Det trengs en skikkelig opprydding i klubben, dessverre for sent - burde startet i sommer.
Styret må gå
Collapse
X
-
Alle må jo gå hele tiden uansett for noen her inne, kan dere ikke lage en generell liste over alle som trenger sparken.
Blir hele ansattelisten til LSK det gitt________________________
TB -
Nesten det som trengs. Har vært et skritt frem og to tilbake i fem år nå. Jeg klarer ikke å se noe som helst positivt med denne forlengelsen med Haglund. En real falitterklæring.Kommentar
-
Kommentar
-
At alle spillerne ønsker han videre ser jeg ikke som noe positivt. Hvem ba om 1 års kontrakt ? Haglund eller Klubben ?
Useriøst uansett.
Nå skal jeg på kamp, selv om det ikke frister. Jeg har i alle år gledet meg til kamp, uansett hvor mye laget har sliti. Men nå klarer jeg ikke glede meg mer, og sånn har det vært i lengre tid. Ser man på hvor mange som er innenfor portene på Åråsen virker det som om flere har samme følelse.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
***Større baller enn vett***Kommentar
-
Regner med at vår sportslige leder trekker seg sporentreks dersom det ikke blir noen forbedringer i spill og posisjon etter han satte sin litt nok engang til Haglund.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
Merkelig at denne tråden får ligge brakk. Har alle gitt opp?
I en hver dysfunksjonell organisasjon er det som regel på "toppen" at problemet befinner seg. LSK har de siste årene vært plaget av mangel på kraft, kompetanse og kultur.
Det er beklageligvis slik at pasienten allerede lider av forråtnelse. Skal vi overleve trengs det ASAP en endring som røsker opp skikkelig: Styret må gå!Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal👍 13Kommentar
Kommentar