Sesongkort 2014
Collapse
X
-
-
Sint og tverr på felt NKommentar
-
vet ikke med deg, men jeg setter meg ikke ned å regner og synser meg frem til hva prisen blir.
Med fare for at jeg ikke husker helt rett og at info om 40% kom før prisene. For meg er det uansett en ikke-sak.Kommentar
-
No shit, men jeg snakker om hva man automatisk tenker. Ingen tror jeg forventet en oppgang på 20(?)% før man reduserer 40%. Men sammen et. Tilbudet er bra og perfekt, men jeg skjønner at det kan misforstås.Kommentar
-
Dette går enda en gang på hvordan man kommuniserer. Jeg forstår at noen først blir veldig glade over et fantastisk tilbud, for så å føle seg litt lurt, når de oppdager at prisene har blitt satt betydelig opp før rabatten blir gitt.
Jeg synes at en fotballklubb bør bestrebe seg på å være så tydelige og "ærlige" som mulig ovenfor fansen. Her skal man ikke bruke ellers mer eller mindre aksepterte halvsannheter som sørgelig nok ser ut til å være på vei til å bli akseptert i markedsføringen av produkter og tjenester.
Jeg tror ikke noen i LSK har hatt noen ond plan om å lure noen, men jeg mener at man kunne ha løst dette ved å kommunisere tydeligere. Hvis klubben først hadde annonsert sesongkortprisene for 2014, og deretter gikk ut med tilbudet med en formulering som 40% rabatt på annonserte priser, alternativt på gjeldende priser på sesongkort for 2014, ville dette ikke kunne misforstås.
Tilbudet er meget bra. Rabatten er på nesten 27% selv når man legger 2013-prisen til grunn.Elska þetta félagKommentar
-
Skjønner ikke at folk henger seg opp i kommunikasjonen i det hele tatt. Det er åpenbart at avslaget må gjelde for 2014-prisene. Men dette burde heller ikke være interessant. Prisene på sesongkortene er veldig, veldig gode. Del totalprisen på antall hjemmekamper og du kommer bedre ut av det enn noen gang. Her er det ingen ting å syte over, og da mener jeg absolutt ingen ting. I tillegg har LSK tatt til fornuften og forlenga fristen over nyåret. Dette er BRA, LSK.Lauken er vår venn!Kommentar
-
Jeg har aldri sett noe markedsføring av noe produkt hvor det understrekes at den nye modellen er dyrere enn den forrige. Og alle salgs% er selvsagt gitt av gjeldene pris på det nye produktet.
Og ny sesong = nytt produkt.
Forøvrig fantastisk godt tilbud og tiltak! Kred til LSKKommentar
-
De 1.707 som er solgt per 13. desember kan sammenliknes med 955 solgt på samme tid i fjor.
De 499 sesongkorta på Kanarifeltet er flere enn det som var solgt foran sesongen 2013.
Totalt, med sponsorbilletter, solgte LSK totalt 3.100 sesongkort i fjor.
gilbertKommentar
-
Håper alle som fortsatt sitter på gjerdet får ut fingeren og kjøper før den nye (og foreløpig) siste fristen går ut 10 januar.Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
En stand med spillere tilstede på alle kjøpesenterene hadde fort kunne boostet salget.________________________
TBKommentar
-
Har forøvrig til min store glede sett at man har fått på plass en side før man kommer inn på selve LSK.no som fronter tilbudet.Kommentar
-
Spesielt nå i jula. Folk klarer å selge alt mulig skrap på sånne stands inne på sentrene i jula, og dette kunne lett blitt profilert som årets julegave for både unge og gamle.
Har forøvrig til min store glede sett at man har fått på plass en side før man kommer inn på selve LSK.no som fronter tilbudet.Kommentar
-
Sesongkort fornyet, og 1 plukket opp i julegave.
God jul folkens!Kommentar
Kommentar