Sesongkort 2014

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Percy Nilegård
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2003
    • 5146

Det er helt utrolig at man fortsatt driver som en jævla pølsebod(Om noen selger pølser ikke ta det ille opp). Om man ser på kioskopplegget så ville man vel hatt problemer med å drive en pølsebod også.
    "Alltid blodsprengt"!
    Fong/Macho

Even Nordlien

Kommentar

• tullebukk
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2006
      • 5446

Jeg kom med en ide til Lsk om at spillere og fansen kunne ha en telefon konkuranse og ringe alle medlemer av Lsk,kfl og de med sesongkort i år for å selge kort... Men nei det hadde dem prøvd før og ingen tente på dette... Virker ikke som dem vil selge sesongkort spør du meg... Hadde dette blitt gjenomført hadde det garantert blitt solgt mange mange flere er nå. PS er det flere en meg som ikke får kjøpt kort til kanarifeltet?????
      Last edited by tullebukk; 18.11.2013, 13:41.

Kommentar

• iL
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Jan 2004
        • 10771

Opprinnelig skrevet av tullebukk
        Jeg kom med en ide til Lsk om at spillere og fansen kunne ha en telefon konkuranse og ringe alle medlemer av Lsk,kfl og de med sesongkort i år for å selge kort... Men nei det hadde dem prøvd før og ingen tente på dette... Virker ikke som dem vil selge sesongkort spør du meg... Hadde dette blitt gjenomført hadde det garantert blitt solgt mange mange flere er nå. PS er det flere en meg som ikke får kjøpt kort til kanarifeltet?????
        Prøvde linken fra lsk.no og får:

+Unfortunately there are no items for sale at this time. Please check back later as items may become available to purchase. Click "home" to return to the homepage.++
        Kanarifugla flyr høyt i år!

Kommentar

• Fridtjof
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2005
          • 2120

Da har jeg kjøpt fire sesongkort, blant annet sammen med Rune.

LSKs datasystemer suger såpass hardt at jeg ikke gidder å prøve engang. I stedet fikk jeg hjelp av en alle tiders nordlending over telefon hos Billettservice. Høydepunktet i samtalen var da han i frustrasjon over datasystemene utbrøt "dæven han søkksalte det satans kuksystemet gir faen ikkje meining". Nydelig!
          Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

Kommentar

• Xavi
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2008
            • 1275

Sendte de en mail ang dette, spennende hva slags svar jeg vil få.

Heisann, skal bestille sesongkort om 2 dager, så bestemte meg for å teste ut kjøpsprossessen. Så langt har det ikke fungert, første problemet var påloggingsiden. Først trudde jeg ikke at jeg hadde konto, men å velge ny bruker fantes ikke noe sted. Tilfeldigvis så husket jeg at jeg har brukt billettservice før, og fikk skaffet nytt passord til brukeren der, ellers hadde jeg vel gitt opp allerede der.

Når jeg først logget inn fikk jeg påfølgende melding :
            "++Unfortunately there are no items for sale at this time. Please check back later as items may become available to purchase. Click "home" to return to the homepage.++"

Vet ikke hvem som har laget denne siden, men de/den personen har gjort en veldig dårlig jobb. Slike tullete problemer kan gjøre så mange personer til slutt ikke gidder å kjøpe seg sesongkort. Når dere allerede har begynt å reklamere for dette på lsk.no bør det vare en prioritet at siden faktisk fungerer.

Hvis siden fortsatt ikke fungerer om 2 dager, kan jeg da få bestilt gjennom denne mailen eller må jeg ringe inn?
            Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
            Anders, Tidligere styremedlem KFL

Kommentar

• junior
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jan 2006
              • 492

Opprinnelig skrevet av Xavi
              Sendte de en mail ang dette, spennende hva slags svar jeg vil få.
              lim inn svaret du får her da
              ------- Forza Fugla! -------

Kommentar

• tullebukk
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2006
                • 5446

Tror dere det kommer et svar NEI..

Kommentar

• Slakter Fjes
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Oct 2006
                  • 288

Hadde samme problem som Xavi og Il, så jeg sendte LSK e-post i går. Fikk svar på under 24 timer og nå er alt i orden på profilen min.
                  "And I never thought this life was possible.
                  You're the yellow bird that I've been waiting for."
                  Bright Eyes - Poison Oak

Kommentar

• Xavi
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2008
                    • 1275

Hei hei.

Var akkurat inne selv for å teste siden jeg fikk tips om at det ikke fungerte. Fikk samme feilmelding som deg. Dette fungerte da jeg gikk fra jobb i dag, så må være noe teknisk her. Jeg har sendt dette videre til Billettservice. Gir deg tilbakemelding får fort jeg hører i fra dem i morgen.
                    Kudos for svar samme dag, på privat tid også. Er det billettservice som er skurken? Lukter komplott.

Kommentar

• glasgow
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jan 2007
                      • 1252

Midlertidig stengt på nett

19.11.2013 - 10:52
                      Sesongkortsalget hos Billettservice er nå stengt midlertidig på grunn av en serveroppdatering. Det finnes likevel andre måter man kan kjøpe sesongkort på.

Foto: NTB scanpix

Søndag kveld hadde vår samarbeidspartner på salg av sesongkort, Billettservice, en serveroppdatering. Dermed er sesongkortsalget stegnt inntil videre. Billettservice jobber med feilen og kommer tilbake så fort den er rettet.
                      Men, du kan kjøpe sesongkort både på telefonen gjennom Billettservices callcenter: 815 33 133, eller LSK-shop fra klokka 14 til 20 i dag.
                      LSK-shop er også åpent tirsdag og torsdag denne uka 14 til 20. Lørdag er LSK-shop stengt på grunn av at shopen er flyttet til JuleExpo på Norges Varemesse.
                      Vi kommer tilbake med mer informasjon rundt sesongkortsalget så snart vi kan.

