Det er vel bare å gunne på og kjøre tilbud helt frem til sesongstart. Stygt redd for at det blir bomstopp i salget fra og med midnatt!
Sesongkort 2014
Collapse
X
-
Gavekortene som gir gratis inngang på 3 treningskamper kan nå hentes i LSK-Shopen.
NB: Disse gavekortene gjelder i år kun for de som har sesongkort av kategorien "gull". Det vil si felt D-E-F-L-M-N. Ett gavekort per sesongkort.Kommentar
-
Lokker med 40% og minsker på godene!! Ingen ting forundrer meg med klubben lengre!!Kommentar
-
Ole brum ville selvsagt ha begge dele - både gode tilbud og mest mulig av annet ;-)
- Den økonomien det fortelles om fra flere hold, så synes jeg vi skal ha forståelse for at det blir grep på alle områder. At klubben har gitt dette 40%tilbudet, er utelukkende et godt grep - ikke minst i dagens sitasjon.Kommentar
-
I følge en kort artikkel (ikke på web) i Romerikes Blad for et par dager siden er det nå solgt nær 2 000 billetter, det vil si rundt 300 flere siden fristen ble forlenga. I fjor var totalt antall billetter 3 100. Jeg mener å huske at sponsor- og medlemsbilletter i fjor utgjorde 1 400-1 500 (?), men frykter jeg husker feil; for ti år siden solgte LSK 1 300-1 500 "vanlige" sesongkort og hadde dessuten 4-500 hver av både sponsor- og medlemsbilletter. Uansett ser det nok ut til at antall sesongkort totalt vil overstige de 3 100 fra i fjor; med hvor mye avhenger av salg (antagelig langt mer beskjedent enn vanlig) fram til seriestart, og hvor mange sponsor- og medlemsbilletter som er med.
gilbertKommentar
-
Jeg tror man har rundet av 2000 solgte nå. Hvis ikke, så er det i hvert fall veldig nære.
Skal nok ikke undervurdere påvirkningen av gode resultater i treningskampene som kommer. Er nok mange som fremdeles henger på gjerdet. Resultatene i disse kampene ifjor var ikke akkurat fest og moro. En overbevisende sesongåpning på bortebane kan definitivt også hjelpe. Men selvsagt ikke like heftig som i 2011, hvor det ble solgt over 1000(!) sesongkort etter 0-7 i gymsalen.Last edited by Seb.R; 12.01.2014, 23:59.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
***Større baller enn vett***Kommentar
-
Hvordan leser dere sms'n fra klubben "Takk for at du har kjøpt sesongkort GULL. Du som har sesongkort GULL får gavekort på 3 stk treningskamper i lskhallen. Et gavekort pr.kjøpte sesongkort." Hun i shopen ga meg kun to billetter , blir det rett ?Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
"Oversikten viser at hele 12 av 16 lag i Tippeligaen har solgt flere sesongkort i år enn på tilsvarende tidspunkt i fjor. Lillestrøm har størst økning i antall kort med en oppgang på hele 935.
Bare ett lag i Tippeligaen – Vålerenga – har solgt færre sesongkort enn på samme tidspunkt i fjor."Kommentar
Kommentar