Sesongkort 2014

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Børge
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2013
    • 2564

2 voksne og 1 barn forlenget på felt N. Gikk faktisk smertefritt for min del.
    Sint og tverr på felt N

Kommentar

• Xavi
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2008
      • 1275

Opprinnelig skrevet av Bukkenbruse
      Må man ha profil fra før, finner ikke noe sted hvor jeg kan registrere meg som "ny" kunde??
      En løsning er å lage ny bruker på billettservice.
      Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
      Anders, Tidligere styremedlem KFL

Kommentar

• Geirfugl
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Nov 2006
        • 561

Gjør comeback med sesongkort og har fått med meg to voksne og ett barn i tillegg. Da blir det en nettoøkning på fire pers fra 2013. Gleder meg!

PS! Crappy løsning på nett. Kan jo ikke velge plasser selv, så måtte ringe for å få de plassene jeg ville ha (På G-feltet).

Kommentar

• Rune
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Aug 2008
          • 1229

Opprinnelig skrevet av Fridtjof
          Da har jeg kjøpt fire sesongkort, blant annet sammen med Rune.

LSKs datasystemer suger såpass hardt at jeg ikke gidder å prøve engang. I stedet fikk jeg hjelp av en alle tiders nordlending over telefon hos Billettservice. Høydepunktet i samtalen var da han i frustrasjon over datasystemene utbrøt "dæven han søkksalte det satans kuksystemet gir faen ikkje meining". Nydelig!
          Sesongkort for første gang På høy tid etter å ha fulgt LSK siden midten av 90-tallet.

[_]D==b Gleder meg til sesongstart [_]D==b.
          "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

Kommentar

• Xavi
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2008
            • 1275

Da var endelig sesongkortet bestilt.

Kommentar

• glasgow
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jan 2007
              • 1252

Håper sesongkortene går unna på resten av stadion også. Burde ligget som popup REKLAME på LSK .NO

Kommentar

• AG-3
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jul 2006
                • 1081

Dette er jo en flott julegave. Har i alle år savnet noe symbolsk å putte i en konvolutt under juletreet.. Et kort eller noe med litt sesonginfo på fra LSK. Sesongkortet pleier jo ikke å lande 4 timer før avspark i første seriekamp...

Kommentar

• Børge
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2013
                  • 2564

Opprinnelig skrevet av Geirfugl
                  Gjør comeback med sesongkort og har fått med meg to voksne og ett barn i tillegg. Da blir det en nettoøkning på fire pers fra 2013. Gleder meg!
                  Opprinnelig skrevet av Rune
                  Sesongkort for første gang På høy tid etter å ha fulgt LSK siden midten av 90-tallet.
                  Opprinnelig skrevet av Xavi
                  Da var endelig sesongkortet bestilt.
                  I best stil, stjålet fra NRK: hva føler dere nå?
                  Sint og tverr på felt N

Kommentar

• Xavi
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2008
                    • 1275

Optimistisk

Kommentar

• Fuglamannen
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Aug 2011
                      • 543

Kortet blir nå bestilt + ekstra julegave til minstebror

Kommentar

• GIFKanari
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2009
                        • 8243

Man må ringe hvis man selv vil velge hvor man vil sitte, er det i praksis slik dette systemet funker?

Kommentar

• maurakanari
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jul 2005
                          • 641

Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                          Man må ringe hvis man selv vil velge hvor man vil sitte, er det i praksis slik dette systemet funker?
                          Prøvde nå for moro skyld, og det ser ikke ut til at man kan velge sete på det feltet man vil sitte. Det er jo ganske dårlig, da man lett kan velge dette på enkeltkamper. La også inn 3 stk på kfl-feltet, og det så ut til å fungere greit.
                          VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

Kommentar

• flisbyen
                            Utestengt
                            • Sep 2010
                            • 305

Dette bestillingssystemet de benytter seg av er fra nitten-pil-og-bue. Utrolig at det ikke er mulig å velge seg en plass når man skal handle sesongkort. Herregud, det er så sykt mye å ta tak i for denne administrasjonen, og når det aller meste dreier seg om hvordan de behandler det de kaller kundene sine, så vet jeg at de har en forferdelig lang veg å gå.

Rimelig sikker på at dette ikke hjelper med ny daglig leder, dette sitter i veggene der borte. Her må det røskes skikkelig om noe skal bedres.

Kommentar

• Patriot
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Nov 2010
                              • 437

To ekstra sesongkort kjøpt i julegaver! Har troa på 2014.

Kommentar

• iL
                                Seniormedlem
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Jan 2004
                                • 10771

Da har jeg fått ut fingeren også!
                                Kanarifugla flyr høyt i år!

Kommentar

• KrisB
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2008
                                  • 2923

Må si jeg lurer på om LSK i det hele tatt har lyst på at folk skal benytte seg av tilbudet på sesongkortet. Når en bedrift legger ut ett tilbud på ett produkt, er vel det i aller fleste tilfeller for at det skal selges flere enheter av det produktet?? Ett tilbud kan fungerer på flere måter:

1. Mersalg på andre produkter. Noe som mange bensinstasjoner gjør, er at de har ett bra tilbud på ett produkt eller tjeneste og reklamerer sterkt med det, i håp om at flere skal dra innom den bensinstasjonen og handle mer av andre produkter samtidig. Kaffeavtale, pølsemeny o.l.

2.Mersalg på det enkelte produkt. En bedrift kan komme med ett godt tilbud på ett produkt for å selge betydelig mer av det produktet og derfor tjene mer på det produktet, enn de ellers ville ha gjort uten det tilbudet. F.eks vanlig pris på boller er 10kr de selger 10 om dagen altså 100kr om dagen på boller. Så kommer de med ett tilbud på bollene, 5kr pr bolle. De selger da 40 boller om dagen altså 200 kr på boller.

