Det er sikkert spurt om før, men inkluderer de 3100 fra i fjor også sponsorkort ol?
Sesongkort 2014
Collapse
X
-
Leste på TV2sporten at Haugesund selger fler sesongkort enn LSK. Hittil 3017 mot våre 2133
De solgte totalt 3800 ifjor, og vi 3100 i år.
Andre som har solgt mer enn oss som jeg synes vi burde selge mer enn er Sarpsborg08 (2200), Odd (3830), Start (2650).
Så det er jo flott at vi har solgt såpass mange sesongkort, men hvis vi ser på hva de andre klubbene har solgt av antall så er vi ikke akkurat best i klassen.Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
Dette er alt annet enn positivt! 1000 sesongkort lavere pdd enn totalt i fjor. Skulle tro de aller aller fleste som skal ha sesongkort for 2014 benyttet seg av tilbudet som ble avsluttet tidligere i år. Får håpe sponsorbilletter ikke er tatt med foreløpig, eller blir det elendig avkastning på årskortene denne sesongen....Kommentar
-
-
Hva med og legge ut et skjema på vært sete første hjemme kamp, der folk har mulighet til bestille sesongkort. Legger de i kasser på vei ut, samt promotere en del på åråsen med plakater og på storskjermen. Lag en reklame sketsj med frode kippe eks, idag har du mulighetene til og bli med videre, bestill ditt sesongkort idag.Cupmestere 2007:DKommentar
-
Som kunde i DNB gir vi deg et kjempetilbud på sesongkort til LSK sine hjemmekamper
Som stolt sponsor av LSK har vi gleden av å tilby svært gode tilbud på sesongkort til
klubbens hjemmekamper på Åråsen*.
Fordelene med sesongkort:
- 10% i LSK Shoppen og egne tilbud til sesongkortkunder
- fast plass på kamper i Tippeligaen som spilles på Åråsen og lagoppstillingen på sms
- gratis ka¬ffe/ popcornkort. Brukes en gang pr kamp
- fri inngang til og med 3. runde i NM
- kjøp av billetter til 4. runde, kvartfinale og semifinale til lojalitetsrabatt i NM.
*Tilbudet varer t.o.m. 1. april og kun DNB sine kunder.
Velg det kortet som passer for deg:
Tilbud A: 1 voksen og 1 barn kr 1500,-
Tilbud B: 2 voksne og 2 barn kr 3000,-"For bergenserne blir dette som en kjapp onanering - en kortsiktig selvtilfredsstillelse"
- Ivar HoffKommentar
-
Akkurat nå tikket det inn en mail fra DNB som tilbyr svært prisgunstige sesongkort for DNB kunder på åråsen.
Tilbud 1: 1 Voksen og 1 barn kr 1500,-
Tilbud 2: 2 Voksne og 2 barn kr 3000,-
Akkurat slik må LSK gjøre for å få innn penger og lage god stemning på stadioen.
Bra LSK og DNB.Fugla ForeverKommentar
-
Akkurat nå tikket det inn en mail fra DNB som tilbyr svært prisgunstige sesongkort for DNB kunder på åråsen.
Akkurat slik må LSK gjøre for å få innn penger og lage god stemning på stadioen.
Bra LSK og DNB.
Jeg fikk for øvrik nesten samme epost, men der gjelder priser (lik) og tilbud bydelslaget. Antar at dette er siden jeg bor i Oslo.Kommentar
-
Dette er supert. Her burde alle LSK sine sponsorer følge etter. Det må jo være en stor kundemasse man kan sende Mail til. Bori har vel en stor medlemsmasse.Kommentar
-
Mener å ha lest et sted at du må vente på mail/sms for å kunne hente sesongkortet ditt på shopen. Stemmer dette? Og hvis så, er det normalt å vente 1 1/2 måned på denne mystiske mailen(til dere som har fått sitt)?Seriegull 2016!!!Kommentar
-
Bra LSK og DNB.------- Forza Fugla! -------Kommentar
-
Jeg kjenner jo ikke dine økonomiske forhold, men gå over regnestykket én gang til! DnB er en av Norges desidert dyreste banker, så jeg tipper at du kan sponse LSK med et ganske betydelig beløp om du skifter bank, og likevel komme rimeligere ut!Elska þetta félagKommentar
-
De er bare dyrest hvis man er evneveik til å forhandle. Har vurdert bytte av bank 2 ganger, men begge gangene har DnB matchet og overgått tilbudene fra de andre bankene. I mitt tilfelle gjaldt dette refinansiering av billån og forbruksgjeld.***Større baller enn vett***Kommentar
-
-
Kjøpsmulighet for de som ikke rakk å gjøre det før jul!!!
"Jeg hater søpla så intenst at jeg ikke kan spille med Korea på civilization fordi de er røde og blå."
- Sitat Grusom BKommentar
-
Forsøker å kjøpe sesongkort, men 1.300,- i servicegebyr...???
Hjem | faq | kontakt oss | logg ut
Sammendrag
Totalt kr1.300,00
Totalt å levere kr0,00
Serv.gebyr kr1.300,00
Totalt beløp NOK 2.600,00
++checkout++
fortsett å handle
Ordren din utløper om 9:37 ++minutes++
Handlevogn
Kassa detaljer
Plassering
Pristype
Pris
Totalt
LILLESTRØM SESONGKORT 2014
++Show Events++
SESONGKORT KFL VOKSEN
kr1.300,00 kr1.300,00
Sammendrag
Totalt kr1.300,00
Totalt å levere kr0,00
Serv.gebyr kr1.300,00
++Ticket fees++ kr1.300,00
Totalt beløp NOK 2.600,00Last edited by tomes; 08.03.2014, 18:09.Kommentar
-
Forsøker å kjøpe sesongkort, men 1.300,- i servicegebyr...???
Sammendrag
Totalt kr1.300,00
Totalt å levere kr0,00
Serv.gebyr kr1.300,00
Totalt beløp NOK 2.600,00
++checkout++
fortsett å handle
Ordren din utløper om 9:37 ++minutes++
Handlevogn
Kassa detaljer
Plassering
Pristype
Pris
Totalt
++Show Events++
SESONGKORT KFL VOKSEN
kr1.300,00 kr1.300,00
Sammendrag
Totalt kr1.300,00
Totalt å levere kr0,00
Serv.gebyr kr1.300,00
++Ticket fees++ kr1.300,00
Totalt beløp NOK 2.600,00Kommentar
-
I dag kjøpte jeg sesongkort "Gull" på Åråsen. Lurer på hvor mange sesongkort vi har solgt per nå. Er det noen som vet?Kommentar
Kommentar