Kommentar

• andee
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • May 2004
                        • 1191

Enig i at det er noe dritt, tullebukk, men når f.eks. nettbankene til Nordea og DNB, med millioner av brukere, også går ned fra tid til annen, er nok ikke dette noe klubben kan gardere seg mot.

Krysser fingra for at skal nordlendingen til Fridtjof jobber overtid i dag!
                        TS05 - Felt C

Kommentar

• Xavi
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2008
                          • 1275

Var samme svar jeg fikk som nå står på lsk.no

Får håpe billettservice får ræva i gir.

Kommentar

• glasgow
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jan 2007
                            • 1252

Opprinnelig skrevet av Xavi

Får håpe billettservice får ræva i gir.
                            Ja får håpe det. Bare 21 dager til tilbudet går ut.
                            Jeg forstår mindre og mindre denne datoen 10 /12. hvorfor LSK hvorfor....
                            Kjør kampanen ut året. de som ikke har fått ut fingeren da, kan takke seg sjææææl.

Kommentar

• DoubleHi5
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2011
                              • 4263

Opprinnelig skrevet av glasgow
                              Ja får håpe det. Bare 21 dager til tilbudet går ut.
                              Jeg forstår mindre og mindre denne datoen 10 /12. hvorfor LSK hvorfor....
                              Kjør kampanen ut året. de som ikke har fått ut fingeren da, kan takke seg sjææææl.
                              10. desember er vel den datoen mange får den skattefrie julelønninga? Da blir det jo komplett idioti å avslutte tilbudet denne dagen! Jeg tipper at de forlenger fristen frem til Julaften. Hvis de ikke gjør det, taper de mange salg.

Jeg tipper også at de på nyåret kommer til å gi et bedre tilbud enn fullpris minus 2 kamper.

Vi får tross alt inn en ny daglig leder med markedskompetanse fra januar!
                              Elska þetta félag

Kommentar

• Slakter Fjes
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Oct 2006
                                • 288

Alle mann fornyer, og vi utvider med en person. Seks sesongkort kjøpt!
                                "And I never thought this life was possible.
                                You're the yellow bird that I've been waiting for."
                                Bright Eyes - Poison Oak

Kommentar

• DoubleHi5
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2011
                                  • 4263

Sesongkortsalget åpnet igjen!

På grunn av en feil var sesongkortsalget hos Billettservice stengt, nå er feilen rettet.

KJØP SESONGKORT HER: https://oss.ticketmastereurope.com/h...?l=NO&team=lsk
                                  Elska þetta félag

Kommentar

• Bukkenbruse
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • May 2008
                                    • 515

Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
                                    Sesongkortsalget åpnet igjen!

På grunn av en feil var sesongkortsalget hos Billettservice stengt, nå er feilen rettet.

KJØP SESONGKORT HER: https://oss.ticketmastereurope.com/h...?l=NO&team=lsk
                                    Må man ha profil fra før, finner ikke noe sted hvor jeg kan registrere meg som "ny" kunde??

Kommentar

• FUGlinho
                                      KFL styremedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 2454

Opprinnelig skrevet av Fridtjof
                                      Da har jeg kjøpt fire sesongkort, blant annet sammen med Rune.

LSKs datasystemer suger såpass hardt at jeg ikke gidder å prøve engang. I stedet fikk jeg hjelp av en alle tiders nordlending over telefon hos Billettservice. Høydepunktet i samtalen var da han i frustrasjon over datasystemene utbrøt "dæven han søkksalte det satans kuksystemet gir faen ikkje meining". Nydelig!
                                      Det du refererer til som LSK sitt datasystem er jo billettservice sitt datasystem, det er jo derfor du må ringe billettservice for hjelp. Er enig i at det ikke er bra nok at det er så mye problemer som det har vært i år, men vi trenger ikke legge ALT over på LSK.
                                      Kim
                                      Styremedlem KFL

Kommentar

• Bukkenbruse
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • May 2008
                                        • 515

Opprinnelig skrevet av FUGlinho
                                        Det du refererer til som LSK sitt datasystem er jo billettservice sitt datasystem, det er jo derfor du må ringe billettservice for hjelp. Er enig i at det ikke er bra nok at det er så mye problemer som det har vært i år, men vi trenger ikke legge ALT over på LSK.
                                        Men at klubben ikke klarer å skaffe seg et billettsystem som gjør at man bare kan logge seg på og få et setekart over opptatte og ledige plasser, det må man kunne kritisere klubben for. Det burde være den enkleste sak i verden og løsningen ligger jo der, alle klubber ned på nivå 4 i England og nivå 3 i Tyskland som jeg har handlet billetter hos har jo et slikt system...må da gå an å få til den servicen i Norge også. Når jeg kjøpte sesongkort for 3? sesonger siden hadde vi jo en slik mulighet, men nå er den blitt borte.

Kommentar

• FUGlinho
                                          KFL styremedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2003
                                          • 2454

Opprinnelig skrevet av Bukkenbruse
                                          Men at klubben ikke klarer å skaffe seg et billettsystem som gjør at man bare kan logge seg på og få et setekart over opptatte og ledige plasser, det må man kunne kritisere klubben for. Det burde være den enkleste sak i verden og løsningen ligger jo der, alle klubber ned på nivå 4 i England og nivå 3 i Tyskland som jeg har handlet billetter hos har jo et slikt system...må da gå an å få til den servicen i Norge også. Når jeg kjøpte sesongkort for 3? sesonger siden hadde vi jo en slik mulighet, men nå er den blitt borte.
                                          Der er jeg helt enig!
                                          Kim
                                          Styremedlem KFL

Kommentar

Working...