Sesongkort 2014

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Uwes disippel
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2006
    • 6039

[QUOTE=Børge;555050]
    Opprinnelig skrevet av dennis

Er det nevnt noe om at 40 % gjelder på prisen for 2012? Personlig synes jeg prisen er utmerket. Jeg håper man kjører samme prisen for 2015. Er relativt sikker på at deler av kjøpergruppen er sensitive på pris.
    Nei, men når noen sier 40% avslag! så forventer du 40% på dagens pris! ikke morgendagens. Så det burde det vært informert om. Bortsett fra det, strålende.

Kommentar

• Børge
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2013
      • 2564

Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
      Nei, men når noen sier 40% avslag! så forventer du 40% på dagens pris! ikke morgendagens. Så det burde det vært informert om. Bortsett fra det, strålende.
      Dagens pris, er prisen for 2014. Hva du betalte for 2013 i 2012, er en annen historie.
      Sint og tverr på felt N

Kommentar

• Uwes disippel
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2006
        • 6039

Opprinnelig skrevet av Børge
        Dagens pris, er prisen for 2014. Hva du betalte for 2013 i 2012, er en annen historie.
        Nå er du vanskelig. Alle tenker dagens pris er 2013-nivå når man hører at man skal få 40%.
        vet ikke med deg, men jeg setter meg ikke ned å regner og synser meg frem til hva prisen blir.

Med fare for at jeg ikke husker helt rett og at info om 40% kom før prisene. For meg er det uansett en ikke-sak.

Kommentar

• mooph
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Aug 2005
          • 1496

Øh... Klubben har neppe solgt sesongkort for 2014 noengang tidligere, nye produkter har som regel ny pris.
          Fugla mot nye høyder

Kommentar

• Uwes disippel
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2006
            • 6039

Opprinnelig skrevet av mooph
            Øh... Klubben har neppe solgt sesongkort for 2014 noengang tidligere, nye produkter har som regel ny pris.
            No shit, men jeg snakker om hva man automatisk tenker. Ingen tror jeg forventet en oppgang på 20(?)% før man reduserer 40%. Men sammen et. Tilbudet er bra og perfekt, men jeg skjønner at det kan misforstås.

Kommentar

• DoubleHi5
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2011
              • 4263

Dette går enda en gang på hvordan man kommuniserer. Jeg forstår at noen først blir veldig glade over et fantastisk tilbud, for så å føle seg litt lurt, når de oppdager at prisene har blitt satt betydelig opp før rabatten blir gitt.

Jeg synes at en fotballklubb bør bestrebe seg på å være så tydelige og "ærlige" som mulig ovenfor fansen. Her skal man ikke bruke ellers mer eller mindre aksepterte halvsannheter som sørgelig nok ser ut til å være på vei til å bli akseptert i markedsføringen av produkter og tjenester.

Jeg tror ikke noen i LSK har hatt noen ond plan om å lure noen, men jeg mener at man kunne ha løst dette ved å kommunisere tydeligere. Hvis klubben først hadde annonsert sesongkortprisene for 2014, og deretter gikk ut med tilbudet med en formulering som 40% rabatt på annonserte priser, alternativt på gjeldende priser på sesongkort for 2014, ville dette ikke kunne misforstås.

Tilbudet er meget bra. Rabatten er på nesten 27% selv når man legger 2013-prisen til grunn.
              Elska þetta félag

Kommentar

• Fugl1120
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2005
                • 3528

Skjønner ikke at folk henger seg opp i kommunikasjonen i det hele tatt. Det er åpenbart at avslaget må gjelde for 2014-prisene. Men dette burde heller ikke være interessant. Prisene på sesongkortene er veldig, veldig gode. Del totalprisen på antall hjemmekamper og du kommer bedre ut av det enn noen gang. Her er det ingen ting å syte over, og da mener jeg absolutt ingen ting. I tillegg har LSK tatt til fornuften og forlenga fristen over nyåret. Dette er BRA, LSK.
                Lauken er vår venn!

