Sportsklubben - Barteklubben, Søndag 10 Nov, Kl. 18.00, Åråsen Stadion

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Bukkenbruse
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2008
    • 515

Det er trist på Åråsen når stadion tar av fordi det scores et mål i Drammen.....på de 27-28 årene jeg har gått på Åråsen må dette være noe av det flaueste jeg har vært med på.

Kommentar

• _Jonern
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 4400

Opprinnelig skrevet av Bukkenbruse
      Det er trist på Åråsen når stadion tar av fordi det scores et mål i Drammen.....på de 27-28 årene jeg har gått på Åråsen må dette være noe av det flaueste jeg har vært med på.
      er du seriøs eller?
      ..................

Kommentar

• Bukkenbruse
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2008
        • 515

Opprinnelig skrevet av _Jonern
        er du seriøs eller?
        Ja jeg er seriøs. At folk jubler som gale fordi at et lag fra Drammen scorer et mål, det synes jeg er direkte pinlig. Jeg driter i både Godset og Rosenborg, jeg heier på Lillestrøm. Hadde halvparten av publikum på sittetribunen jubla like høyt for Lillestrøm en gang i blant hadde det kanskje vært litt stemning på litt mer enn 10% (deler av kanarifeltet) av stadion innimellom.

Kommentar

• Uwes disippel
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2006
          • 6039

Ja jeg er seriøs. At folk jubler som gale fordi at et lag fra Drammen scorer et mål, det synes jeg er direkte pinlig. Jeg driter i både Godset og Rosenborg, jeg heier på Lillestrøm. Hadde halvparten av publikum på sittetribunen jubla like høyt for Lillestrøm en gang i blant hadde det kanskje vært litt stemning på litt mer enn 10% (deler av kanarifeltet) av stadion innimellom.
          Når alt går til helvete er det trøst i de små ting, som at RBK ikke tar gull.

Kommentar

• bjarmann
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2005
            • 3030

Takke faen for at sesongen er over. Nok en møkkasesong. Når årets største jubel kommer når Godset putter i Drammen sier det alt om hva vi har blitt. En parantes
            I år så tar vi alt

Kommentar

• Bukkenbruse
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2008
              • 515

Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
              Når alt går til helvete er det trøst i de små ting, som at RBK ikke tar gull.
              Jeg forstår det....jeg synes bare det er nitrist at vi har blitt så ræva.

Kommentar

• PetterH
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Apr 2012
                • 668

Det er sjelden jeg har forlatt Åråsen så irritert og oppgitt som i kveld.
                Det er ikke fordi RBK vant, det er ikke fordi vi ikke en gang scoret mål.

Hva mener vi som klubb med de tingene vi gjør? Hvorfor bruker vi ikke alle byttene i en kamp som nesten er tapt til pause og definitivt avgjort 20 min før slutt?

Hvor dårlig har egentlig Piermayr prestert på trening siden han blir avspist med fattige 6 minutter i denne kampen?
                Hva i all verden har meningen med Ødegård vært? Ikke slapp han til i dag heller. Når skal han da få slippe til?
                Hva med Osvold? Hadde det ikke vært fint å få 20 minutter i denne kampen som en motivasjon til neste sesong og et klapp på skuldra for god innsats i 3 divisjon. Eller er det slik at de prestasjonene på det laget ikke har noe å si likevel?
                Eller hva med Nordermoen, er Stoor så uunværelig at han må være på banen uansett?
                Hvilke signaler gir alt dette? Er det greit å være rævva?

Man kan si mye om årets sesong og treneren etc, men fortsetter vi slik som dette med å si en ting og gjøre noe annet så vil dette være katastrofe når nye spillere eventuelt skal vurdere om LSK skal bli sin neste arbeidsgiver.

Kommentar

• _Jonern
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 4400

Opprinnelig skrevet av bjarmann
                  Takke faen for at sesongen er over. Nok en møkkasesong. Når årets største jubel kommer når Godset putter i Drammen sier det alt om hva vi har blitt. En parantes
                  Årets største jubel er bare piss. Da så du ikke scenene når vi snudde mot Tromsø. At rbk går glipp av gullet på vår stadion er deilig. Men er enig i at vår sesong har vært en skandale og skuffende nok en gang.
                  ..................

Kommentar

• Uwes disippel
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2006
                    • 6039

Jeg forstår det....jeg synes bare det er nitrist at vi har blitt så ræva.
                    Men tror ikke samme jubel hadde kommet om vi ikke hadde møtt RBK.

Kommentar

• trigz
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 7154

Jubelen var da helt på sin plass? Svina hadde hånet oss i hele kampen og var i kjempehumør. Så innså de gradvis at gullet gikk til helvete. Det ble helt tyst på bortetribuna da meldinga om 1-0 kom. Vi pissa på dem og gnei inn nederlaget deres, i mangel av å ha et ikke-patetisk fotballag å juble for. Helt innafor, spør du meg. Tok iallfall litt av brodden av nederlaget. Hadde RBK fått gullet på Åråsen i kveld ville det vært den totale ydmykelse.
                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• Dole
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2004
                        • 1646

Tja, spør du meg så opplevde vi uansett noe av den totale ydmykelse. På banen ble vi pissa på - og vårt bidra til at gullet havnet i Drammen var null og niks. Muligens en skuffelse for Rosenborg at det i år "kun" ble sølv, cupfinale og grusing av Lillestrøm på Åråsen.

Hva oppnådde vi i år?

