Haha Haglund. For en coach du er
Start - Lillestrøm, i dag kl. 18:00
Collapse
X
-
På benken sitter en ung mann som har evner og talent til å få til det ti av våre på banen (Fofana unntatt) ikke har klart på 72 minutter. Og så settes Palmason på. Hæ?Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Haglund, det taktiske geniet slår til igjen. Neste år blir hvert eneste poeng en uventet bonus for meg.Kommentar
-
Har ikke store trua på neste sesong og tviler på at nivået vil heve seg nok til å kjempe på øvre del. Men jeg har gitt Haglund vinteren på seg, men han må faen meg bevise fra første spark neste år.Kommentar
-
Spesielt at Simen Nordermoen fikk gult kort i stad. Greit at Helgerud er ræva men..."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
-
Merker det skal holde hardt for meg ang Haglund. Han jobber ikke hardt for å overbevise oss skeptikere.Kommentar
-
Ærlig talt, Mjelde har vist at han er en bra spiller og har scora for oss som innbytter tidligere. Skjønner at mange griper etter halmstrå og vil se Friday i håp om at han skal skape noe magi, men det er et helt akseptabelt bytte fra Haglunds side. Hadde vi sluppet å bytte keeper hadde vi antagelig også sett Friday på banen i sluttminuttene.Lauken er vår venn!Kommentar
-
Ærlig talt, Mjelde har vist at han er en bra spiller og har scora for oss som innbytter tidligere. Skjønner at mange griper etter halmstrå og vil se Friday i håp om at han skal skape noe magi, men det er et helt akseptabelt bytte fra Haglunds side. Hadde vi sluppet å bytte keeper hadde vi antagelig også sett Friday på banen i sluttminuttene.Kommentar
Kommentar