Sesongkort 2014

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Seb.R
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2006
    • 4159

    Sesongkort 2014

    Tenkte å opplyse litt rundt sesongkortsalget til sesongen 2014.
    Mesteparten av informasjonen er hentet fra LSK-Magasinet som gis ut på søndag.

    Priser Sesongkort
    Første pris gjelder hvis man kjøper før 10.12.13.
    Andre pris gjelder etter 10.12.13

    Plassene er delt inn i 4 kategorier: Gull, Sølv, Bronse og KFL (feltet).

    D-E-F-L-M-N (GULL)

    Voksen: 2340 / 3900
    Barn/Honnør/Student: 1170 / 1950


    C-G-K-O (SØLV)

    Voksen: 1950 / 3250
    Barn/Honnør/Student: 975 / 1625


    H-I-J-P-S-R (BRONSE)

    Voksen: 1560 / 2600
    Barn/Honnør/Student: 780 / 1300
    Felt R: Familie (2+2): 3120 / 5200


    Kanarifeltet (KFL)

    Voksen: 1300 / 2600
    Barn/Honnør/Student: 650 / 1300


    Fordeler

    Fortrinnsrett til påmelding fotballskole (ALLE)

    Vennebillett: (GULL og KFL: Gratis. SØLV og BRONSE: 50,- per vennebillett)
    Du disponerer inntil 4 stk. billetter som du kan gi bort til dine venner. Forhåndsbestilling, gjelder utvalgte kamper. LSK sender info på e-post hvilke kamper det gjelder.

    Lodd: (ALLE)
    I pausen trekkes det en vinner som mottat en premie fra LSK. Sesongkortet fungerer som et lodd.

    Treningskamper: (GULL)
    Inngang på 3 stk. treningkamper i LSK-Hallen 2014.

    Rabatt LSK-Shop: (GULL, SØLV, BRONSE)
    10% rabatt i LSK-Shopen. Samt egne tilbud til sesongkortkunder som blir sendt ut på e-post.

    Lagoppstilling: (GULL)
    Lagoppstillingen til LSK sendes ut før hver hjemmekamp.

    NM: (ALLE)
    Fri inngang til og med 3. runde.
    Lojalitetsrabatt til NM 4. runde, kvartfinale og semifinale.

    Kaffe/Popcornkort: (ALLE)
    Et kaffe/popcornkort. Brukes èn gang pr kamp. Mistet kort erstattes ikke.


    FAQ's

    For nye sesongkortkunder:
    Sesongkort kan kjøpes på LSK.no (Billettservice) eller LSK-Shop på Åråsen.

    Fornyelse av sesongkort:
    Fornyelse av plass gjøres på internett. Alle sesongkortkunder for 2013 vil få tilsendt e-post hvor den faste plassen er linket opp mot din bruker frem til 10.12.13. Her vil det være instruksjoner på hvordan du fornyer plassen.

    Har du ikke tilgang til internett, så besøk LSK-Shop på Åråsen.

    Nye sesongkort:
    Alle vil motta nye sesongkort for 2014. Det vil komme info på e-post til dere som har kjøpt sesongkort når kortene er klare.

    Når vil jeg motta sesongkortet?
    Sesongkortet kan hentes på LSK-Shop på Åråsen etter nyttår. (I LSK-Magasinet står det LSK-Shop på Lillestrøm Torv, men dette stemmer ikke)

    Øvrige spørsmål:
    Send mail til sesongkort@lsk.no eller ring på 63 80 56 60.
    Last edited by Seb.R; 09.11.2013, 12:22.
    www.sebastianramsland.com
    www.twitter.com/sebramsland
  • Sovekanaris
    Medlem
    Møteplager
    • May 2011
    • 98

    #2
    Jeg har sesongkort på kanarifeltet 2012/13 sesongen vi er i nå.
    Og en kompis lurer på om det er en slik vennebillett på den sånn at jeg kan få han inn på stadion imorgen!?!
    Noen som vet noe om dette?
    Sovekanaris / DJ Reload
    Årets tifobajas 2015.
    FuglaTIFO