Kommentar

• Tvilling
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Nov 2006
                  • 1480

Jeg har aldri sett noe markedsføring av noe produkt hvor det understrekes at den nye modellen er dyrere enn den forrige. Og alle salgs% er selvsagt gitt av gjeldene pris på det nye produktet.
                  Og ny sesong = nytt produkt.
                  Forøvrig fantastisk godt tilbud og tiltak! Kred til LSK

Kommentar

• fredpet76
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Feb 2004
                    • 1267

RB skriver i dag at det er solgt drøyt 1700 sesongkort. Av disse er rett i underkant av 500 solgt på kanarifeltet.

Kommentar

• gilbert
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 3218

Opprinnelig skrevet av fredpet76
                      RB skriver i dag at det er solgt drøyt 1700 sesongkort. Av disse er rett i underkant av 500 solgt på kanarifeltet.
                      RB skriver også:

De 1.707 som er solgt per 13. desember kan sammenliknes med 955 solgt på samme tid i fjor.
                      De 499 sesongkorta på Kanarifeltet er flere enn det som var solgt foran sesongen 2013.
                      Totalt, med sponsorbilletter, solgte LSK totalt 3.100 sesongkort i fjor.

gilbert

Kommentar

• tullebukk
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2006
                        • 5446

en ringe runde fra spillerne nå så er tallet fort mye mye mer

Kommentar

• FUGlinho
                          KFL styremedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 2454

Opprinnelig skrevet av fredpet76
                          Rett under 1/3 av alle sesongkort på Åråsen er solgt på feltet, syns dette er ganske bra egentlig.

Håper alle som fortsatt sitter på gjerdet får ut fingeren og kjøper før den nye (og foreløpig) siste fristen går ut 10 januar.
                          Kim
                          Styremedlem KFL

Kommentar

• Holterkanari
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Aug 2009
                            • 590

En stand med spillere tilstede på alle kjøpesenterene hadde fort kunne boostet salget.

Kommentar

• Totti21
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Mar 2004
                              • 3501

Opprinnelig skrevet av Holterkanari
                              En stand med spillere tilstede på alle kjøpesenterene hadde fort kunne boostet salget.
                              Spesielt nå i jula. Folk klarer å selge alt mulig skrap på sånne stands inne på sentrene i jula, og dette kunne lett blitt profilert som årets julegave for både unge og gamle.

Har forøvrig til min store glede sett at man har fått på plass en side før man kommer inn på selve LSK.no som fronter tilbudet.

Kommentar

• Mons
                                Medlem
                                Hoffnarr
                                • Jan 2013
                                • 56

Opprinnelig skrevet av Totti21
                                Spesielt nå i jula. Folk klarer å selge alt mulig skrap på sånne stands inne på sentrene i jula, og dette kunne lett blitt profilert som årets julegave for både unge og gamle.

Har forøvrig til min store glede sett at man har fått på plass en side før man kommer inn på selve LSK.no som fronter tilbudet.
                                I tillegg til en radioreklame som går dagen lang på Radio Metro om jeg ikke husker feil! Espen Søgård som reklamerer for sesongkort for 2014

Kommentar

• El Caco
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2009
                                  • 2286

Sesongkort fornyet, og 1 plukket opp i julegave.

God jul folkens!
                                  Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

Kommentar

• Kanariz
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • May 2005
                                    • 2507

Sesongkort under juletreet her i år også, så da ses vi til våren folkens!

Kommentar

• Gjest

Sesongkorta til meg og "dattera" ble fornya 9 des. Til tross for at jeg sa noe annet..

Kommentar

• 007
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Oct 2013
                                        • 287

Ståplass-sesongkort selvfølgelig fornyet på Feltet allerede i november.

Jeg er fornøyd så lenge den står!

Kommentar

• vermu
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2008
                                          • 1729

Espen Søgård og Lisbeth Tørres Blomberg på TV2 sporten i dag med sak om sesongkort på billigsalg. 1774 solgte per nå.

Kommentar

Working...