Sesongkort 2014

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Fuglamannen
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2011
    • 543

Redd for at det blir full stopp etter tilbudet er gått ut! Krysser fingrene!

Kommentar

• tullebukk
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2006
      • 5446

Greit om det blir full stopp så lenge klubben har gjort jobben sin med å selge flest mulig kort , jeg mener fortsatt at en ringe runde fra spillerne kunne gjort så vi solgte 500 til...Og så må tilbudet stå ut hele Januar mange som får lønn i slutten av mnd ..

Kommentar

• Fridtjof
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2005
        • 2120

Tilbud og etterspørsel, ass. Sjuke greier...
        Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

Kommentar

• Wanker
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Aug 2005
          • 637

Er det andre tullebukker enn meg der ute som klarer å stå i mot fristelsen til å utnytte klubbens desperate situasjon, og heller velger å kjøpe enkeltbilletter? Eller bør jeg avveie ønsket om optimal støtte til klubben mot en dyster likviditetssituasjon?
          Hunter S. Thompson:

There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
          Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.

Kommentar

• tullebukk
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2006
            • 5446

Jeg har kjøpt kort men planlegger å låne det bort til familiemedlemer som ikke pleier å gå på kamp.Selv kjøper jeg enkelbilletter vinn vinn for klubben i mitt hjerte...

Kommentar

• Fridtjof
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2005
              • 2120

Opprinnelig skrevet av Wanker
              Er det andre tullebukker enn meg der ute som klarer å stå i mot fristelsen til å utnytte klubbens desperate situasjon, og heller velger å kjøpe enkeltbilletter? Eller bør jeg avveie ønsket om optimal støtte til klubben mot en dyster likviditetssituasjon?
              Jeg ser ditt romantiske poeng, men jeg tror helt ærlig at LSKs største behov er en skikkelig realitetsorientering. Et eksempel på noe slikt kan være at pris i kombinasjon med produktet gjør at folk velger helt andre alternativer til søndagsunderholdning. Det er faktisk ikke kundenes oppgave å møte opp, men tilbyderens oppgave å gjøre det interessant å komme på Åråsen.

Edit:
              Videre - med utgangspunkt i tallene fra Gilberts innlegg fra 14. desember har LSK solgt 1.707 sesongkort til da, mot 955 på samme tid i 2012, har klubben tjent mer på sesongkortsalget i år, sammenlignet med i fjor dersom vi antar at det er solgt forholdsmessig likt antall billetter på hver av de ulike sonene. Dette kan tyde på at klubben både tjener økonomisk og interessemessig på dette tilbudet. Det er selvfølgelig et par faktorer som på sikt kan vise at dette regnestykket ikke stemmer med virkeligheten, deriblant at tilbudsstoppet også stopper sesongkortsalget, men forløpig kan det se ut til at LSK har funnet en gylden sammenheng mellom tilbudt pris og etterspurt kvantum. Stopp pressen, ring RB...

Jeg bruker for ordens skyld ikke de oppdaterte salgstallene siden jeg ikke har sammenligningstall fra fjorårets salg.
              Last edited by Fridtjof; 30.12.2013, 01:43.
              Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

Kommentar

• MortenA
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2007
                • 3492

For meg er det produktet som har gjort at jeg ikke har fornyet sesongkortet de siste årene. At jeg har vært tilbake på skolebenken har ført til mindre tid, men hadde produktet LSK serverte vært bedre hadde jeg nok stilt på flere kamper. Under Berg gikk jeg oftere på kamp fordi jeg visste at unggutta ville bli bedre etterhvert som de ble eldre og fikk mer erfaring, men med begredelige resultater fra en førsteellever som med unntak av Ringstad har vært 29+ er det vanskelig å se at dette skal bli bedre.
                Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

Kommentar

• FUGlinho
                  KFL styremedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 2454

vif solgte 1200 sesongkort på en kveld. Hadde LSK gjort litt mere ut av dette tilbudet, f.eks brukt spillere og andre ting i shoppen, eller rundt på sentere, er jeg sikker på at vi hadde hatt mye høyere sesongkortsalg.
                  Kim
                  Styremedlem KFL

Kommentar

• KrisB
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2008
                    • 2923

Opprinnelig skrevet av FUGlinho
                    vif solgte 1200 sesongkort på en kveld. Hadde LSK gjort litt mere ut av dette tilbudet, f.eks brukt spillere og andre ting i shoppen, eller rundt på sentere, er jeg sikker på at vi hadde hatt mye høyere sesongkortsalg.
                    Det var vel 1 kveld da vif hadde 1000 spenn pr. Sesongkort, hadde ikke LSK hatt det tilbudet dem kjører nå. Men kun en kveld med det tilbudet hadde vel det blitt solgt noe i samme antallet som det vif klarte på den ene kvelden?

