Etter mye kritikk skal hvertfall gutta, med Riise i spissen, ha for at de viser vanvittig vinnervilje de siste 10 min. Det kom ut av det blå, men faen så digg. Som en eller annen sa over her; Fofana, Friday og Riise gir håp videre. I tillegg til at Ringstad bli bedre, og Ødegaard etter min mening bør få tillit.
Lillestrøm SK - Tromsø IL, Kamptråd: Søndag kl.15.30
Collapse
X
-
Etter mye kritikk skal hvertfall gutta, med Riise i spissen, ha for at de viser vanvittig vinnervilje de siste 10 min. Det kom ut av det blå, men faen så digg. Som en eller annen sa over her; Fofana, Friday og Riise gir håp videre. I tillegg til at Ringstad bli bedre, og Ødegaard etter min mening bør få tillit.Kommentar
-
Jeg glømte kampen... og det sier jo sitt. Kom akkurat tidsnok til å se 1-2 målet. Var skuffa i starten av andre omgang, syns dem lot TIL styre.
Fra 55 min syns jeg LSK tok over - og holdt trøkket resten av kampen. Spesielt imponerende og holde taket selv etter 2-2, tidligere har gutta da detti bakpå. Fikk skikkelig hjemmekamp følelse, og det har vært ei stund sia jeg har kjent den på Åråsen. Deilig å se BHR med trøkk.
Gratulerer til gutta, med både seier og sikra TL plass.Fugla mot nye høyderKommentar
-
Er ikke urealistisk at klubbens neste store klubbspiller er her allerede. Bjørn Helge kan fort finne på spille til han er førti. Høstens store spiller for oss og med siste ukers nivå topp 5 i serien på mb. Fantastisk forestilling.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Kommentar
-
-
Rett skal være rett, det var UFC m/venner som dro i gang den sangen. Greit i min bok, men ganske overraskende at den kom fra den kanten...Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Likte at KFL og UFC hausa gutta på dødballer. Sånt gir dem energi. En ting er de gangene man synger "nå ta'vi'rem", men også når folk skriker og "hauser opp" med kroppspråket og arma. Ser det gløder i gutta da. I slike øyeblikk blir jeg direkte stolt av å være Lillestrøm-supporter."Jeg hater søpla så intenst at jeg ikke kan spille med Korea på civilization fordi de er røde og blå."
- Sitat Grusom BKommentar
-
Kommentar
-
Etter mye kritikk skal hvertfall gutta, med Riise i spissen, ha for at de viser vanvittig vinnervilje de siste 10 min. Det kom ut av det blå, men faen så digg. Som en eller annen sa over her; Fofana, Friday og Riise gir håp videre. I tillegg til at Ringstad bli bedre, og Ødegaard etter min mening bør få tillit.
Den vendinga er jo betegnende for LSK under Haglund - de evner jo å spille bra fotball når de har skikkelig tenning. Det som er så trist, og det desisdert største ankepunktet mot Haglund, er jo at den tenninga er der så sjelden. Den kommr i de store kampene og når en av våre blir sparket. Ikke en kjedelig søndag borte i Høneby eller i Sarpsborg.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Det kom ikke helt ut av det blå, tenninga kom da Tromsøspilleren sparket ned Fofana og ble skadet selv.
Den vendinga er jo betegnende for LSK under Haglund - de evner jo å spille bra fotball når de har skikkelig tenning. Det som er så trist, og det desisdert største ankepunktet mot Haglund, er jo at den tenninga er der så sjelden. Den kommr i de store kampene og når en av våre blir sparket. Ikke en kjedelig søndag borte i Høneby eller i Sarpsborg...................Kommentar
-
Statistikken hjemme mot TIL har vært bra de siste årene.Sint og tverr på felt NKommentar
-
Kommentar
-
Bra kamp av Riise idag!
to karer som snudde dette for oss, Fofana og Riise. F skaper jo noe nesten hele tiden og er ett uromoment, og Riise jobba og slava i drakta hele kampen. Hadde ett par lekre pasninger også. Klasse.
ellers mye rart i denne kampen og. Men ufattelig digg at kontrakten er sikra! :-)Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
[QUOTE=fjacob82;551634]Bra kamp av Riise idag!
to karer som snudde dette for oss, Fofana og Riise. F skaper jo noe nesten hele tiden og er ett uromoment, og Riise jobba og slava i drakta hele kampen. Hadde ett par lekre pasninger også. Klasse.
ellers mye rart i denne kampen og. Men ufattelig digg at kontrakten er sikra! :-)[/QUOTE
Ta med fred i samme slengen, juniorene minner meg om Ujah.
sterk i dueller, vinnerinstinkt for en ball som kan virke fortapt osv....Kommentar
-
For en match. For en fotballhelg.
- enga leder 1-0 og taper 1-2
- United snur 1-2 til 3-2
- lsk snur 1-2 til 3-2
Deilig!!!!Kommentar
Kommentar