Sesongkort 2014

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • armykanari
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2009
    • 742

    Har fått 3 kompiser som tidligere har hatt kort på feltet til kjøpe igjen til neste år!! Push på kompiser og andre kjente nå, så blir vi mange flere til neste år!

    Kommentar

    • wænk
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2006
      • 2244

      Jeg og venninna mi har også kjøpt til neste år, til tross for at jeg kunne fått gratisbilletter til oss, til alle kampene. Med sånn pris er det verdt å slippe forhåndsbestillinger.
      If you're not living on the edge, you take up too much room!

      Kommentar

      • runarM
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2004
        • 565

        Nytt kort på plass. Noen bør se over den handelsløsninga, den ser rimelig hjemmelaga ut.
        runarM

        Kommentar

        • flisbyen
          Utestengt
          • Sep 2010
          • 305

          Kan ikke skjønne at ikke en løsning hvor det er mulig for meg å velge hvor jeg vil sitte er mulig. Må man ringe for slikt i 2013? Merkelige greier, og merkelig nok til at jeg dropper korta.

          Kommentar

          • Petter Ø
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Mar 2004
            • 3008

            Sesongkort fornyet. Gikk lett som en plett. Brukte linken fra epost, la inn betaling og var ferdig på 5 min(ned fra dagesvis tidligere år). Så løsning er i alle fall god for de som ikke skal gjøre noen endringer.
            Petter Ø - Kreativ Kanaris
            http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
            Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

            Kommentar

            • flisbyen
              Utestengt
              • Sep 2010
              • 305

              Opprinnelig skrevet av Petter Ø
              Sesongkort fornyet. Gikk lett som en plett. Brukte linken fra epost, la inn betaling og var ferdig på 5 min(ned fra dagesvis tidligere år). Så løsning er i alle fall god for de som ikke skal gjøre noen endringer.
              Eller kjøpe nytt....

              Kommentar

              • Børge
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2013
                • 2558

                Opprinnelig skrevet av flisbyen
                Kan ikke skjønne at ikke en løsning hvor det er mulig for meg å velge hvor jeg vil sitte er mulig. Må man ringe for slikot i 2013? Merkelige greier, og merkelig nok til at jeg dropper korta.
                100 % enig at det er håpløst. Hvorfor skal man ikke kunne velg plass ved sesongkort når man kan velge det når man kjøper enkeltbilletter?
                Sint og tverr på felt N

                Kommentar

                • G-Man
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2011
                  • 3209

                  2 stk sesongkort herved kjøpt og betalt. Fornyelse er heldigvis raskt og enkelt.

                  Kommentar

                  • kjellfjell
                    Juniormedlem
                    Bøffel
                    • Jun 2006
                    • 29

                    4 kort ble kjøpt på lørdag. Men vi droppa det nesten fordi man ikke får valgt plass på internett. Dette helt sprengt og høl i hodet! Må utbedres før neste år.
                    LSK rykker aldri ned. De hører hjemme i den norske eliteserien, slo Erik Mykland fast i TV2-studioet.

                    Kommentar

                    • GIFKanari
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2009
                      • 8243

                      En tragedie for klubben at man før en sesong der man driver en jubileumskampanje ikke klarer å legge til rette for nye sesongkortkunder på nett. Hva er da poenget med en kampanje i tjue fuckings tretten? Og om to dager skyter prisene i været.

                      Vanskelig å hevde seg når man er sin egen verste fiende.

                      Kommentar

                      • Trüm
                        Medlem
                        Møteplager
                        • Apr 2011
                        • 74

                        Klarte etter mye slit å bestille meg et sesongkort - det var ikke enkelt...
                        MB Mutiny Soccer - Dum Spiro Spero

                        Kommentar

                        • Lars
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2004
                          • 6156

                          Da har jeg endelig fått ut fingeren og bestilt meg et sesongkort til kjempepris. Har også tatt en runde blant familie og venner for å minne dem på supertilbudet som varer fram til i morgen. Oppfordrer ALLE andre til å gjøre det samme - både bestille til seg selv og ikke minst pushe på familie og venner. Mange bekker små osv. Kjør på!

                          Kommentar

                          • tullebukk
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2006
                            • 5446

                            prøvde på telefon i dag kom bare til en svarer som begynte med trykk 1 for osv osv kjente jeg blei irritert og ga opp..Kan noen legge ut et tlf jeg kan få kjøpt sesong kort på.......Lsk dette er 2013 dere lever i 1946.

