Sportsklubben - Barteklubben, Søndag 10 Nov, Kl. 18.00, Åråsen Stadion

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • jonfugl
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Jun 2009
    • 181

Det ironiske ved å møte Barteland i november, er at det er "Movember'

Kommentar

• Percy Nilegård
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2003
      • 5146

Det er ikke ironisk, det er paradoksalt.
      "Alltid blodsprengt"!
      Fong/Macho

Even Nordlien

Kommentar

• Frode D. Homb
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Dec 2003
        • 982

Her er den ekte Ronnie the Runner! http://www.youtube.com/watch?v=ypuRuTsbhuk

Kommentar

• Rønnern
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6690

Opprinnelig skrevet av _Jonern
          Rønnern, du som klager på at folk synger for lite. Du vet at det er din jobb å få folk til å synge? Hvis det skal lykkes så er du avhengig av å ha respekt av folket på feltet. Å prøve å latterliggjøre folk som står på feltet med den sarkasmen din hele tiden tror jeg neppe er veien å gå.
          Min jobb å få folk til å synge? Jeg håper virkelig at det er noen som blir grusomt fornærmet av det jeg skriver (som forøvrig er det samme som de fleste i SKF/UFC messer om hele tiden) og har et ønske om å motbevise meg. Kampen mot Tromsø er et kremeksempel på hva jeg mener og jeg ser hele feltet, også de som er samlet på Felt A. Ikke mye respekt den egne forsangeren der hadde for å si det sånn, ettersom kampen skred frem og Sportsklubben lå under....

Jeg kan ikke tvinge folk til å synge, jeg har heller ikke trua på at jeg er skremmende nok til å true noen til å synge heller.
          Faen, hva er det med folk? Er ikke kjærligheten til Sportsklubben det viktigste?
          Eller hva med litt stolthet? Selv om dette åpenbart ikke gjelder alle på feltet, så burde vel de fleste ha et genuint ønske om at trøndera skal bankes sønder og sammen på tribunen. Vise at LSK-supportere ikke er som de andre, vise at på Åråsen er det LSK-supportere som regjerer!

Trenger folk virkelig at noen må dem til å synge? Det er faen meg på tide at folk tar seg sjøl i nakken og tar et snev av ansvar. Både for seg sjøl og sidemannen/sidedama! Stemning kommer ikke av seg sjøl eller på grunn av meg. Dette er et samarbeid. Jeg har ingen problemer med å overlate plassen min til noen andre om det er det som skal til. Men, akkurat nå er ikke det løsningen, selv om SKF/UFC benytter enhver anledning til å undergrave jobben jeg gjør og påpeke at de er de beste til å styre feltet.
          Mvh Ronnie "The Runner"
          LSK for alltid

Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

Kommentar

• _Jonern
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 4400

Opprinnelig skrevet av Rønnern
            Min jobb å få folk til å synge? Jeg håper virkelig at det er noen som blir grusomt fornærmet av det jeg skriver (som forøvrig er det samme som de fleste i SKF/UFC messer om hele tiden) og har et ønske om å motbevise meg. Kampen mot Tromsø er et kremeksempel på hva jeg mener og jeg ser hele feltet, også de som er samlet på Felt A. Ikke mye respekt den egne forsangeren der hadde for å si det sånn, ettersom kampen skred frem og Sportsklubben lå under....

Jeg kan ikke tvinge folk til å synge, jeg har heller ikke trua på at jeg er skremmende nok til å true noen til å synge heller.
            Faen, hva er det med folk? Er ikke kjærligheten til Sportsklubben det viktigste?
            Eller hva med litt stolthet? Selv om dette åpenbart ikke gjelder alle på feltet, så burde vel de fleste ha et genuint ønske om at trøndera skal bankes sønder og sammen på tribunen. Vise at LSK-supportere ikke er som de andre, vise at på Åråsen er det LSK-supportere som regjerer!