Kommentar

• bjarmann
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2005
                          • 3030

Opprinnelig skrevet av trigz
                          Jubelen var da helt på sin plass? Svina hadde hånet oss i hele kampen og var i kjempehumør. Så innså de gradvis at gullet gikk til helvete. Det ble helt tyst på bortetribuna da meldinga om 1-0 kom. Vi pissa på dem og gnei inn nederlaget deres, i mangel av å ha et ikke-patetisk fotballag å juble for. Helt innafor, spør du meg. Tok iallfall litt av brodden av nederlaget. Hadde RBK fått gullet på Åråsen i kveld ville det vært den totale ydmykelse.
                          Jeg jubla som en gal sjæl jeg. Men det er allikevel trist at det har kommet til dette. Vi har jo ingenting å juble for selv lenger
                          I år så tar vi alt

Kommentar

• Bukkenbruse
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • May 2008
                            • 515

Hehe, er her vi er radikalt uenig...og det er helt greit. I mine øyne hadde vi pissa på dem hvis Lillestrøm hadde tatt poeng og fratatt Rosenborg gullet på den måten...vi pisser ikke på noen andre enn oss selv når vi taper 3-0 og jubler for mål scoret av et lag fra Drammen...men i bunn og grunn er det viktige at vi alle egentlig skulle ønske at det var Lillestrøm som tok det gullet!

Kommentar

• Bukkenbruse
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • May 2008
                              • 515

Opprinnelig skrevet av Dole
                              Hva oppnådde vi i år?
                              En semifinale i cupen og nok en nitrist plassering i serien.

Kommentar

• trigz
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2004
                                • 7154

Opprinnelig skrevet av bjarmann
                                Jeg jubla som en gal sjæl jeg. Men det er allikevel trist at det har kommet til dette. Vi har jo ingenting å juble for selv lenger
                                Klart det er trist, men jeg tipper det føltes enda tristere for RBK-fansen å miste gullet.

Kommentar

• Stan
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • May 2006
                                  • 1099

Klart det er trist, men jeg tipper det føltes enda tristere for RBK-fansen å miste gullet.
                                  De har fortsatt mulighet på å bli cupmestere..

Kommentar

• ap4
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • May 2004
                                    • 271

Vi mista jo gullet på litt likt vis i 2001. Det var jo trist, men jeg hadde bytta tilbake til det any day of the week sammenligna med den dritten vi har fått servert de siste åra.

Kommentar

• trigz
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2004
                                      • 7154

Opprinnelig skrevet av Stan
                                      De har fortsatt mulighet på å bli cupmestere..
                                      Scenario:

LSK kjemper om gullet med Strømsgodset, og må slå Vålerenga på Ullevål, samtidig som Godset avgir poeng i siste seriekamp.

Kampen går på skinner. LSK møter et demoralisert Vålerenga uten noe å spille for, leder 2-0 og kunne hatt fire før pause. Alt går på skinner. Samtidig hører karen ved siden av deg på P1 at Godset sliter i sin kamp, Haugesund har faktisk hatt tre kjempesjanser i førsteomgang. Vi håner VIFs elendige innsats og kan kjenne lukta av gull. Det er innen rekkevidde nå. Tenk å motta gullmedaljene på hjemmebanen til erkefienden. Å, fy faen!

To minutter etter pause melder speaker, med hørbar skadefryd i stemmen, at Godset har tatt ledelsen. Stadion eksploderer. Resten av kampen handler det bare om å fortelle deg at laget ditt ikke klarte det som virket så nært bare en halvtime tidligere. Godset legger på til 2-0. 3-0. 4-0. Publikum nærmest deg på langsiden viser fingeren og ler av deg. I leilighetene rett bak deg (som, øh, overraskende er blitt bygd inn i kortsiden på Ullevål, men bear with me...) hører du folk håne deg og pisse på håpet og forventningen du tok turen til kampen med. Kampen ebber ut med en klar seier, men mot en motstander som er for ræva til å ta på alvor, og med en seier som i sammenhengen knapt betyr noe, siden gullet uansett glapp.

Hva føler du de siste 40 minuttene av denne kampen? Jeg kan love deg en ting: Du tenker ikke på cupfinalen.

Kommentar

• Dole
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2004
                                        • 1646

Hva føler du de siste 40 minuttene av denne kampen? Jeg kan love deg en ting: Du tenker ikke på cupfinalen.
                                        Man skulle tro Rosenborg-spillerne ville henge med hodet de siste 40 minuttene. Men de bruker heller denne tiden på å pisse ytterligere på oss og score enda et mål.

Jeg er overbevist om at den gjengse rosenborgsupporter som kan se frem i mot cupfinale og ny gullkamp i 2014 har større grunn til å være optimist og glede seg enn oss på Åråsen som trolig kan se frem i mot en ny sesong i "hengemyra".

Kommentar

• DoubleHi5
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2011
                                          • 4359

Opprinnelig skrevet av Dole
                                          Man skulle tro Rosenborg-spillerne ville henge med hodet de siste 40 minuttene. Men de bruker heller denne tiden på å pisse ytterligere på oss og score enda et mål.
                                          Jada, de gjorde det, men på halv maskin. Eller 40 prosent. Men det var jo mer enn nok mot "våre beste menn". På Fotballekstra ble det kommentert at lufta gikk litt ut av Rosenborgspillerne etter at utviklingen i Drammen ble kjent. Jeg grøsser med tanke på hvor ille dette kunne ha blitt hvis rbk hadde trengt mange mål!
                                          Elska þetta félag

Kommentar

Working...