Sportsklubben - Barteklubben, Søndag 10 Nov, Kl. 18.00, Åråsen Stadion

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Håkon Henriksen
    Administrator
    • Nov 2003
    • 6411

Kamptråd Sportsklubben - Barteklubben, Søndag 10 Nov, Kl. 18.00, Åråsen Stadion

Søndag er det klart for årets siste kamp, vi tar i mot et gulljagende RævBK.

Nå må vi gjøre alt som står i vår makt for å hindre at vi bidrar til at trønderpakket kan motta den edle medaljen på vår stadion.
    Det er enkelt, støtt fugla til 3 poeng, slik at de kan reise hjem som nest best.

Så oppfordringen er:
    - Dra på kamp, ta med en venn eller to
    - Støtt klubben, vær den 12'te mann

Hadde det ikke vært jævlig deilig å snyte bartegjengen for festen?

Over til laget,
    Riise og Vaagan Moen er ute med karantene, som jeg trur gir oss dette laget:

Udjus
    Stoor - Østli - Kippe - Ringstad
    Knudtzon - Andersson - Ohi - Fofana
    Mjelde - Helstad

Jeg håper vel at Mjelde spiller sentralt, og at vi dytter inn Friday på topp, men vi får se.
    Håkon Henriksen
    -
    Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
    -
    ALT FOR FUGLA
  • _Jonern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 4400

Kommer litt ann på kampforløpet selvfølgelig, men hvis det står seg jevnt utover andre omgang så vil det åpne seg kjemperom for oss, i og med at rbk MÅ vinne. Klarer vi å holde uavgjort lenge så tror jeg vi vinner. Hvis vi er dyktige nok til å ta vare på kontringene. Fofana, Erling og kanskje Friday kan spille en meget viktig rolle her.
    ..................

Kommentar

• LS89
      Kamptrådkongen
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2013
      • 3417

Jeg skjønner ikke hvordan enkelte Lillestrømlinger ønsker Ræv som seriemestre. For meg fortjener Drammen det i år. Heller Godset enn bartepakket anytime.

Forøvrig blir det mangfold av trønderbart på tribunene, og de har alt å spille for. Riise og Petter gadd ikke mer enn kampen i Kristiansand, og vil bli savnet. Hvertfall førstnevnte, Petter er det ikke så farlig med. Der har vi Mjelde.

Jeg er redd vi taper denne, glatt. Men spillere og trenere kan gjerne motbevise meg. Ingenting hadde vært bedre om vi snøyt pakket for gullet. Så enormt deilig det hadde vært. I tillegg ville vi havnet foran søplet som ligger å flyter litt lenger sørover.

Kom igjen nå Haggis. Prøv i det minste og engasjer spillerne. La de forstå hva slags smerte de kan utøve bleikfeite trøndere.

La Fofana få herje. La Magne fortjene å starte denne på bekostning av Stoor. Gi Friday noen minutter.

Kommentar

• Robiwan
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Sep 2006
        • 603

Hvor er selvrespekten våres? Ingen andre lag en LSK skal feire seriegull på Åråsen, så enkelt er det. Ta med alle du kjenner og litt til, la oss gå med hode høyt hevet ut av denne sesongen blant gråtende barter.
        Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

Kommentar

• Gjest

Ligger det an til ræv gull på Åråsen etter 75! minutter, da skal jeg hjem umiddelbart!

Kommentar

• Roll75
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Dec 2007
            • 834

Opprinnelig skrevet av daf
            Ligger det an til ræv gull på Åråsen etter 75! minutter, da skal jeg hjem umiddelbart!
            Ville jubelscener fra soddgulpende bartejævler er vel omtrent det siste jeg vil se på Åråsen. Dette må unngås for enhver pris!

Kommentar

• Uwes disippel
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2006
              • 6039

Drømmen er, bare for å gni det inn, Hagesund vinner i Drammen. ræv leder 1-0 til det 95 min, når det er lagt til 4 min. Lsk får da et omdiskutert straffespark som vi putter på. Gud bedre land jeg skulle kost meg.