Trenger folk virkelig at noen må dem til å synge? Det er faen meg på tide at folk tar seg sjøl i nakken og tar et snev av ansvar. Både for seg sjøl og sidemannen/sidedama! Stemning kommer ikke av seg sjøl eller på grunn av meg. Dette er et samarbeid. Jeg har ingen problemer med å overlate plassen min til noen andre om det er det som skal til. Men, akkurat nå er ikke det løsningen, selv om SKF/UFC benytter enhver anledning til å undergrave jobben jeg gjør og påpeke at de er de beste til å styre feltet.
            Mener du at du ikke har ansvaret for stemningen på stadion? Er din oppgave kun å starte sanger? Det er en oppgave nesten hvem som helst klarer. Jeg mener i aller høyeste grad det er forsangerens oppgave å sørge for at folk synger. Hvis man sammenligner med Tommy, så var han 'på' folk med en gang hvis de ikke sang. Noen ganger stoppet han rett og slett sanger hvis synginga var ræva, ga en pep-talk, og starta sangen på nytt. I tillegg var han flink til å få til maks trøkk med "årsbeste nå for faen!". At han hadde såpass autoritet og engasjement gjorde at det å få folk til å synge ikke var noe problem. Folk gjorde det, for de visste at han klikka hvis de ikke gjorde det. Det er det jeg mener med respekt, og jeg mener han hadde MYE av æren for at stemningen var bra før. Man kan ikke stå der som forsanger og bare forvente at folk synger uten å gjøre noe. Så enkelt er det dessverre ikke, selv om det i utgangspunktet burde vært det. Men jeg er enig i at det må være et samarbeid mellom forsanger og resten av feltet, men synes du holdningen din på ditt forrige innlegg oppfordrer til godt samarbeid? Jeg fikk et inntrykk av at du prøvde å latterliggjøre de som faktisk mener at matchen på søndag er viktig. Jeg reagerer på innstillingen til sentrale personer i KFL, som tross alt i mine øyne skal gå foran i denne kampen for å forhindre at en av våre største rivaler skal feire gull på vår stadion.
            ..................

Kommentar

• trigz
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 7154

Jeg håper iallfall at nidvisene mot trønderpakket ligger klare til bruk på søndag. Om vi ikke har stort å feire selv, håper jeg å kunne gni inn den sure sølvmedaljen så det svir skikkelig for dem.
              Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• Rønnern
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 6690

Opprinnelig skrevet av _Jonern
                Jeg fikk et inntrykk av at du prøvde å latterliggjøre de som faktisk mener at matchen på søndag er viktig. Jeg reagerer på innstillingen til sentrale personer i KFL, som tross alt i mine øyne skal gå foran i denne kampen for å forhindre at en av våre største rivaler skal feire gull på vår stadion.
                Kampen er i mine øyne dritviktig, da vi risikerer at trøndera kan feire gull på Åråsen, men det kan virke som om det ikke er så mange som mener det samme, jfr. billettsalg og det ekstremt labre engasjementet i denne tråden. Men å skyve "sentrale personer" i KFL foran meg som en unnskyldning for at ikke alle ser det slik, er maksimal skivebom. Min mening i alle fall!
                Mvh Ronnie "The Runner"
                LSK for alltid

Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

Kommentar

• perrern80
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Dec 2006
                  • 603

Er det slik at man kan bruke gratis billetter man fikk tildelt litt tidligere i sesongen, (som sesongkort innehaver), til denne kampen?
                  Har klart å verve noen svensker på jobben til og bli LSK patrioter, men fortsatt ett lite stykke igjen før jeg får dem inn i KFL, som er passe gira på å dra på match til helga. Lurte da i denne sammenheng om jeg kunne friste med noen gratis billetter.
                  ellers regner jeg med at de kommer uansett, da vi har hatt noen (i norske sammenheng) bra kamper mot Bartcity de siste åra

Kommentar

• Tvilling
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Nov 2006
                    • 1483

Det er FAKTISK mulig å passere Brann på tabellen.. og når VIF allerde er "der nede" - så kan det for alle som bor i Bergen og eLSKer fotball - bli en bra sesong, tross alt!
                    Men da må det vinnes!! please...!

