2 voksne og 1 barn forlenget på felt N. Gikk faktisk smertefritt for min del.
Sesongkort 2014
Collapse
X
-
Kommentar
-
Gjør comeback med sesongkort og har fått med meg to voksne og ett barn i tillegg. Da blir det en nettoøkning på fire pers fra 2013. Gleder meg!
PS! Crappy løsning på nett. Kan jo ikke velge plasser selv, så måtte ringe for å få de plassene jeg ville ha (På G-feltet).Kommentar
-
Da har jeg kjøpt fire sesongkort, blant annet sammen med Rune.
LSKs datasystemer suger såpass hardt at jeg ikke gidder å prøve engang. I stedet fikk jeg hjelp av en alle tiders nordlending over telefon hos Billettservice. Høydepunktet i samtalen var da han i frustrasjon over datasystemene utbrøt "dæven han søkksalte det satans kuksystemet gir faen ikkje meining". Nydelig!
[_]D==b Gleder meg til sesongstart [_]D==b."Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)Kommentar
-
Dette er jo en flott julegave. Har i alle år savnet noe symbolsk å putte i en konvolutt under juletreet.. Et kort eller noe med litt sesonginfo på fra LSK. Sesongkortet pleier jo ikke å lande 4 timer før avspark i første seriekamp...Kommentar
-
Sint og tverr på felt NKommentar
-
-
Prøvde nå for moro skyld, og det ser ikke ut til at man kan velge sete på det feltet man vil sitte. Det er jo ganske dårlig, da man lett kan velge dette på enkeltkamper. La også inn 3 stk på kfl-feltet, og det så ut til å fungere greit.VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!Kommentar
-
Dette bestillingssystemet de benytter seg av er fra nitten-pil-og-bue. Utrolig at det ikke er mulig å velge seg en plass når man skal handle sesongkort. Herregud, det er så sykt mye å ta tak i for denne administrasjonen, og når det aller meste dreier seg om hvordan de behandler det de kaller kundene sine, så vet jeg at de har en forferdelig lang veg å gå.
Rimelig sikker på at dette ikke hjelper med ny daglig leder, dette sitter i veggene der borte. Her må det røskes skikkelig om noe skal bedres.Kommentar
-
Må si jeg lurer på om LSK i det hele tatt har lyst på at folk skal benytte seg av tilbudet på sesongkortet. Når en bedrift legger ut ett tilbud på ett produkt, er vel det i aller fleste tilfeller for at det skal selges flere enheter av det produktet?? Ett tilbud kan fungerer på flere måter:
1. Mersalg på andre produkter. Noe som mange bensinstasjoner gjør, er at de har ett bra tilbud på ett produkt eller tjeneste og reklamerer sterkt med det, i håp om at flere skal dra innom den bensinstasjonen og handle mer av andre produkter samtidig. Kaffeavtale, pølsemeny o.l.
2.Mersalg på det enkelte produkt. En bedrift kan komme med ett godt tilbud på ett produkt for å selge betydelig mer av det produktet og derfor tjene mer på det produktet, enn de ellers ville ha gjort uten det tilbudet. F.eks vanlig pris på boller er 10kr de selger 10 om dagen altså 100kr om dagen på boller. Så kommer de med ett tilbud på bollene, 5kr pr bolle. De selger da 40 boller om dagen altså 200 kr på boller.
I LSK sitt tilfelle er det nok alternativ 2 som er mest sannsynlig da mange velger å kjøpe over tlf og nett. Så derfor synes jeg det er merkelig hvor dårlig markedsføring det er over dette tilbudet. Da de burde selge så mye som mulig mens tilbude pågår. For prisen uten det tilbudet er rimelig høy og jeg tviler på at så mange kommer til å kjøpe sesongkort etter 10 des. Da de finner ut prisforskjellen før og etter 10 des, trur jeg de heller står over.
