Sportsklubben - Barteklubben, Søndag 10 Nov, Kl. 18.00, Åråsen Stadion
Collapse
X
-
Kan være enig i at dette er høydepunktene under Haglund, men at vi vinner 4-3 i en cowboy av en match i bunnoppgjøret mot FFK gjorde meg ikke spesielt stolt, men jeg var jævlig glad. Stolte øyeblikk for meg er oppsiktsvekkende resultater som både vi og resten av landet snakker om og beundrer. Som f.eks det totalt uventede seriesølvet i 2001, RL- og cupfinale i 2005, og cupgullet i 2007. Det var faen meg tøft når lille LSK (i skandinavisk sammenheng) spilte finale i Parken mot FCK. (eller når vi pissa på Djurgården i semien). Da var jeg stolt!
PS jeg synes vi skal speide litt andre steder enn alle andre. Nevnte Polen, Hva med baltikum? Keepere bør hentes utelukkende fra Tyskland. Deres keeperskole er på et annet nivå enn resten av verden. En keeper fra andresorteringa i Tyskland vil regjere i Norge, ref. Claus Reitmeier og Heinz Müller.Last edited by Hamburg & Kanari; 14.11.2013, 13:24.LSK Norges beste lagKommentar
-
Jeg er så enig i dette at jeg knapt får uttrykt det. For eksempel Polen og Balkan, tredje nivå i Tyskland, andre nivå i Nederland bør være første stopp når LSK skal hente spillere utenlandsfra (Baltikum er jeg mer tvilende til). Vi kan fint matche lønnsnivåene i disse ligaene, og få mer igjen for penga enn ved å bare skue til Norden. Etablerte, norske spillere bør jo være no-go. De er stort sett mye dyrere, og de færreste er noe annet enn middelmådige.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
PS jeg synes vi skal speide litt andre steder enn alle andre. Nevnte Polen, Hva med baltikum? Keepere bør hentes utelukkende fra Tyskland. Deres keeperskole er på et annet nivå enn resten av verden. En keeper fra andresorteringa i Tyskland vil regjere i Norge, ref. Claus Reitmeier og Heinz Müller.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Elska þetta félagKommentar
Kommentar