Kommentar

• KFL41
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • May 2004
                      • 3648

NFF setter selvsagt opp Tommy Skjerven, slik at dette skal gå "riktig" for seg.

Kommentar

• runarM
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jan 2004
                        • 566

Opprinnelig skrevet av KFL41
                        NFF setter selvsagt opp Tommy Skjerven, slik at dette skal gå "riktig" for seg.

http://www.fotball.no/System-pages/K...atchId=5669910
                        Ahhh, the memories; http://kfl.no/wiki/index.php?title=Tommy_Skjerven
                        runarM

Kommentar

• LasseN
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • May 2005
                          • 1610

Endra til Espen Berntsen nå ser det ut til. Ikke så mye bedre men...
                          LasseN

Kommentar

• Roll75
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Dec 2007
                            • 834

Opprinnelig skrevet av LasseN
                            Endra til Espen Berntsen nå ser det ut til. Ikke så mye bedre men...
                            Ser det er en annen gammel dommerfavoritt i kulissene også, Sven Kjelbrot som dommerveileder.

Ser også at Norsk Tipping kjører 1,62 i odds på borteseier her. Tror det er den minste oddsen på borteseier i alle kampene i tippeligaen i år!

Kommentar

• runarM
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jan 2004
                              • 566

Opp i all sutring, klaging, misnøye og dødt engasjement:

Arild Sundgodt setter inn 3-2 mot RBK i nest siste kamp sesongen 2008Copyright TV2 Norge www.tv2.no
                              runarM

Kommentar

• taraldsen
                                Seniormedlem
                                Forumonanist
                                • Sep 2006
                                • 161

Hvis lagoppstillingen som Rb.no presenterte idag er den det ender på, så har jeg allerede gitt opp denne kampen..

Kommentar

• Percy Nilegård
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2003
                                  • 5146

Fantastiske bilder. Herlig å se Ståle herje med bartefolket. Var det denne kampen som gikk like etter "bobilturen"?
                                  "Alltid blodsprengt"!
                                  Fong/Macho

Even Nordlien

Kommentar

• Uwes disippel
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2006
                                    • 6039

Opprinnelig skrevet av taraldsen
                                    Hvis lagoppstillingen som Rb.no presenterte idag er den det ender på, så har jeg allerede gitt opp denne kampen..
                                    Hva sier den, finner ikke noe på rb.no.

Kommentar

• taraldsen
                                      Seniormedlem
                                      Forumonanist
                                      • Sep 2006
                                      • 161

Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                                      Hva sier den, finner ikke noe på rb.no.

Udjus
                                      Ringstad-Kippe-Østli-Knudtzon
                                      Fofana-Andersson-Piermayer-Palmi
                                      Mjelde
                                      Helstad

Arnold inn for Udjus, Friday inn for Helstad(da han ikke har prestert på lenge, kan evt komme inn på slutten å putte en viktig goal, men ikke god nok til å starte) Ødegård inn for knudtzon da han ikke har NOE som helst på beck å gjøre. Det er vertfall de 3 endringene jeg mener.

Kommentar

• nebbjævel
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Mar 2009
                                        • 511

Dette ser faenmeg helt for jævlig ut, med noen få hederlige unntak.

Kommentar

• Folke
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jun 2008
                                          • 5955

Opprinnelig skrevet av taraldsen
                                          Udjus
                                          Ringstad-Kippe-Østli-Knudtzon
                                          Fofana-Andersson-Piermayer-Palmi
                                          Mjelde
                                          Helstad

Arnold inn for Udjus, Friday inn for Helstad(da han ikke har prestert på lenge, kan evt komme inn på slutten å putte en viktig goal, men ikke god nok til å starte) Ødegård inn for knudtzon da han ikke har NOE som helst på beck å gjøre. Det er vertfall de 3 endringene jeg mener.
                                          Ringstad på høyre?!

Kommentar

Working...