Haha, for en gjeng. Og dette skal vi se på neste år også? Lykke til med det! Gir opp.
Lillestrøm SK - Tromsø IL, Kamptråd: Søndag kl.15.30
Collapse
X
-
-
Dette dere, dette er Haglund-effekten.
Dette er hva vi vil se i Adecco i 2014.
Men hva vet jeg, Tromsø er jo et jævlig godt bortelag.Kommentar
-
Det vi kan trøste oss med, mange av spillerne er ikke her neste år. Da spiller vi i Adecco. Fy faen, jeg blir uvel av det som presteres. Men vi må jo juble, Haglund er med uansett......Kommentar
-
Nå tar galgenhumoren meg! Først en latterlig svak heading fra Riise, som gir bort ballen til TIL. Så står Ringstad og sover på stikkeren og må gi corneren som TIL scorer på. Jeg lo så høyt at jeg ikke så om det var enda flere personlige feil når Ondrasek scoret på corneren!
Ja, her er det åpenbart at spillerne gleder seg til en ny sesong med Haglund!Elska þetta félagKommentar
-
Det er kjemisk fritt for spillere som kan akselerere med ball, langt mindre gjøre noe med den i utgangspunktet. Vi mangler egentlig selve grunnmuren for å hevde oss. Drittlei begrensa spillere i gult, gjør noe med det!Kommentar
-
Last edited by Jaren-kanari; 27.10.2013, 16:45.Jaren-kanari
Fugla tar gull, fugla tar gullet i år !!Kommentar
-
Det blir slik når man nærmer seg 35 år. Av de spillerne som starter dagens kamp, har samtlige bortsett fra Ringstad de beste fotballårene bak seg. Virkelig et lag å bygge fremtiden på. Mens Deila valgte å bygge opp et lag basert på unggutter, velger Haglund 30-åringer. Skremmende!!Kommentar
-
Akkurat dette som skremmer like mye som at klubben har signert Haglund for 1+1 år.. Skremmende!Kommentar
-
Kommentar
Kommentar