Sesongkort 2014

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • junior
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2006
    • 492

Sent ute med sesongkort, men lar meg inspirere av dere her inne til å kjøpe sesongkort i år. klinker til med 2 stykker til og med Julegave nr 1 blir dermed unnagjort tidlig i år! Men jeg har litt trøbbel her, får ikke bestilt sesongkort til feltet (har ikke sesongkort fra før) og kommer ikke gjennom på telefon til billettservice (opptattsignal). Får prøve igjen om noen timer =) noen andre som har forsøkt å ringe billettervice i dag? Kan jo være at telefonen min er litt bajas, men funker til andre.

Edit: kom igjennom til BS nå, stor pågang i dag pga billetter til metallicakonsert, jeg var nummer 53 i køen! Blir nok lunsjprosjekt dette.
    ------- Forza Fugla! -------

Kommentar

• Håkon Henriksen
      Administrator
      • Nov 2003
      • 6411

Da har jeg fornyet mine to også

Kom igjen folkens, kjøp nå!
      Håkon Henriksen
      -
      Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
      -
      ALT FOR FUGLA

Kommentar

• Ola
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2003
        • 1651

Opprinnelig skrevet av junior
        Sent ute med sesongkort, men lar meg inspirere av dere her inne til å kjøpe sesongkort i år. klinker til med 2 stykker til og med Julegave nr 1 blir dermed unnagjort tidlig i år! Men jeg har litt trøbbel her, får ikke bestilt sesongkort til feltet (har ikke sesongkort fra før) og kommer ikke gjennom på telefon til billettservice (opptattsignal). Får prøve igjen om noen timer =) noen andre som har forsøkt å ringe billettervice i dag? Kan jo være at telefonen min er litt bajas, men funker til andre.

Edit: kom igjennom til BS nå, stor pågang i dag pga billetter til metallicakonsert, jeg var nummer 53 i køen! Blir nok lunsjprosjekt dette.

Lot meg inspirere til slutt jeg også. 2 stk på felt O. Det gikk veldig smidig på billettservice, fikk velge mellom både felt og rad og nummer. Ble til og med opplyst om antall seter til neste felt. Fantastisk kundeservice!!

Det er tydeligvis å ringe som er greia...

Kommentar

• junior
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2006
          • 492

Opprinnelig skrevet av Ola
          Lot meg inspirere til slutt jeg også. 2 stk på felt O. Det gikk veldig smidig på billettservice, fikk velge mellom både felt og rad og nummer. Ble til og med opplyst om antall seter til neste felt. Fantastisk kundeservice!!

Det er tydeligvis å ringe som er greia...
          Konge! =) har fått kjøpt sesongkort nå jeg og!
          ------- Forza Fugla! -------

Kommentar

• tullebukk
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2006
            • 5446

Når det tar 31 minutter for å bestille sesonkort til Lsk , blir man frista til å tru at dem ikke vil selge...Etter mange du er nr 3 i køen for så å være nr 11 og tilbake til 3 osv osv fikk jeg da endelig bestilt kort....Lsk dere har en jobb å gjøre til neste år for dette holder ikke ...

Kommentar

• glasgow
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jan 2007
              • 1252

Opprinnelig skrevet av tullebukk
              Når det tar 31 minutter for å bestille sesonkort til Lsk , blir man frista til å tru at dem ikke vil selge...Etter mange du er nr 3 i køen for så å være nr 11 og tilbake til 3 osv osv fikk jeg da endelig bestilt kort....Lsk dere har en jobb å gjøre til neste år for dette holder ikke ...
              Liker å høre at det er kø på tlf for å kjøpe sesongkort. Håper pausemusikken var bra..

Kommentar

• Uwes disippel
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2006
                • 6039

Opprinnelig skrevet av tullebukk
                Jeg skyter mot LSK i hytt og pine. Men her er det da virkelig Billettservice som ikke har en fungerende løsning? Og når du også prøver å kjøpe billett samtidig som Metallica blir lagt ut, så blir det slik. Billettservice er så vidt meg bekjent det største stedet for å selge billetter i Norge. Kanskje LSK ikke er tydelige nok med kravene og forventningene sine mot Billettservice, men å skyte LSK for dårlig løsning er helt feil. Hvem som står bak "LSK account manager" vet jeg ikke, men tror nok det er Billettservice her også.

