Sesongkort 2014
Collapse
X
-
Da er sesongkortet fornyet.VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!Kommentar
-
Må man innom shopen for å kjøpe nytt sesongkort på KFL-feltet? Jeg får til å kjøpe på andre felt på stadioen, men ikke A og B altså.
Får denne meldingen når jeg prøver å gå videre; "++Unfortunately one or more of your selected seats are no longer available. Please reselect new seats.++"
Kommentar
-
Må man innom shopen for å kjøpe nytt sesongkort på KFL-feltet? Jeg får til å kjøpe på andre felt på stadioen, men ikke A og B altså.
Får denne meldingen når jeg prøver å gå videre; "++Unfortunately one or more of your selected seats are no longer available. Please reselect new seats.++"
Kommentar
-
-
-
3 kort i boks. kan ikke gjøre noe annet når tilbudet er bra og vi har 2stk Riise på banen neste år.Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
Ryktes om at nissen kommer med sesonkort til meg i år.
Første gang på 5 år jeg får det da.
Kjære LSK. Behold dette tilbudet ut året.
Mange som får mye penger i jula som ikke vet hvor de skal bruke dem.
Julebonuser og halv skatt. Pluss at mange kan ønske seg dette til Jul.
Lag en helside eller 2 i RB. Evnt en kampanje med RB abbonoment.
Snakket med en bekjent som sitter på hovedtribunen.
Fortalt om det gode tilbudet LSK kjøre på sesongkort. Hæææ var svaret.
Hadde ikke hørt om dette.
Kjør standèr på sentre, reklame i posten.
Det er vel en grunn til at mange slipper bøker og cd,er i desember
Få ut budskapet, det er Jul for faan.Last edited by glasgow; 18.11.2013, 09:17.Kommentar
-
Helt enig. Hvis LSK hadde pusha skikkelig på, med blant annet spillere som også bidrar, så er jeg sikker på at vi hadde solgt sesongkort som faen, selv om opplevelsene har vært skralt de siste åra. Hvis jeg hadde blitt oppringt/spurt om å kjøpe sesongkort til 40% rabatt så hadde jeg ikke sagt nei, og jeg tror det er mange som føler det samme. Noen telefonøkter, stands på kjøpesentre, reklame i postkassa osv hadde funka. Skal ikke se bort fra at man treffer på noen tilskuere som vi har mista siden 2007, som kanskje ikke vet om tilbudet engang. Vi må få folk tilbake, og da må det koste litt!..................Kommentar
-
Kan ikke pushe sesongkort når den tekniske biten er helt på huet. Kan nå kun kjøpe sesongkort på feltene a, b og r.
Fargekodene stemmer ikke sammen med oversiktsbildet, som kan være forvirrende.
Det er helt utrolig at de ikke tar seg tid til å gjøre ting ordentlig før man lanserer sesongkort.
Jeg har bestemt for å droppe sesongkort, kjøpsmodusen er skrudd av når de ikke klarer å gjøre ting ordentlig.
Det er det samme med disse sesonkortene år etter år etter år.Kommentar
-
Kan ikke pushe sesongkort når den tekniske biten er helt på huet. Kan nå kun kjøpe sesongkort på feltene a, b og r.
Fargekodene stemmer ikke sammen med oversiktsbildet, som kan være forvirrende.
Det er helt utrolig at de ikke tar seg tid til å gjøre ting ordentlig før man lanserer sesongkort.
Jeg har bestemt for å droppe sesongkort, kjøpsmodusen er skrudd av når de ikke klarer å gjøre ting ordentlig.
Det er det samme med disse sesonkortene år etter år etter år.Kommentar
Kommentar