HAHAHAH. Ligger under 0-3, hva gjør vi. Bytter ut det beste om ikke det eneste offansive bidraget vi har på banen med en defansiv midtbanespiller...
Sportsklubben - Barteklubben, Søndag 10 Nov, Kl. 18.00, Åråsen Stadion
Collapse
X
-
Selvfølgelig, men med nye spillere så kunne vi i det minste håpet at det kom inn noen med æren i behold.Kommentar
-
Kommentar
-
Ville gått rett i koma etter 10 min med Maglund. Selv Ronaldo ville mista interessen for fotball etter å ha møtt den evneveike døllingen som er mer opptatt av å forvrenge virkeligheten til sin cv's fordel enn å vinne kamper.Kommentar
-
Beklager, det har du selvfølgelig helt rett i. Jeg lovte meg selv å støtte Haglund etter Tromsø-kampen, men etter nok en gang å funnet et nytt bunnivå, så klarer jeg ikke.Kommentar
-
Tipper fotball kan dra til helvete en stund. Verste helga på lang tid. Hvorfor liker jeg denne faenskapen? Har ikke hatt noe å glede meg over annet enn fire enkeltkamper på fem år(to mot søpla, WH rykka opp, WH vant 3-0 mot th). Total apati. Dra til helvete med hele tippeligaen.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Fasinerende. 0-3 hjemme mot RBK, og ikke et spor av sinne fra spillerene eller faens Haglund gjennom hele den begredelige møkkamatchen. Hvor er engasjementet deres? Jeg koker over innvendig, mens Powell og Haglund står og velter seg i likegyldighet på sidelinja som om det var treningskamp i januar mot Mjøndalen. Møkk, dritt, brenn, brenn, brenn forbanna døgenikter.runarMKommentar
-
Fy faen så drittlei jeg er. Avslutter sesongen med en bunnotering hva gjelder moral, vilje og yrkesstolthet jeg ikke har sett maken til siden 1-4 på Nadderud i fjor.
Kan noen gi meg EN grunn til at jeg skal fortsette å bruke søndagskvelder på Åråsen med dette utgangspunktet? Det er INGENTING som tilsier at vi kommer til å ligge høyere på tabellen om et år. Ingenting!Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Palmason elendig, Ringstad var bra. Mjelde med ok innsats, resten sånn passeilig sesongslutt-slappe. Gidder ikke lissom. Haglund og peptalk må værra dårlige greier.
Sesongkort 2014 avlyst, denna "moderne" fotballen gidder jeg ikke mer- puslefotball.Fugla mot nye høyderKommentar
Kommentar