    Kommentar

    • andee
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2004
      • 1191

      #3
      Blir rein spekulasjon fra min side, men det tilbudet gjelder vel utvalgte kamper, også i år?
      Tror derfor dessverre morgendagens høyinteressekamp ikke kan nytes med "vennebillett".
      Men sjekk med LSK på Facebook!
      TS05 - Felt C

      Kommentar

      • Seb.R
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2006
        • 4159

        #4
        Opprinnelig skrevet av Sovekanaris
        Jeg har sesongkort på kanarifeltet 2012/13 sesongen vi er i nå.
        Og en kompis lurer på om det er en slik vennebillett på den sånn at jeg kan få han inn på stadion imorgen!?!
        Noen som vet noe om dette?
        Jeg tror dette gjaldt kampene mot Viking, Haugesund, Strømsgodset og Tromsø.

        Men jeg er ikke helt sikker. Som andee anbefaler; hør med LSK.
        www.sebastianramsland.com
        www.twitter.com/sebramsland

        Kommentar

        • KFL109
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2003
          • 1958

          #5
          1 300 kroner på Kanarifeltet med tidlig kjøp?
          Sesongkortene for 2014 bør gå raskt unna i år!
          Vidar Evje

          Kommentar

          • _Jonern
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 4384

            #6
            Opprinnelig skrevet av KFL109
            1 300 kroner på Kanarifeltet med tidlig kjøp?
            Sesongkortene for 2014 bør gå raskt unna i år!
            86,- pr hjemmekamp er sjukt billig. Kommer til å kjøpe sesongkort for første gang på mange år nå.
            ..................

            Kommentar

            • Percy Nilegård
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2003
              • 5146

              #7
              Hyggelige priser for studenter i år også. Bra LSK!
              "Alltid blodsprengt"!
              Fong/Macho

              Even Nordlien

              Kommentar

              • Seb.R
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2006
                • 4159

                #8
                Sesongkort med rabatten er faktisk latterlig billig. Utrolig viktig at dette markedføres skikkelig nå, slik at folk faktisk blir klar over tilbudet.

                Dette er vel uten tvil den laveste prisen på et sesongkort i hele Tippeligaen.
                www.sebastianramsland.com
                www.twitter.com/sebramsland

                Kommentar

                • Xavi
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2008
                  • 1275

                  #9
                  Blir lett sesongkort.
                  Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
                  Anders, Tidligere styremedlem KFL

                  Kommentar

                  • Oddis
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2006
                    • 2744

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av _Jonern
                    86,- pr hjemmekamp er sjukt billig. Kommer til å kjøpe sesongkort for første gang på mange år nå.
                    Og jeg kjøper for første gang i det hele tatt
                    Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

                    Kommentar

                    • Børge
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2013
                      • 2558

                      #11
                      Vi har tre plasser på felt N. Sparer ca 1500,-. To voksne og ett barn. Meget hyggelige priser!
                      Sint og tverr på felt N

                      Kommentar

                      • UltraFo
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jun 2007
                        • 800

                        #12
                        Må bare spørre, i år kosta sesongkort 1800, neste år koster det 2600 etter 10 desember?
                        Bra tilbud av LSK og skjønner at man satser på at de fleste benytter se av tilbudet, det skal jeg også gjøre.

                        Men 2600 er helt mørkt spør du meg.

                        100,- kr lavere enn før 15. desember ifjor (var 1400 hvis man kjøpte før 15.des) også feirer man med 40% før 10 desember etter en prisøkning på 800,- kr. Blir ikke så bra da. Men mulig jeg har feil.
                        UFC ~ Gulsvarte Brødre

                        Kommentar

                        • Emil B
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2006
                          • 5921

                          #13
                          Er viktig å skru opp prisene. Kommer jo så sinnsykt mye folk på Åråsen. Gratulerer.