Kommentar

• Marit
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2010
                • 885

Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                Drømmen er, bare for å gni det inn, Hagesund vinner i Drammen. ræv leder 1-0 til det 95 min, når det er lagt til 4 min. Lsk får da et omdiskutert straffespark som vi putter på. Gud bedre land jeg skulle kost meg.
                Høres fantastisk ut, men jeg vet ikke om jeg kunne kommet meg gjennom et slikt scenario uten å ha fått hjerneslag. Så jeg satser på en komfortabel 5-0 ledelse til pause.
                Andas in och andas ut
                Orkar jag så orkar du

Kommentar

• LasseN
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2005
                  • 1610

Faren er selvfølgelig at ingen dommere i Norge gir oss det straffesparket. Det vil jo ødelegge for "hele Norges ærrrbekååå"
                  LasseN

Kommentar

• DoubleHi5
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2011
                    • 4359

Kan leve med det, men jeg blir enda mer fornøyd hvis målet vårt kommer på en soleklar tometers offside, slik at vi kan hevne Dorsins utligningsmål fra Åråsen i fjor!
                    Elska þetta félag

Kommentar

• trigz
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 7154

Spørs vel hvordan motivasjonen er i gruppa, etter Start-kampen å dømme ser de fleste frem til ferie. Uten motivator-BHR på banen tror jeg dessverre det kan bli en særs lite trivelig kveld på Åråsen, men jeg tar gjerne feil. RBK har absolutt alt å vinne, mulig det kommer til å være litt nerver der i gården også.
                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• A-net
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Aug 2006
                        • 447

Send Mykle eller noen andre som er engasjert som faen inn i garderoben før oppvarming! Få gutta til å tenne skikkelig til!
                        Og sang fra KFL under hele oppvarmingen!
                        Virker som om de kampene som forsangerne får til litt trøkk allerede før kampstart, så blir folk med - og vi holder trykket utover! De siste kampene har det vært veldig labert før kampen starter og da trenger vi litt tid til å komme i gang...
                        I med og motgang - vi er Lillestrøm!

Kommentar

• G-Man
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2011
                          • 3313

Vi trenger hurtighet i omstillingsfasen, og derfor bør Pier starte fremfor Ohi ni dager i uka, og det hadde i tillegg vært helt riktig å prøve Fredag fra start.

Kommentar

• Canário
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Sep 2005
                            • 1471

Virker som en del trøndere faktisk begynner å få litt forventninger og tro på gull. Dette gjelder nok spesielt østlandstrøndere som er på to kamper i året. Drømmescenarioet vil som nevnt bli at Godset bare klarer uavgjort eller taper mot Haugesund, og vi nekter dem gullet etter en sen scoring. Det er ikke flust av muligheter til å kunne nyte synet og følelsen av slagne og skuffede trøndere. Blir dette avgjort i god tid er det selvfølgelig trivelig det også. Ut fra de kampene vi har spilt mot Rosenborg de to siste årene, bør det bli atskillig mer jevnt enn mange tror. Selv uten Riise har vi et lag som kan hamle opp med dette på hjemmebane.

Kampen mot Start var skuffende, men det er selvfølgelig betydelig lettere for dem å ha full innsats og fokus på hver duell og hvert løp med den desperate stanken fra nedrykkstriden sivende bak. Tror ikke vi skal legge for mye i det. Det er mange eksempler på lignende situasjoner. Start er også et godt fotballag, og har sammen med Haugesund vært seriens desidert beste formlag i høst. Aberet er kanskje at vi skulle latt flere få muligheten, som kunne komme inn med nye giv for å vise seg fram. Det gjelder på søndag også, selv om karantene til PVM og Riise løser dette litt av seg selv. Friday og Ødegaard bør få muligheter, hvor førstnevnte må få et solid innhopp! For å skape litt håp og entusiasme må man gi noe som kan gi nettopp det.

Kommentar

• Frode D. Homb
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Dec 2003
                              • 982

Jeg tar gjerne en offsidescoring av Erling på overtid som avgjørende for at RBK ikke tar gull. Jeg pleier å ha gull i munn!

Kommentar

• bjarmann
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2005
                                • 3034

Dette kan bli den største jubeldagen på flere år. Snyte trøndera for gullet på Åråsen og samtidig Enga på kvalik. Skal jeg feste og feire som vi har tatt "The Double". I mangel på ting å feire for eget lag må'n trøste seg med det en kan.

