Kippe på topp, alt vi har. Hjelpeløst og trist.
Start - Lillestrøm, i dag kl. 18:00
Collapse
X
-
Kan bli trivelig med feiring av seriegull på Åråsen neste runde."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
FORBANNA dritt!!!!!! Her spiller vi om vanvittige summer. Vi kan få 7 plass....men er det mulig......Mjelde og Ringstad spiller frem og tilbake på overtid av overtid....gratulerer.Kommentar
-
Jeg er rett og slett skuffa over det disse spillera har prestert i dag. Ingen glede og ingen entusiasme. Virker som en gjeng med hodeløse høns som går inn til kamp uten trua på egne ferdigheter. I mine øyne er dette årsverste fra vår side. Her kan vi ikke skylde på Helgerud, selvom han må ha hatt karriereverste. Kun egen udugelighet og elendig ledelse. Vi har sett dette gang etter gang jeg er ikke lenger forbanna, bare jævlig skuffa!Kommentar
-
-
Forøvrig akkurat så ræva som jeg frykta i dag fra LSK. Hjemmelaget ville desidert mest og vant alt de ville av dueller. Eneste positive spillerne i dag er Østli og Kippe som blokkerer ett tosifret antall skuddforsøk fra 16-meter og inn.Kommentar
-
Kommentar
-
Press er det kun RBK som har positiv erfaring med i Norge. Drammen og hele Norge (minus Trondheim og Mjøndalen) forventer gull.. Alle snakker om at Haugesund ikke har noe å spille for, de skal feste hele uka osv. Tror virkelig folk det skjer? Tipper Haugesund er rimelig gira på å vise hva de kan, de er kun 9 poeng bak Godset og er ett bra lag. Dette blir pyton..Kommentar
-
Dette er ikke noe lag, dette er ti sterkt begrensa individualister og en farget driblekonge som ennå har en del å lære. Det er ingen duellstyrke, ingen evne til å tenke i trekk fremover og konsekvenser av valgene man tar med ball, og rett og slett en synlig gi faen-holdning der tankene er helt andre steder. Derfor ser man ballbehandlingen fra helvete, mottakene som rotes ut over linja og LSK-spillere som til stadighet sklir i avgjørende situasjoner.
At man vil ha med hele gjengen videre er rett og slett en fallitterklæring som klubb med ambisjoner.Kommentar
-
Det er et par synlige grep som må tas innen 2014. EK og Stoor må ut. Helstad fortjener heller ingen ny kontrakt.
MØ må signeres og en "stjernespiss" og en hærfører ala Kristinsson på midtbanen må inn. Samtidig må Haglund gå i seg selv og ta en helt ærlig evaluering av seg selv. Hva vil han med taktikken og byttene, og hvordan ønsker han å fremstå i gruppa. En stor leder som viser veien, eller en mer tilbakeholden fører, som lar de under seg styre mer på egenhånd. Uansett hva han lander på, så må han sette tydelige linjer og krav. Om disse ikke oppnås må det komme en konsekvens.
Joda, det kan godt hende han har det nå. Men for meg virker det som om han er mer en teamleder enn en sjef for hele laget.Kommentar
Kommentar