Btw - Adeccoligaen er vel gratis, så vidt jeg vet. Må bare ha brukernavn og passord.
Start - Lillestrøm, i dag kl. 18:00
Collapse
X
-
Kjenner jeg blir skikkelig forbanna. Jeg har betalt for å se Tippeligaen så plutselig er det en kamp de ikke sender.
Når jeg ringer Lier Fibernett som er min leverandør så får jeg beskjed at de har åpningstid mellom 8-20 på hverdager. Hvor faen får jeg brukernavn og passord da?Kommentar
-
Jepp.
Og du får med spansk og italiensk toppfotball på kjøpet, i tillegg til ymse Allsvenskan, Eredivisie, Europa League, Adecco og MLS, snurrig nok. Syns det er helt greit og verdt penga, men nå er jeg jo også Lazio-fan, og dette er vel den eneste måten å få sett Serie A i Norge."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
-
Norsk fotball står og klör seg i huet og lurer på hvorfor interessen synker. Våkn opp, det er 2013. Om man vil fange folks interesse så må man faktisk kunne levere full pakke på nettet. Selger man bare TV-rettighetene til höystbydende uten å bry seg om hvordan inneholdet skal presenteres på web så har man ikke gjort hjemmeleksa.
(off topic kanskje)"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Ser sånn ut ja.. At dem ikke gir bort kampene de ikke kan sende selv til en annen kanal er jo faen meg helt dust, TV2 eller NRK hadde vel gjerne tatt imot eller betalt litt for å få vise denne på TV. Jeg har betalt for å få se dem på TV og nå får jeg ikke sett på TV og faen ikke på nett heller.. Har prøvd alt forklart over her uten hell (sånne piratsider bruker jeg ikke)!Kommentar
-
Kommentar
-
Hele ordskiftet her går jo på at kampen ikke går på TV, verken betalkanaler eller annet sted. Det har aldri vært noen tvil om at den går på nett, om enn kanskje ikke i høy oppløsning!Elska þetta félagKommentar
-
Jeg tror vi taper i dag. Jeg tror Tromsø slår Godset, jeg tror sandnes ulf slår Brann og Sogndal slår Hønefoss. Det betyr at Enga kan komme på kvalik i siste runde og RBK kan snytes for gullet på Åråsen. Håper selvfølgelig på seier i dag, men blir ikke skuffa om vi taper og de andre kampene går "vår vei".
Kommentar
Kommentar