I LSK sitt tilfelle er det nok alternativ 2 som er mest sannsynlig da mange velger å kjøpe over tlf og nett. Så derfor synes jeg det er merkelig hvor dårlig markedsføring det er over dette tilbudet. Da de burde selge så mye som mulig mens tilbude pågår. For prisen uten det tilbudet er rimelig høy og jeg tviler på at så mange kommer til å kjøpe sesongkort etter 10 des. Da de finner ut prisforskjellen før og etter 10 des, trur jeg de heller står over.

Noen punkter jeg synes LSK kunne gjort bedere:

-Facebook. Sist gang LSK reklamerte på Facebook om tilbudet var 13november. Jeg hadde tålt å sett dette minst 1-2 ganger i uka, slik at alle de 19 342 som følger LSK på Facebook hadde fått det med seg. Hadde bare halvparten av de som liker siden til Lillestrøm kjøpt sesongkort, hadde Åråsen vært utsolgt!

-LSK.no. I løpet av en måned er det noen tusen som er innom LSK.no. Saken burde være klistret slik at uansett når du går inn på siden så ser du saken. Var innom der nå og så saken ganske fort. Så det virket greit.

-RB. LSK og RB er jo ganske nære. Hvor vanskelig kan det være å få inn en annonse på RB.no f.eks "Lillestrøm SK 40 år i toppen, 40% avslag på sesongkort. Frem til 10 desember" Nå leser jeg ikke papirutgaven så ofte men de gangene jeg har gjort det i siste har ikke jeg sett noe om det, ikke heller på RB.no.

-E-Mail og sms. Jeg vet at LSK zone har både nummeret mitt og mailen min. Jeg har ikke fått noe der..

-Plakater. Før vær hjemmekamp var det plakater rundt om i Romerike som reklamerte om hjemmekampene. Da trur jeg at LSK kunne gjort det samme 1 gang med tilbudet om sesongkort. Samme på kjøpesentre og skoler.

-tv2, vg, Nettavisen o.l Det er ikke bare lett å få til noe der. Men jeg vet at vært år så har div nettsider en tabell over billett og sesongkortpriser på de forskjellige stadionene. Da burde LSK være tidlig ute å tipse hvor billig de har det nå. Pga 40 år i toppen.

-Tilbudstiden. Tilbudet burde vart t.o.m i hvertfall 22 desember, altså kun 12 dager lengere. Slik at alle får mulighet til å kjøpe det som f.eks julepresang. I henhold til når folk velger å kjøpe julegaver og når de får siste lønning før jul. I mitt tilfelle, 15 des.

-Ringerunde. Flere år har jeg blitt oppringt av div spillere med spørsmål om jeg vil fornye. Dette er noe som jeg er sikker på at mange av spillerene ikke har så mye i mot. Og jeg trur det er få som sier nei til f.eks Kippe eller Riise, hvis de skulle ringe og spørre om jeg vil fornye.

Dette er bare MITT synspunkt på dette. Og MIN personlige mening. Kan godt hende LSK har gjort mye av dette uten av at jeg har fått det med meg. Men som jeg ser det nå pdd. så er det litt for dårlig markedsføring av sesongkortsalget. Jeg er litt over middels interessert i sportsklubben så jeg ville ha kjøpt uansett. Men det må jobbes litt for å få han som er på Åråsen en gang i blandt og kaaanskje vurderer å kjøpe sesongkort. Eller noen som vurderer å kjøpe sesongkort til julegave til noen.

Kommentar

• LasseN
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • May 2005
                                    • 1610

Konemor dro meg med på JuleExpo i dag. LSK hadde stor stand der, og fikk ordnet meg sesongkort av Fetsundrånern. Men ikke et sted så vidt jeg kunne se stod det noe om sesongkort tilbudet, iallefall ikke på annet enn prislistene i salgsboden. Dette burde vært annonsert mye bedre - feks store bannere. Med den mengden med folk innom messa, så vil jeg tro de kunne solgt en god del sesongkort bare ved å vært mer synlige.
                                    LasseN

Kommentar

• GIFKanari
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2009
                                      • 8243

Har nå sjekket litt rundt og sett at Billettservice vitterlig har løsninger for andre lag der man faktisk også har mulighet til å velge plassen sin selv. Merkelige greier.

Kommentar

• Leif A
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Dec 2003
                                        • 3962

Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                        Har nå sjekket litt rundt og sett at Billettservice vitterlig har løsninger for andre lag der man faktisk også har mulighet til å velge plassen sin selv. Merkelige greier.
                                        Var det ikke slik at det rabatterte tilbudet kun gjelder fornyelse, og kun frem til 10. desember?
                                        Jeg har absolutt ikke studert betingelsene, bare så det er sagt. Er bare fornyelse som er aktuelt for min del uansett...
                                        Knurr...

Kommentar

• knut
                                          Make knut Great Again
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2006
                                          • 9539

Opprinnelig skrevet av Leif A
                                          Var det ikke slik at det rabatterte tilbudet kun gjelder fornyelse, og kun frem til 10. desember?
                                          Jeg har absolutt ikke studert betingelsene, bare så det er sagt. Er bare fornyelse som er aktuelt for min del uansett...
                                          Du bare fabler du Leif :P Rabatten gjelder ved kjøp og fornyelse. Den 10ende desember er også fristen for "sikring av fjorårets plass" for dem som sverger til sitta, men det gjøkke du, så da er det uaktuelt for din del uansett

Kommentar

Working...