Om gutta viser snev av å være umotiverte til denne kampen kommer det til å klikke fullstendig for meg. Da kan de komme deg ut av klubben. RBK skal aldri vinne på Åråsen, og hvertfall ikke feire gullet der. Da kan vi rive hele dritten etterpå
                                I år så tar vi alt

Kommentar

• Ola
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2003
                                  • 1651

Udjus
                                  Knudtzon - Andersson - Ohi - Fofana
                                  Mjelde - Helstad er et dårlig lag. Spesielt med tanke på neste sesong. Jeg vil se:

Origi
                                  Ødegård - Østli - Kippe - Ringstad
                                  Pier - Andersson - Mjelde - Fofana
                                  Friday - Helstad

Kommentar

• Poreto
                                    Seniormedlem
                                    Forumsadist
                                    • Nov 2011
                                    • 105

Tipper vi får se, selv om jeg ikke vil ha det helt slik selv:
                                    Origi
                                    Palmason - Andersson - Mjelde - Fofana
                                    Knudtzon - Helstad

Kommentar

• Rønnern
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 6690

Kommuniké fra KFLs neste talsmann

Har snakket med KFLs neste talsmann og han melder følgende om søndagens kamp:
                                      MSS.jpg

Det kommer til å bli et helvete på jord for Rosenborg. Deres vantro supportere skal sette karsken fast i halsen i møte med et fullsatt gult og svart Åråsen og stadion skal riste sånn at spillerne tror det er et jordskjelv og løper i garderoben som de feige, æreløse hundene de er.

Dette er århundrets kamp for LSK og jeg har snakket med alle KFLs 15.000 betalende medlemmer og på lørdag skal de med barn møte opp på Åråsen før siste trening og ofre sitt førstefødte barn i midtsirkelen. Dette for å skremme Den Store Satan aka Pellerud vekk fra kampen på søndag. Så mye hater vi Rosenborg!

Jeg vet det går rykter om at lufta har gått ut av LSKs supportere, men det kan jeg avkrefte på det sterkeste. Vi var over 1000 supportere som reiste til Kristiansand og vi laget et leven som fikk bombene i Bagdag til å virke som kinaputter.

Spillerne er også klare og kommer til å kjempe som løver for å hindre Rosenborg å vinne seriegull. Tapet mot Start var en del av vår mesterplan for å lure fienden. Vi kommer til å kutte dem opp i småbiter og dytte dem ned i halsen på gråtende Rosenborg-supportere. Vi skal vinne eller dø i forsøket! Vinner Rosenborg, Tom Lund forby, så vil alle LSK-supportere foreta kollektivt selvmord og drukne fienden i vårt eget blod!

Min oppfordring til Rosenborgs spillere og supportere er følgende:
                                      Bli hjemme eller ta konsekvensene!

Siden jeg også er innehaver av en krystallkule, kan jeg melde følgende om søndagens kamp:

Kampen går foran 8.000 tilskuere, halvparten Rosenbart-supportere. Før kampen er det bra trøkk fra KFL-feltet, men dette dør ganske kjapt ettersom trøndera tar ledelsen 2-0 etter et kvarters tid. Resten av omgangen er det rop om å blø for drakta, jobbe da for faen, piping og byttetegn til Haglund.

2. omgang starter verst mulig med beskjed om at Haugesund har tatt ledelsen på Marienlyst, trøndera herjer på tribunen, KFL fortsetter å være apatisk, bortsett fra et par handfuller som prøver å støtte laget.

Fra det 85. minutt av kampen snur alt, Stoor scorer på et herlig langskudd, før Kippe header inn en corner. Når så Knudtzon dribler av 4 mann og putter godt på overtid, rakner omtrent stadion. Etterpå samles vi på Martins og alle skryter av den fantastiske stemninga, hvor hese de kommer til å være i morgen siden de sang i 3x45 min. og hvor deilig det er å være LSK-supporter.
                                      Mvh Ronnie "The Runner"
                                      LSK for alltid

Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

Kommentar

• _Jonern
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2004
                                        • 4400

Rønnern, du som klager på at folk synger for lite. Du vet at det er din jobb å få folk til å synge? Hvis det skal lykkes så er du avhengig av å ha respekt av folket på feltet. Å prøve å latterliggjøre folk som står på feltet med den sarkasmen din hele tiden tror jeg neppe er veien å gå. Synes det er helt utrolig at sentrale personer i kfl kommer med så mange "kontroversielle" uttalelser før en kamp som faktisk er viktig for mange. Det er en del av oss som er veldig opptatt av at trøndera ikke får feire gull på vår stadion. Og dere bare dysser det ned med likegyldighet, negativitet, sarkasme og andre "morsomheter"? Trist.
                                        ..................

Kommentar

Working...