Kommentar

• bjarmann
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2005
                      • 2994

Noen som veit om kortet blir oppdatert eller om man får nytt?
                      I år så tar vi alt

Kommentar

• Børge
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2013
                        • 2564

Opprinnelig skrevet av bjarmann
                        Noen som veit om kortet blir oppdatert eller om man får nytt?
                        Nytt kort.
                        Sint og tverr på felt N

Kommentar

• Wanker
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Aug 2005
                          • 637

Forresten - hvorfor legges det ut en sak på forsiden som refererer til den opprinnelige datoen, 10.desember?
                          Hunter S. Thompson:

There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
                          Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.

Kommentar

• bjarmann
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2005
                            • 2994

Opprinnelig skrevet av Børge
                            Nytt kort.
                            Og når kan man forvente å få tilsendt dette? Kjenner jeg Lillestrøm rett kommer det vel i mai
                            I år så tar vi alt

Kommentar

• Macho-Morten
                              Ikke KFL-styremedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2005
                              • 2687

Og når kan man forvente å få tilsendt dette? Kjenner jeg Lillestrøm rett kommer det vel i mai
                              Pølsevev. Hvor mange har egentlig opplevd å få sesongkortet for seint til seriestart (så sant de ikke venta til slutten av mars med å bestille) de siste årene?
                              Last edited by Macho-Morten; 04.01.2014, 03:52. Begrunnelse: fyllegrammatikk

Kommentar

• bjarmann
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2005
                                • 2994

Opprinnelig skrevet av Macho-Morten
                                Pølsevev. Hvor mange har egentlig opplevd å få sesongkortet for seint til seriestart (så sant de ikke venta til slutten av mars med å bestille) de siste årene?
                                Jeg kjenner fler. Bestilte tidlig, fikk det ikke før etter 2. hjemmekamp. Meget frustrerende
                                I år så tar vi alt

Kommentar

• general
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Apr 2004
                                  • 1150

Opprinnelig skrevet av Macho-Morten
                                  Er ikke mange år siden hvor jeg bestilte og ikke fikk noe kort engang. Hver gang jeg ringte å klagde så fikk jeg beskjed om å komme innom sesongkortluka 2 t før kamp. Det gadd jeg ikke hver kamp, så til slutt så tok jeg bare med kvitteringen fra nettbanken og lagde oppstyr i inngangen helt til de slapp meg inn!
                                  Seriegull 2016!!!

Kommentar

• Seb.R
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2006
                                    • 4159

Kortene blir ikke tilsendt. De skal kunne hentes på LSK-Shop i butikkens åpningstider ETTER man har fått beskjed (på SMS/Mail) om at sesongkortet er klart til å hentes. Vanligvis kan de også hentes i billettlukene 2 timer før første hjemmekamp.

Samme informasjon står på første innlegg i denne tråden - og på LSK.no.
                                    www.sebastianramsland.com
                                    www.twitter.com/sebramsland

Kommentar

• bjarmann
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2005
                                      • 2994

Opprinnelig skrevet av Seb.R
                                      Kortene blir ikke tilsendt. De skal kunne hentes på LSK-Shop i butikkens åpningstider ETTER man har fått beskjed (på SMS/Mail) om at sesongkortet er klart til å hentes. Vanligvis kan de også hentes i billettlukene 2 timer før første hjemmekamp.

Samme informasjon står på første innlegg i denne tråden - og på LSK.no.
                                      Da var det plutselig ikke noe vits for meg å værra så eplekjekk da?
                                      I år så tar vi alt

Kommentar

• Oddis
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Feb 2006
                                        • 2744

Da er sesongkortet bestilt! Jævlig digg å vite!
                                        Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

Kommentar

• junior
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jan 2006
                                          • 492

Opprinnelig skrevet av Oddis
                                          Da er sesongkortet bestilt! Jævlig digg å vite!
                                          Suverent Oddis! =)
                                          ------- Forza Fugla! -------

Kommentar

Working...