Kommentar

• Bibaboy
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Mar 2008
                  • 712

Ringte Lisbeth Tørres i LSK. Tok 5 minutter så var det i orden. Ikke problem i det hele tatt.
                  Fugla Forever

Kommentar

• rugbar
                    Seniormedlem
                    Forumonanist
                    • Apr 2007
                    • 152

Er det noe status for antall solgte sesongkort?

Forøverig er det et par kommentarer til den nettbaserte løsningen for bestilling av årskort:
                    * Hvorfor må man gjøre en betalingstransaksjon pr kort?
                    * Hvorfor får man ikke velge sete/rad når man kjøper billett på sitta?
                    * Ellers vart det god hjlep på telefon, ros til LSK der!

Kommentar

• Felt C
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Mar 2004
                      • 776

Fristen er forlenget til 10.januar ifølge lsk.no.Bra!

Kommentar

• tullebukk
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2006
                        • 5446

Veldig bra at Lsk utvider kjøpetiden...Nå håper jeg dem får spillerne med på en ringe runde ,, bruk listene med navn fra Lsk,Kfl medlemmer ... Selger garantert 500 kort til på dette ..... Jeg stiller gjerne opp på en slik dugnad..

Kommentar

• Spntneous
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2007
                          • 1990

Supert med forlengelse! Dette har klubben alt å vinne på. Hva var tallet på solgte før forlenget frist? gjerne sammenlignet med i fjor på disse tider.

edit: leif
                          Stolt programleder av Kanari-fansen Radio!
                          Episodene ligger på iTunes og kfl.no

Kommentar

• Fuglamannen
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Aug 2011
                            • 543

Etter fristen har gått med de prisene som har vært tror jeg det blir svært få sesongkort salg etter tilbudet.....

En ringerunde fra LSK gutta hadde ikke vært dumt nei

Kommentar

• Jannis
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jun 2005
                              • 266

Opprinnelig skrevet av Fuglamannen
                              Etter fristen har gått med de prisene som har vært tror jeg det blir svært få sesongkort salg etter tilbudet.....

En ringerunde fra LSK gutta hadde ikke vært dumt nei
                              Eller en skikkelig signering.....

Kommentar

• DoubleHi5
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2011
                                • 4263

"Suksessen fortsetter" ???

At fristen kom til å bli forlenget, er jo noe mange har spådd tidligere. Nå håper jeg LSK sørger for å markedsføre dette skikkelig! Dette er jo den perfekte julepresangen til alle som er interessert klubben!

På lsk.no ligger det en artikkel med overskriften "Suksessen fortsetter". Hvilken suksess? Hva med å forsøke å lage en overskrift som gjør det enkelt å forstå at fristen for å kjøpe sesongkort til superpris faktisk er forlenget? "Suksessen fortsetter" er jo (dessverre) antageligvis den dårligste overskriften man kunne ha valgt i denne klubben akkurat nå! Vi har blitt så vant til å høre om klubbens "suksess" og om "keiserens nye klær" at vi ikke tar det alvorlig lenger.

Dette er ikke sutring, om noen skulle mene det, det er et faktum at klubben og lsk.no ikke er sterke på kommunikasjon. For å være svært diplomatisk.

Fristen forlenget, Fristen forlenget til 10. januar, eller Sesongkort til superpris til 10. januar er tre forslag lsk.no skal få helt gratis av meg.

Kommunikasjon må gjøres enkelt og tydelig. Og troverdig.
                                Elska þetta félag

Kommentar

• maurakanari
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jul 2005
                                  • 641

Enig. Lsk må slutte å juge til supporterne sine, ved å skape falske forventninger. Er lei av at gutta sier " vi har hatt en strålende treningsuke, og er virkelig tente foran denne kampen hvor vi garanterer 3 poeng ". Så kommer kampen, vi taper 3-0 og ser den Labreste innsatsen ever. Greit å prøve å skape entusiasme, men når sånne utspill gjentar seg foran hver kamp, og selve kampen utvikler seg stikk motsatt, så trur ikke folk lenger på hva som blir sagt. Man vet at det er bullshit.

