Det ironiske ved å møte Barteland i november, er at det er "Movember'
Sportsklubben - Barteklubben, Søndag 10 Nov, Kl. 18.00, Åråsen Stadion
Collapse
X
-
Kommentar
-
-
Rønnern, du som klager på at folk synger for lite. Du vet at det er din jobb å få folk til å synge? Hvis det skal lykkes så er du avhengig av å ha respekt av folket på feltet. Å prøve å latterliggjøre folk som står på feltet med den sarkasmen din hele tiden tror jeg neppe er veien å gå.
Jeg kan ikke tvinge folk til å synge, jeg har heller ikke trua på at jeg er skremmende nok til å true noen til å synge heller.
Faen, hva er det med folk? Er ikke kjærligheten til Sportsklubben det viktigste?
Eller hva med litt stolthet? Selv om dette åpenbart ikke gjelder alle på feltet, så burde vel de fleste ha et genuint ønske om at trøndera skal bankes sønder og sammen på tribunen. Vise at LSK-supportere ikke er som de andre, vise at på Åråsen er det LSK-supportere som regjerer!
Trenger folk virkelig at noen må FÅ dem til å synge? Det er faen meg på tide at folk tar seg sjøl i nakken og tar et snev av ansvar. Både for seg sjøl og sidemannen/sidedama! Stemning kommer ikke av seg sjøl eller på grunn av meg. Dette er et samarbeid. Jeg har ingen problemer med å overlate plassen min til noen andre om det er det som skal til. Men, akkurat nå er ikke det løsningen, selv om SKF/UFC benytter enhver anledning til å undergrave jobben jeg gjør og påpeke at de er de beste til å styre feltet.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Min jobb å få folk til å synge? Jeg håper virkelig at det er noen som blir grusomt fornærmet av det jeg skriver (som forøvrig er det samme som de fleste i SKF/UFC messer om hele tiden) og har et ønske om å motbevise meg. Kampen mot Tromsø er et kremeksempel på hva jeg mener og jeg ser hele feltet, også de som er samlet på Felt A. Ikke mye respekt den egne forsangeren der hadde for å si det sånn, ettersom kampen skred frem og Sportsklubben lå under....
Jeg kan ikke tvinge folk til å synge, jeg har heller ikke trua på at jeg er skremmende nok til å true noen til å synge heller.
Faen, hva er det med folk? Er ikke kjærligheten til Sportsklubben det viktigste?
Eller hva med litt stolthet? Selv om dette åpenbart ikke gjelder alle på feltet, så burde vel de fleste ha et genuint ønske om at trøndera skal bankes sønder og sammen på tribunen. Vise at LSK-supportere ikke er som de andre, vise at på Åråsen er det LSK-supportere som regjerer!
Trenger folk virkelig at noen må FÅ dem til å synge? Det er faen meg på tide at folk tar seg sjøl i nakken og tar et snev av ansvar. Både for seg sjøl og sidemannen/sidedama! Stemning kommer ikke av seg sjøl eller på grunn av meg. Dette er et samarbeid. Jeg har ingen problemer med å overlate plassen min til noen andre om det er det som skal til. Men, akkurat nå er ikke det løsningen, selv om SKF/UFC benytter enhver anledning til å undergrave jobben jeg gjør og påpeke at de er de beste til å styre feltet...................Kommentar
-
Jeg håper iallfall at nidvisene mot trønderpakket ligger klare til bruk på søndag. Om vi ikke har stort å feire selv, håper jeg å kunne gni inn den sure sølvmedaljen så det svir skikkelig for dem.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Jeg fikk et inntrykk av at du prøvde å latterliggjøre de som faktisk mener at matchen på søndag er viktig. Jeg reagerer på innstillingen til sentrale personer i KFL, som tross alt i mine øyne skal gå foran i denne kampen for å forhindre at en av våre største rivaler skal feire gull på vår stadion.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Er det slik at man kan bruke gratis billetter man fikk tildelt litt tidligere i sesongen, (som sesongkort innehaver), til denne kampen?
Har klart å verve noen svensker på jobben til og bli LSK patrioter, men fortsatt ett lite stykke igjen før jeg får dem inn i KFL, som er passe gira på å dra på match til helga. Lurte da i denne sammenheng om jeg kunne friste med noen gratis billetter.
ellers regner jeg med at de kommer uansett, da vi har hatt noen (i norske sammenheng) bra kamper mot Bartcity de siste åraKommentar
-
NFF setter selvsagt opp Tommy Skjerven, slik at dette skal gå "riktig" for seg.
Kommentar
-
NFF setter selvsagt opp Tommy Skjerven, slik at dette skal gå "riktig" for seg.
http://www.fotball.no/System-pages/K...atchId=5669910runarMKommentar
-
Ser det er en annen gammel dommerfavoritt i kulissene også, Sven Kjelbrot som dommerveileder.
Ser også at Norsk Tipping kjører 1,62 i odds på borteseier her. Tror det er den minste oddsen på borteseier i alle kampene i tippeligaen i år!Kommentar
-
Fantastiske bilder. Herlig å se Ståle herje med bartefolket. Var det denne kampen som gikk like etter "bobilturen"?"Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Kommentar
-
Udjus
Ringstad-Kippe-Østli-Knudtzon
Fofana-Andersson-Piermayer-Palmi
Mjelde
Helstad
Arnold inn for Udjus, Friday inn for Helstad(da han ikke har prestert på lenge, kan evt komme inn på slutten å putte en viktig goal, men ikke god nok til å starte) Ødegård inn for knudtzon da han ikke har NOE som helst på beck å gjøre. Det er vertfall de 3 endringene jeg mener.Kommentar
-
Udjus
Ringstad-Kippe-Østli-Knudtzon
Fofana-Andersson-Piermayer-Palmi
Mjelde
Helstad
Arnold inn for Udjus, Friday inn for Helstad(da han ikke har prestert på lenge, kan evt komme inn på slutten å putte en viktig goal, men ikke god nok til å starte) Ødegård inn for knudtzon da han ikke har NOE som helst på beck å gjøre. Det er vertfall de 3 endringene jeg mener.Kommentar
Kommentar