Har ventet litt med bestillingen for å være sikker på at bugsa er blitt rettet før jeg går i gang med bestillingshysteriet, men kjørte i gang nå og det var grei skuring med fornyelse i alle fall....
Sesongkort 2014
Collapse
X
-
en poll på hvor mange sesongkort som er solgt (..and counting..) hadde vært morsomt å få til, kunne skapt et mål å gå etter for hver uke Men på en annen side skal man kanskje ikke håpe på å få blandet inn enda fler "tekninske finesser" som ikke fungerer ang. salget.Kommentar
-
Fikk et svar ifra Robert nå at det har foregått et internt møte angående akkurat det med for lite markedsføring av tilbudet. Han sa at han håpet vi ville merke en mer synlig markedsføring den neste perioden.
Nå vet vi jo at det ikke renner penger av LSK for tiden, og mye av markedsføring er ikke gratis. Men alle manner drar og RB kunne f.eks tilby en gratis annonse i et par utgaver. Men det med Mail, sms og Facebook BØR bli kraftig forbedret!Kommentar
-
Der kan man bestille tur til deres eget lekeland, gå rett til webshop og billettbestilling før man faktisk har havnet på deres hovedside. Er vel heller ingen klubber i idrettsnorge som er bedre på markedsføring og å utnytte potensialet sitt enn nettopp Larvik Håndballklubb.
Kommentar
-
Ifølge rb er det solgt over 500 sesongkort hittil. På kfl-feltet er det kun solgt 108. Våkn opp folkens, 1300 spenn er BILLIG!!VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!Kommentar
-
Da er sesongkortet i boks. Ble tidlig julegave fra muttern
Men jeg fikk plass 34. Er det seriøst bare solgt 34 kort på feltet?***Større baller enn vett***Kommentar
-
Hvilket nummer man får tildelt på kortet er altså ingen indikasjon på hvor mange kort det er solgt på feltet.Kommentar
-
Kommentar
-
756 kort er vel ekstremt dårlig mtp at prisen er så lav nå. Med de nye prisene kan vi ikke akkurat forvente stor pågang etter den 10.
Blir så utrolig skuffa over at vi ikke hentet Norling når man ser medieoppslagene fra Bergen. Fyren er jo alle supporteres store drøm. Driter i hvor "merittert" han er, en sånn fyr hadde trukket mange ekstra tilskuere bare fordi han er genuint opptatt av supporterne til klubben han er i. I Bergen vil han møte pipekonsert annenhver helg, mens hos oss hadde han fått oppleve ordentlige supportere.
Fuck Hagenissen og de andre sjefsnissene på Åråsen***Større baller enn vett***Kommentar
-
Da har vi fornya en del sesongkort på det nydelige c-feltet, også kjent som Norges beste sitteplasser. Det mest gledelige, i tillegg til prisen, var at vi hadde litt trøbbel med å få plassert "nykommerne".
Ikke datatekniske, men rett og slett logistikk på hvor det var ledige plasser. Skjønner at dette ikke gjelder hele Åråsen, med stas at det hvert fall er trøkk på ett felt sesongkortmessig.
Kjør da, supportere. Løp og kjøp!!TS05 - Felt CKommentar
-
Fornyet 2 kort og fikk med meg en kompis på ett tredje. Så da er 3 årskort på plass :-) Ser frem til å høre kanarifansen fra plassen min på felt g på gamle sitta'n også neste år. Stå på folkens !"Det er de gule som spiller spillet"
Sitat : Kong HaakonKommentar
Kommentar