Til topic, bra at de forlenger salget. Her bør man klare 4500-5000 solgte sesongkort inklusiv sponsorer. Kanskje vi klarer et snitt på 6500 i år. Kommer selvsagt an på om vi kommer oss høyere på tabellen og får inn noen artister på banen.
                                  VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

Kommentar

• GIFKanari
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2009
                                    • 8243

Kunde: Glad for at dere forlenger fristen- men dette kunne dere meldt de som har handlet i dag (før de handlet). Det GJØR ikke noe å ha 4-5000 ekstra i jula, liksom. Jeg var i dialog med dere på Twitter også.. Spekulativt!

LSK: Det er ingenting spekulativt med dette. Vi hadde en frist, men vi ønsket å forlenge denne for å få med enda flere. Vi følte at vårt tilbud var så godt at flere burde få muligheten til å kjøpe dette. Vi gjør det i positiv ånd og gleder oss over at flere velger å kjøpe sesongkort i 2014
                                    ------------------------------------------
                                    Kunden har alltid feil, inrømm ingenting.

Kommentar

• Patriot
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Nov 2010
                                      • 437

Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
                                      "Suksessen fortsetter" ???

Kommunikasjon må gjøres enkelt og tydelig. Og troverdig.
                                      Enig.

Derfor ble jeg ikke veldig happy da jeg fikk denne på sms av LSK:
                                      "Fantastiske nyheter! Vi vil ha med flere på Åråsen i 2014, derfor utsetter vi fristen: Fram til 10. januar kan du kjøpe sesongkort for 2014 til superbillige priser. Spre budskapet! Forza Fugla!"

Kommentar

• dennis
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Apr 2006
                                        • 872

[QUOTE=Patriot;555043]Enig.

Derfor ble jeg ikke veldig happy da jeg fikk denne på sms av LSK:
                                        "Fantastiske nyheter! Vi vil ha med flere på Åråsen i 2014, derfor utsetter vi fristen: Fram til 10. januar kan du kjøpe sesongkort for 2014 til superbillige priser. Spre budskapet! Forza Fugla!"

Grunnen er vel heller at klubben mente dette var ett kjempetilbud for supporterne.
                                        jeg sjøl føler meg litt lurt av propagandaen som gikk ut:
                                        40% på sesongkort!!!
                                        Betalte 3200,- i fjor noe som skulle gi meg en pris på 1920,- i år... betalte 2340,-.
                                        Har også råd til det og bestilte på mandag ... men så var det det med 40% da!!

Kommentar

• Børge
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Sep 2013
                                          • 2564

[QUOTE=dennis;555045]
                                          Opprinnelig skrevet av Patriot
                                          Grunnen er vel heller at klubben mente dette var ett kjempetilbud for supporterne.
                                          jeg sjøl føler meg litt lurt av propagandaen som gikk ut:
                                          40% på sesongkort!!!
                                          Betalte 3200,- i fjor noe som skulle gi meg en pris på 1920,- i år... betalte 2340,-.
                                          Har også råd til det og bestilte på mandag ... men så var det det med 40% da!!
                                          Er det nevnt noe om at 40 % gjelder på prisen for 2012? Personlig synes jeg prisen er utmerket. Jeg håper man kjører samme prisen for 2015. Er relativt sikker på at deler av kjøpergruppen er sensitive på pris.

Jeg synes det er håpløst at produktet billettservice levere en så dårlig løsning med tanke på manglende mulighet til å velge seg en plass. Derimot skal LSK ha skryt for prisen på sesongkort. Sammenlignet med de andre klubbene, kommer LSK ikke spesielt dårlig ut prismessig.
                                          Sint og tverr på felt N

Kommentar

Working...