Erling har da prestert greit som back før? Er dog lite som tyder på at vi ønsker å ha med Ødegård videre. Rart.
Sportsklubben - Barteklubben, Søndag 10 Nov, Kl. 18.00, Åråsen Stadion
Collapse
X
-
-
Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Setter Erling på backen når vi har ett bra talent, som tydeligvis mange ønsker seg med videre!
men neida, vi bruker spillere som ikke "hører"til de plassene i utgangspunktet!Kommentar
-
Erling har gjort det greit på backen før. Men nå tror jeg vi kan avskrive mø for neste år iallfall. Hva må han føle, up and comming og blant de beste i sin aldersklasse og blir forbigått av en spiss som i denne sesongen har skuffet.
All kred til Erling, men merkelige prioriteringer om dette stemmer.Kommentar
-
Erling har gjort det greit på backen før. Men nå tror jeg vi kan avskrive mø for neste år iallfall. Hva må han føle, up and comming og blant de beste i sin aldersklasse og blir forbigått av en spiss som i denne sesongen har skuffet.
All kred til Erling, men merkelige prioriteringer om dette stemmer.Kommentar
-
Plassen er sikret og enda så får ikke Friday, MØ eller Osvold en sjanse.. For MØ sin del så tolker jeg det dit hen at han alt har sagt nei til kontrakt med LSK, om ikke er det katastrofe av Haglund. Signalene dette gir er katastrofe for klubben!Kommentar
-
Men ja. Er enig med resten her at den beck plassen er den som forundrer meg mest.. Hvis MØ fortsatt har et ønske om å fortsette i LSK og det ikke er blitt noen enighet ang kontrakt, så er dette noe av det mest horrible jeg har sett i norsk fotball på lenge. Ja, alt kred til Erling, men han er fortsatt ikke beck... Jeg ber til høyere makter at RB.no magasinet har feil ang dette..Kommentar
-
-"I Kanari-Fansen er det delte meninger om de ønsker gull til Strømsgodset eller Rosenborg. Uansett regner ikke leder Kenneth Kvebek med at LSK-supporterne vil fylle opp stadion søndag".
Hva i helvete er det for en uttalelse!?
Det kan da umulig være kanarifans som ønsker at RBK skal ta gull.
Flink til å prate ned interessen foran kampen er han også.I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)Kommentar
-
MØ har vel bestemt seg for å ikke bli med videre, og da er det greit at han ikke spiller. Sjøl synes jeg det er helt horribelt at han ikke har fått muligheten til å vise seg frem. Istedet sitter vi med en oppskrytt Stoor på back som har blitt rundspilt etter alle kunstens regler i høst, i tillegg til en Erling uten selvtillit på back. Det er til å grine av. Denne kampen er så tapt til de grader.
Vurderer sterke bets på Ræv her.Kommentar
-
Ja det er helt jævlig faktisk. Må jo være en disputt av noe slag mellom trener/trener team og MØ? Har er jo det åpenlyse førstevalget på høyrebeck..Kommentar
-
Har du fått med deg hurtigheten til Skjelvik? Greit å ha Erling som kan nøytralisere farten hans.
Jeg er ikke uenig i at Magnar burde få startet en kamp nå på slutten, men det burde være som stopper - ikke back. Han er i mine øyne stopper.Sint og tverr på felt NKommentar
Kommentar