Du verden, LSK-spillere som lykkes på små flater??! Griser flyr i drittværet!
Lillestrøm SK - Tromsø IL, Kamptråd: Søndag kl.15.30
Collapse
X
-
At ikke friday har startet mer, skjønner jeg ikke noe av. Alle gangene han har kommet inn har han vist nye takter...
RIISE!!!!!!!!!Kommentar
-
-
40 ÅR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fy faen!
NÅ Magnus Haglund må du faen meg komme igang!!!!***Større baller enn vett***Kommentar
-
Riise, din deilige deilige mann!! Ikke minst Fofana, Gud bedre land.
jeg er rørt, 40 år!!!
Greit Haglund, jeg er blant dine største kritiker. Du skal få vinteren på deg til å få meg på din side igjen, men fy faen, du har mye å bevise!!Kommentar
-
Bør gi riise kapteinsbindet snart. Full innsats i hver bidige kamp.
Edit: Fra søpleforumet:
Etter å ha sett litt på LSK mot TIL, må jeg si at jeg savner den innsatsen som BHR viser. Har vi i det hele tatt sett noen som løper så mye og gir alt i dueller og ofrer seg slik foran kassa, hos noen av våre i år? Tror mye ligger her faktisk og det faktum at vi har for få typer som kan gjøre noe med kula på egenhånd...Last edited by reka; 27.10.2013, 17:42.Kommentar
-
På flere områder har jo Haglund til slutt lyttet til "rådene" fra forumet! I dag fikk vi endelig se Fofana og Friday på banen samtidig, som en del har etterlyst, og jeg synes vi ble farligere med én gang! Bra og offensivt bytte!
Hvis den innstillingen og vinnerviljen laget viste de siste 5-10 minuttene i dag, er noe de tar med seg videre i HVER ENESTE kamp, kan det være håp for neste år. Vi har vel aldri sett Haglund gladere og mer emosjonell, enn da Riise scoret seiersmålet!Elska þetta félagKommentar
Kommentar