Start - Lillestrøm, i dag kl. 18:00
Collapse
X
-
-
Jeg tror vi taper i dag. Jeg tror Tromsø slår Godset, jeg tror sandnes ulf slår Brann og Sogndal slår Hønefoss. Det betyr at Enga kan komme på kvalik i siste runde og RBK kan snytes for gullet på Åråsen. Håper selvfølgelig på seier i dag, men blir ikke skuffa om vi taper og de andre kampene går "vår vei".Kommentar
-
Kommentar
-
bare flaks at jeg hadde med jobbmaskinen hjem. Ellers har jeg kun ipad, ikke optimalt med andre ord.
Sinnamail sendt med krav om kompensasjon på en mnd. Noe som i seg selv er en gavepakke til cmore, da de har brutt avtalen.Last edited by Uwes disippel; 03.11.2013, 17:24.Kommentar
-
Send sinnamailen til nissen Yngve Hallén som kjørte sololøpet sitt og solgte TV-rettighetene uten at den tidligere avtalepartneren TV2 engang fikk anledning til å komme med sitt bud.
Nå har vi også sparkingen av Drillo friskt i minnet, og igjen kjørte Hallén sololøp og gikk bak ryggen på folk som burde ha vært involvert (Semb).
Mannen er en vandrende katastrofe for norsk fotball.Elska þetta félagKommentar
-
LSKs startellever:
Kenneth Udjus - Fredrik Stoor, Anders Østli, Frode Kippe, Stian Ringstad - Erling Knudtzon, Bjørn Helge Riise, Johan Andersson, Moryke Fofana - Petter Vaagan Moen, Thorstein Helstad
Benken:
Arnold Origi, Thomas Piermayr, Palmi Palmason, Magnar Ødegaard, Ohi Omoijuanfo, Erik Mjelde, Fred Friday
Palmason benka :o !!"Jeg hater søpla så intenst at jeg ikke kan spille med Korea på civilization fordi de er røde og blå."
- Sitat Grusom BKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Magnus Haglund: Vi skal prøve å utnytte den farten vi har på kantene og komme inn bak Start-forsvaret. Med Fofana og Knudtzon på kantene, høres det ut som en plan. Så får vi håpe at de klarer utførelsen også. Bra tendens der forresten, men dårlig touch av Knudtzon.Elska þetta félagKommentar
Kommentar