Noen punkter jeg synes LSK kunne gjort bedere:
-Facebook. Sist gang LSK reklamerte på Facebook om tilbudet var 13november. Jeg hadde tålt å sett dette minst 1-2 ganger i uka, slik at alle de 19 342 som følger LSK på Facebook hadde fått det med seg. Hadde bare halvparten av de som liker siden til Lillestrøm kjøpt sesongkort, hadde Åråsen vært utsolgt!
-LSK.no. I løpet av en måned er det noen tusen som er innom LSK.no. Saken burde være klistret slik at uansett når du går inn på siden så ser du saken. Var innom der nå og så saken ganske fort. Så det virket greit.
-RB. LSK og RB er jo ganske nære. Hvor vanskelig kan det være å få inn en annonse på RB.no f.eks "Lillestrøm SK 40 år i toppen, 40% avslag på sesongkort. Frem til 10 desember" Nå leser jeg ikke papirutgaven så ofte men de gangene jeg har gjort det i siste har ikke jeg sett noe om det, ikke heller på RB.no.
-E-Mail og sms. Jeg vet at LSK zone har både nummeret mitt og mailen min. Jeg har ikke fått noe der..
-Plakater. Før vær hjemmekamp var det plakater rundt om i Romerike som reklamerte om hjemmekampene. Da trur jeg at LSK kunne gjort det samme 1 gang med tilbudet om sesongkort. Samme på kjøpesentre og skoler.
-tv2, vg, Nettavisen o.l Det er ikke bare lett å få til noe der. Men jeg vet at vært år så har div nettsider en tabell over billett og sesongkortpriser på de forskjellige stadionene. Da burde LSK være tidlig ute å tipse hvor billig de har det nå. Pga 40 år i toppen.
-Tilbudstiden. Tilbudet burde vart t.o.m i hvertfall 22 desember, altså kun 12 dager lengere. Slik at alle får mulighet til å kjøpe det som f.eks julepresang. I henhold til når folk velger å kjøpe julegaver og når de får siste lønning før jul. I mitt tilfelle, 15 des.
-Ringerunde. Flere år har jeg blitt oppringt av div spillere med spørsmål om jeg vil fornye. Dette er noe som jeg er sikker på at mange av spillerene ikke har så mye i mot. Og jeg trur det er få som sier nei til f.eks Kippe eller Riise, hvis de skulle ringe og spørre om jeg vil fornye.
Dette er bare MITT synspunkt på dette. Og MIN personlige mening. Kan godt hende LSK har gjort mye av dette uten av at jeg har fått det med meg. Men som jeg ser det nå pdd. så er det litt for dårlig markedsføring av sesongkortsalget. Jeg er litt over middels interessert i sportsklubben så jeg ville ha kjøpt uansett. Men det må jobbes litt for å få han som er på Åråsen en gang i blandt og kaaanskje vurderer å kjøpe sesongkort. Eller noen som vurderer å kjøpe sesongkort til julegave til noen.Kommentar
-
Konemor dro meg med på JuleExpo i dag. LSK hadde stor stand der, og fikk ordnet meg sesongkort av Fetsundrånern. Men ikke et sted så vidt jeg kunne se stod det noe om sesongkort tilbudet, iallefall ikke på annet enn prislistene i salgsboden. Dette burde vært annonsert mye bedre - feks store bannere. Med den mengden med folk innom messa, så vil jeg tro de kunne solgt en god del sesongkort bare ved å vært mer synlige.LasseNKommentar
-
Jeg har absolutt ikke studert betingelsene, bare så det er sagt. Er bare fornyelse som er aktuelt for min del uansett...Knurr...Kommentar
-
Du bare fabler du Leif :P Rabatten gjelder ved kjøp og fornyelse. Den 10ende desember er også fristen for "sikring av fjorårets plass" for dem som sverger til sitta, men det gjøkke du, så da er det uaktuelt for din del uansettKommentar
Kommentar