Sportsklubben - Barteklubben, Søndag 10 Nov, Kl. 18.00, Åråsen Stadion
Collapse
X
-
Kjapt oppsumert hva jeg fikk ut av denne kampen:
Stoor kan pakke sakene og dra. Kan ikke helt se hvorfor vi skal gidde å bruke millioner på han.
Ohi var way-off på mange måter idag. Fryktelig veik enkelte ganger. Mye potensiale, men gikk veldig tregt. Trenger mer matching på TL nivå, ikke 3.div
Haglund bekrefter at han sliter med å kommunisere valgene sine. Hvorfor gikk Fofana ut? Hvorfor venter vi til 80min for å bytte? Hvorfor bruker vi ikke 3 byttet? Hva med Osvold?
Helstad er en innbytter spiss, ikke 90min spiss. En lur spiller, men ikke en goalgetter som vi så sårt trenger.Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
Hva tenker vi om mål nummer 2? Nå gidder ikke jeg å være en sutrete bergenser å klage på at de scorer når keeper er skada men burde vært blåst når Søderlund fyker inn i Origi? Origi er i ballen mellom Søderlund og treffet.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Flaut dårlig i går. Vi må være et av tippeligaens dårligste lag i begge bokser, noe som forsåvidt gjenspeiler seg på tabellen. Igjen er det grove personlige feil som fører til scoring, spesielt på 0-2. Vi er evneveike når vi nærmer oss motstanderens mål. Det er så utrolig lett å forsvare seg mot oss. Det er bare å stå å la oss spille 10-12 pasninger på midten, for så å plukke ballen fra oss. Når vi er totalt ufarlige på dødballer og så blir det her håpløst. Det er Mjelde, Ohi og Stoor vi spiller med, ikke Xavi, Özil og Iniesta. Den fotballen her er ikke skapt for oss. Vi har stått på stedet hvil i 2 år (så og si). Jeg har en sterk tvil om at det plutselig skal løsne neste år. Hvis det her skal funke så burde det løsnet for lengst...................Kommentar
-
Personlig synes jeg Origi burde ha lært at man spiller til dommer'n blåser. Skjønner det må ha gjort vondt, men synes han burde prøvd å kommet seg opp. Forøvrig var det symptomatisk at halve laget stod med hoftefeste og så på det som skjedde i egen 16meter. Østli klarte nesten å rett opp kjempetabben, men det holdt ikke.
Grov feil fra Østli, og dårlig av resten av laget å ikke hjelpe til. Målet kunne vært unngått.Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
Kovacs ble hatet og uthengt på TV2 når han putta på en skada Brannkeeper. Situasjonen er noe anderledes.
Først og fremst forde keepern ble skadet i en duell ikke på egenhånd. Og forde det var mange RBK spillere som hadde mulighet til å avbryte spillet før de putta ballen i mål.Kommentar
-
Alle veier fører til Kløfta. Bortsett fra motorveien som går rett forbi.Kommentar
-
Synes at begge burde vært satt inn på. Osvold skulle kommet inn for Helstad i samme slengen...................Kommentar
-
Kommentar
-
Kovacs ble hatet og uthengt på TV2 når han putta på en skada Brannkeeper. Situasjonen er noe anderledes.
Først og fremst forde keepern ble skadet i en duell ikke på egenhånd. Og forde det var mange RBK spillere som hadde mulighet til å avbryte spillet før de putta ballen i mål.
Hadde motstanderlaget avbrutt sjansene sine og spilt ut ballen hver gang keeperen ble liggende så hadde Hulsker vært verdens beste keeper.Kommentar
-
Dette ble helt feil, knut. Har photoshoppa og rettet opp:
Spoiler:Kommentar
-
Ironisk nok hadde det ikke blitt mål hvis han holdt seg for hodetAdvarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Disse situasjonene er helt ulike. I vår situasjon så var det en diger sjanse for Rosenborg som Arnold ble liggende underveis i. Få forventer at man skal avbryte en stor sjanse pga at noen blir liggende. I Kovacs-tilfellet så oppstod situasjonen ut av ingen ting pga at Opdal ble skada. Opdal hadde full kontroll på ballen, og skulle spille den ut. Det blir noe annet.
Om det var filming eller ikke, må se det på tv først før jeg evt tar standpunkt.Kommentar
-
Kommentar
-
"Klareringen" til Østli, inn i feltet, rett etter at Arnold blir liggende er i mine øyne mer horribel...***Større baller enn vett***Kommentar
-
Begge deler var mer horribelt enn noe som helst.Kommentar
-
To kamper på rad hvor en eller flere spillere snur ræva til istedenfor å kanskje forhindre mål i mot. Faen meg helt utrolig. Husker man fikk tyn som faen når man var 15 år og gjorde slike ting. Er så drittlei enkle ting som glipper hele tida. Å stå opp i en avgjørende situasjon og prøve å blokke det jævla skuddet er tydeligvis for mye forlangt...................Kommentar
Kommentar