                          Kommentar

                          • Lars
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2004
                            • 6156

                            #14
                            Har sett litt nærmere på prisene på enkeltbilletter og sesongkort (se http://www.lsk.no/overview-and-prices). Det er tydelig at man har gått inn for å lage en enklere struktur på prisene, der prisene for barn, honnør og studenter har blitt satt til halvparten av voksenprisen. Voksenprisen er enten 300, 250 eller 200, så barn/honnør/student er 150, 125 eller 100. Denne forenklingen har blant annet ført at prisen på enkeltbilletter på Feltet har gått OPP fra 190 til 200. Den så jeg ikke komme.

                            Ellers er det rimelig enkelt å se at alle sesongkort etter 10. desember tilsvarer prisen på 13 kamper. Etter mitt skjønn er dette noe høyt, da de fleste mister minst 2-3 kamper i året, og dermed like gjerne kan kjøpe enkeltbilletter. Jeg tror prisene lå på dette nivået etter "fristen" i fjor også, med ett viktig unntak: Feltet. Etter-prisen var på 10-11 kamper i fjor, mot 13 i år. Når samtidig prisen på enkeltbilletter har gått opp, blir utslaget på ordinærprisen på Feltet voldsomt, slik flere har påpekt her inne og i sosiale medier. Ikke et sjakktrekk av klubben.

                            Denne merkelige reprisingen av Feltet er forsøkt kompensert ved at prisen før 10. desember er rabattert med 50 %, mot 40 % på resten av stadion. På priskartet på klubbens hjemmesider er det bemerket at dette er 10 % ekstra i "stemningsrabatt". Dette er jo hyggelig nok for de som er tidlig ute, men forskjellen for de som velger å vente blir jo nærmest meningsløst stor. LSK kunne i det minste gitt 10 % "stemningsrabatt" til alle på Feltet, slik at overgangen fra fjorårets priser blir mindre sjokkartet.

                            I det store og hele er den nye prisstrukturen og ikke minst 40-årskampanjen bra, men man underkommuniserer at ståplass generelt sett har blitt dyrere, både på enkeltbilletter og ordinære sesongkort. Spørsmålet er hvordan det blir uten kampanje neste år. Må folk betale for 13 kamper kan de like gjerne gi beng, for nesten ingen er på 15 kamper uansett. Er det snakk om å betale for 10 kamper før en gitt dato og 12 kamper etter, virker det mer fornuftig.

                            Kommentar

                            • KFL109
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2003
                              • 1958

                              #15
                              Går absolutt an å diskutere prissettinga på ordinære sesongkort, men samtidig er det ingen grunn til å ikke rose prisene på tidligkjøps-kampanjen.

                              Sesongkort på feltene DEFLMN har økt med 600-700 kroner. Tidligkjøpsrabatten 1560 (i fjor 300).
                              Sesongkort på feltene CGKO har økt med 350 kroner. Tidligkjøpsrabatten 1300 (i fjor 300).
                              Sesongkort på Kanarifeltet har økt med 800 kroner (alt for mye). Tidligkjøpsrabatten 1300 (i fjor 300).

                              Husker ikke 2012-prisene, men mener å huske at feltet ble satt ned i fjor.
                              Jeg var i hvert fall kjempefornøyd med tidligkjøpspris i fjor på 1 500 kroner (i sesongkort 2013-tråden). I år blir det 1 300 kroner. Det er i hvert fall et knalltilbud!
                              Vidar Evje

                              Kommentar

                              • Lars
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2004
                                • 6156

                                #16
                                Etter å ha tenkt litt mer på saken, synes jeg hele kampanjen framstår som utrolig lite gjennomtenkt. Ja, prisene før 10. desember er bra. Men jeg reagerer på at man har skrudd opp etter-prisen på mange (alle?) seter for så å gi heftig rabatt på disse setene. Det er jo rett og slett skittent. Og hva hjelper det å selge flere sesongkort enn normalt før 10. desember hvis man selger NULL sesongkort etter 10. desember? For jeg kan nesten ikke komme på en eneste grunn til å kjøpe sesongkort hvis man bestemmer seg etter 10. desember. Det er rett og slett ingenting å spare når man må betale for 13 kamper.

