Hadde bare Haglund hatt halvparten av engasjementet og dyktigheten i kommunikasjonen til publikum og media, så tror jeg mange hadde sett annerledes på hele saken. Det kan godt hende han egentlig er rett mann for LSK, men når han så til de grader har disse manglene, ender det meste opp som frustrasjon fra oss supportere og vi lar oss ikke be to ganger om et skifte.
Bør Haglund gå?
Collapse
X
-
Jeg stemte i denne omgang nei. Er overhodet ikke fornøyd med prestasjonene, men ønsker litt kontinuitet igjen. I tillegg er jeg usikker på om alternativene er så jævlig mye bedre. Har hatt gode prestasjoner i perioder, ønsker å se de samme prestasjonene over tid. Mener også at å ha en trener i to år av gangen er absolutt ikke bra i lengden. Det er min grunn til å stemme nei.Kommentar
-
Jeg stemte i denne omgang nei. Er overhodet ikke fornøyd med prestasjonene, men ønsker litt kontinuitet igjen. I tillegg er jeg usikker på om alternativene er så jævlig mye bedre. Har hatt gode prestasjoner i perioder, ønsker å se de samme prestasjonene over tid. Mener også at å ha en trener i to år av gangen er absolutt ikke bra i lengden. Det er min grunn til å stemme nei.________________________
TBKommentar
-
De to fortsatt 4 år før de ble noen resultater.Han hadde vært ferdig etter 1 & 1/2 år i LSK med den starten han hadde i godset.Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
Anders, Tidligere styremedlem KFLKommentar
-
Ja, hadde det ikke vært for alle disse tilhengerne av klubben som stiller kritiske spørsmål ved alt og alle, er jeg sikker på at LSK hadde vunnet serien. Hvert år!Elska þetta félagKommentar
-
Jeg mener vi bare er en signering av en spiss unna litt bedre uttelling, Jeg har tro på prosjektet.Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
Kommentar