                            Kommentar

                            • FUGlinho
                              KFL styremedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 2454

                              Opprinnelig skrevet av tullebukk
                              prøvde på telefon i dag kom bare til en svarer som begynte med trykk 1 for osv osv kjente jeg blei irritert og ga opp
                              Du forventer vel ikke at du skal komme rett til sesongkort for LSK når du ringer billettservice? Skjønner at det har vært problemer med dette, men man trenger ikke gjøre det vanskeligere enn det det er... Ringer man billettservice så får man ha såpass tålmodighet at man klarer å følge det telefonsystemet der uten å gi opp.

                              Opprinnelig skrevet av tullebukk
                              Kan noen legge ut et tlf jeg kan få kjøpt sesong kort på.......Lsk dette er 2013 dere lever i 1946.
                              Du har jo ringt billettservice, det er de som selger sesongkort for LSK. Tror ikke det vil nytte med andre telefonnummere...
                              Kim
                              Styremedlem KFL

                              Kommentar

                              • tullebukk
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2006
                                • 5446

                                Dette kunne Lsk ha løst på en mye mye bedre måte.

                                Kommentar

                                • Ola
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2003
                                  • 1651

                                  Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                  Dette kunne Lsk ha løst på en mye mye bedre måte.
                                  Jeg fikk endelig ut fingern i dag, helt i siste liten - og det er min skyld.

                                  Men da feltene som kom opp var på andre steder enn jeg ønsket(innen samme pris kategori), så droppet jeg det. Hadde jeg fått riktig felt hadde jeg kjøpt. Det bestre hadde selvsagt vært å kunne velge sete.

                                  Den Lillestrømsiden som lå bak Billettservice sitt topplag var forresten utrolig amatørmessig. Ikke tatt seg tid til å oversette fra engelsk, lite intuitiv GUI, hick-ups og diverse feil, generelt lite imponerende - men helt på linje med det LSK har levert på dette området de siste 4-5 årene.

                                  Kommentar

                                  • Geirfugl
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Nov 2006
                                    • 561

                                    Jeg er helt enig i at løsningen er ræva. Når det er sagt så tok det meg fem minutter å bestille billettene på telefon. Det overlever de fleste, selv i verdens rikeste land. Get over it.
                                    Neste år tar vi alt..

                                    Kommentar

                                    • Lars
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2004
                                      • 6156

                                      Veldig enig med Geirfugl når det gjelder å ha to tanker i hodet samtidig i denne saken. Først må vi i kveld og i morgen gjøre det beste ut av situasjonen og sørge for at så mange som mulig slår til på tilbudet. SÅ kan vi ta et oppgjør med klubben om den svake nettløsningen. Det å droppe sesongkort i 2014 fordi betalingsløsningen på nett er dårlig, synes jeg blir i overkant sutrete.

                                      Kommentar

                                      • knut
                                        Make knut Great Again
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Dec 2006
                                        • 9463

                                        Å bestille over telefon var balsam for sjelen, nordlænningdama hørte til og med heit ut. Men det hjelper unifær som å ha Westerberj på backen når LSK hele tiden referer til en jævla ufungerende webløsning for bestilling.

                                        At vi bor i "verdens rikeste land" og dette er et i-landsproblem er en selvfølge, men det blir litt sånn "spis opp maten din, det finnes sultne barn i Afrika"-argumentasjon; det har lite for seg. Håndtverket er like dårlig for det og jeg utfordrer alle til å finne en dårligere salgsløsning på nett. Jeg har handla på nett i ett dusin år og kan ikke huske å ha vært borti no dårligere, det inkluderer en nettside fra Antigua..

                                        Kommentar

                                        • G-Man
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Sep 2011
                                          • 3209

                                          Ingen tvil om at nettløsningen er hinsides elendig, og et uverdig tilbud til trofaste fans.

                                          Jeg hadde 3 personer som har vært med på flere kamper i år, som planla å kjøpe sesongkort for 2014 og bli "blodfans". Etter mye tid og frustrasjon ga de opp i illsinne da "systemet" ikke ville la de velge plassene ved siden av oss (som trolig er ledige, var det ihvertfall i 2013). Ok, skal vel klare å lokke dem med på enkeltkamper i 2014 også, men her gir LSK bort muligheten til å rekruttere til "grunnfjellet".

                                          Kan ikke noen sende en skarp mail til vår nye daglige leder og gjøre henne oppmerksom på at dette må oppgraderes kraftig til neste år? I motsatt fall støtter jeg den ofte foretrukne løsningen her på forumet (seriøst): NOEN MÅ GÅ!

                                          Kommentar

                                          Working...