                                Nå, rett før/etter sesongslutt, er det svært få som ser fram til en ny sesong. Høsten har vært ekstremt skuffende, det ble ikke noe trenerskifte, det kommer neppe store navn på spillerfronten etc. I tillegg er det økonomiske faktorer som spiller inn. Mange har andre ting å bruke penger på i desember. Og mange får gnisten tilbake i februar og mars. Ønsker man ikke å selge sesongkort til disse? Dersom det er et ønske å få med disse, kan man ikke avkreve betaling for 13 av 15 allerede stivt prisede kamper. Det er altfor mange "Hønefoss på en lørdag kl. 15.30 i fellesferien"-kamper til at folk har mulighet til å dra på 15 av 15 kamper, så sesongkortene må rett og slett være mye billigere enn dette.

                                Kommentar

                                • Siggen
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Aug 2004
                                  • 656

                                  #17
                                  Ja, klubben burde jo gi gratis billetter til alle verdige supportere. At VI som holder med LSK skal bidra med økonomien er intet mindre enn en skandale. FUCK YOU alle i ledelsen!
                                  ----------------------------------------------------------------------------
                                  Sometimes I drink a glass of water. Just to surprise my liver...
                                  ----------------------------------------------------------------------------

                                  Kommentar

                                  • 007
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Oct 2013
                                    • 285

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av KFL109
                                    Husker ikke 2012-prisene...
                                    Ved betaling før 15/12-11 kostet sesongkort på KFL-feltet kr. 1.400,- for voksen for 2012.

                                    Dette vet jeg fordi det står i bekreftelsesmailen for betalinga den gang

                                    Kommentar

                                    • andee
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • May 2004
                                      • 1191

                                      #19
                                      Mulig det bare er meg, men jeg har aldri kjøpt sesongkort for å spare to eller tre kamper (verken da jeg var blakk student, eller nå på mine eldre dager). Sesongkort kjøper jeg for å slippe hassle med enkeltbilletter og kø, for å få sitte der jeg ønsker å sitte, hver kamp, sammen med dem jeg ønsker å gå på kamp med, for å støtte klubben og for lettere å kunne planlegge eller snike meg tidlig unna div. private tragedier (osv; fyll gjerne på med flere og bedre arg.).

                                      Er eneste motiv «å spare penger», noe som er helt fair herfra til Sunnmøre, må man møte ferdig skifta på sju matcher for å havne på plussiden dersom man kjøper sesongkort på KFL-feltet før 10. desember (sittende på c-feltet må møte på åtte). Kan virkelig ikke se hvorfor det fokuseres på prisene etter 10. des? Kjenner knapt en fuglainteressert sjel i nærområdet som ønsker å gå på mindre enn 7-8 matcher pr. år, og da er «jubileumstilbudet sesongkort 2014» svært lite å lure på i mine øyne.
                                      TS05 - Felt C

                                      Kommentar

                                      • Vestfold Kanaris
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Oct 2004
                                        • 4583

                                        #20
                                        Helt utrolig å øke prisene på sesongkort og billetter. Og norske klubber lurer fortsatt på hvorfor det kommer stadig færre tilskuere på kampene... For min egen del er det billigere å ta med familien på match i Tyskland, enn det er å kjøre tur retur Lillestrøm m/billetter for 4.

                                        1300 for et sesongkort kjøpt før 10 desember, er vel heller ingen kjempepris i forhold til det som leveres av underholdning. De som er hardcore kjøper uansett, men man får neppe mange nye tilskuere med prisene for sesongen 2014. Med dagens dekning av kamper, er det ikke rart de fleste andre enn blodfansen velger å se kampen live. Ca. 930.- koster et sesongkort til Bayerns hjemmebane forøvrig.

                                        2600.- var omtrent det FC København tilbydde sine supportere på langsida i Parken. Inkl. i den prisen bortsett fra alle hjemmekamper, var også gratis inngang til kampene mot Real Madrid, Juventus og Galatasaray i champions league.
                                        LOUD
                                        PROUD
                                        ULTRA

                                        Kommentar

                                        Working...