde utover kampen, etter lykketreffet på det første sleivsparket som førte til 1-0.Kommentar
-
Ser i sak på lsk.no at Haglund mente "vi kunne fått med poeng..."
Grunnet et stevnemøte med Fleetwood Mac i går, har jeg kun sett sammendraget av høydepunktene på lsk.no.
Utfra det mener jeg han burde sagt noe a la: "Vi kunne tapt med 5 mål"
Er vel bare 100% gjennomført udyktighet at ikke måkene setter en lass med mål på oss?
Deilig tid hvert år dette - går mot julegateåpning og nedrykksstrid igjen.Kommentar
-
Nei på 2-2 målet var det vel bare jeg som jublet på hele tribunen. Ellers var det helt stille. Tror nok likevel at vi overgår fkh i rariteter og tabber kampen igjennom ganske klart.Last edited by Roll75; 21.10.2013, 10:59.Kommentar
-
Ser i sak på lsk.no at Haglund mente "vi kunne fått med poeng..."
Grunnet et stevnemøte med Fleetwood Mac i går, har jeg kun sett sammendraget av høydepunktene på lsk.no.
Utfra det mener jeg han burde sagt noe a la: "Vi kunne tapt med 5 mål"
Er vel bare 100% gjennomført udyktighet at ikke måkene setter en lass med mål på oss?
Deilig tid hvert år dette - går mot julegateåpning og nedrykksstrid igjen.Kommentar
-
Sto på tv2 igår at vi traff på 60% av pasningene våre igår ifølge opta, noe som var årets svakeste. (litt usikker på om det var årsverste for LSK, eller hele tippeligaen). Utrolig lavt tall, nesten annenhver pasning gikk feil.
Edit:
61,54 % - @LillestromSK slet med pasningene i kveldens kamp, 61,54 % vellykkede pasninger er lavest til nå i år for #LSKLast edited by Serbern; 21.10.2013, 11:11.Kommentar
-
Kommentar
-
Udjus får 4. Da lurer jeg veldig på hva kriteriene for å få 2 er.
Anbefaler alle å skrive inn til journalistene der det er klart at de ikke faktisk har vurdert spilleren, men satt en karakter etter omdømme og navn, og krev forklaring. Kan røpe såpass: De svarer ikke.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Jeg husker en kjempegod redning i går, men det kan da ikke alene forsvare en 4 på børsen alt rotet tatt i betraktning.Kommentar
-
Sto på tv2 igår at vi traff på 60% av pasningene våre igår ifølge opta, noe som var årets svakeste. (litt usikker på om det var årsverste for LSK, eller hele tippeligaen). Utrolig lavt tall, nesten annenhver pasning gikk feil.
Edit:
61,54 % - @LillestromSK slet med pasningene i kveldens kamp, 61,54 % vellykkede pasninger er lavest til nå i år for #LSK
Både Haglund og laget avslørt. Kort og godt.Kommentar
-
En annen match det ble målt så var tallet over 80%.. Da fikk de mye skryt. Haglund (spesielt) og laget er avslørt.. Kort og godt. Elller, de er avslørt på at de varierer for mye. Men at treneren skal få skylda for at spiller har feilpasning er veldig drøyt spør du meg.Kommentar
-
En annen match det ble målt så var tallet over 80%.. Da fikk de mye skryt. Haglund (spesielt) og laget er avslørt.. Kort og godt. Elller, de er avslørt på at de varierer for mye. Men at treneren skal få skylda for at spiller har feilpasning er veldig drøyt spør du meg.
For øvrig helt typisk at bortelaget har mange feilpasninger i Haugesund. FKH er meget aggressive i presset. Du får ikke noe som helst ro, dem er på deg med en gang. Akkurat det synes jeg LSK er for dårlige til - mot MFK var det bra, men de siste kampene har det vært lite press på ballfører og stressing av motstanderen.Sint og tverr på felt NKommentar
-
En annen match det ble målt så var tallet over 80%.. Da fikk de mye skryt. Haglund (spesielt) og laget er avslørt.. Kort og godt. Elller, de er avslørt på at de varierer for mye. Men at treneren skal få skylda for at spiller har feilpasning er veldig drøyt spør du meg.
Med laget vi stilte, uten kontringsspillere, ble viktigheten av å kunne holde på ballen enda viktigere. I møtet med det høye tempoet gikk man på trynet. Feil spillertyper til feil spillestil til feil trener.Kommentar
Kommentar